![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
I morgon blir det roligare. Det är en kanonkväll då på romme och då ska jag offra lite mer pengar. |
Citat:
"Och istället för Solänget nu i veckan, så åkte Björn Goop till Mallorca. Inga problem med långa avstånd då? Jag uppskattar Björn Goops kuskförmåga, men den typen av divafasoner har jag väldigt svårt för." Vadå, ska alla kuskar köra året om, dygnet runt på alla banor? Semester för en kusk? Nej nej.. Jesus. :idiot: Sen komma med påståenden, och inte nämna en källa är bara :no:. |
Citat:
|
Det blev vingel direkt för Peter G, så slängde bongen i papperskorgen redan efter första sväng,, lol
|
Tråkig omgång. Är ändå nöjd. Satte vinnarspel på min idé Judge Reo. Grattis alla som vann idag!
|
grattis alla som vann nya tag imor och kanonlopp med jackpot, bara börja plugga redan nu..
|
Face´Em i Trav Oaks - 1,4 miljoner i vinst.Förutom det - är det nåt annat exceptionellt som utmärker Peter G Norman?
|
hahaha
Vinnarspel på Twigs U Canfly gav mer än DD. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spelar V på Private Flamingo och plats på Dalborgs nr 13 i sista
|
Citat:
|
MikaF kräv pengarna tillbaka av atg på ditt vinnarlir på private flamingo, för det var väl inte B Goop som körde som det står i startlistan!!
|
Citat:
Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Att ha sju rätt när det ger"hundra tusen,eller miljonutdelning" är få svårt Nej mycket svårt om du inte har pengar att satsa.ALLA är förlorare på spel oavsett ..
|
Hur många v75:or kommer du/ni att sätta när utdelningen är hög inom ett år? 0 gissar jag för det flesta.Gör som jag spela tvilling V4:)
|
Jag vinner mer på dessa spel än V/75 Själv då du sjöar väl alltid!
|
Att vara rik är för mig oviktigt,men du verkar tycka olika.....
|
Sant på V75 har jag inte vunnit pengar men på andra spel har det gått betydligt bättre:)
|
Sant jag spelar 5 och 20kr har du ett problem med det?
|
Satte lunch dubbeln idag och fick tillbaka hela min månadlön:)
|
Citat:
|
Men du His Majesty jag tackar för mig du verkar inte helt okey.Lycka till Pojken i ditt fortsatta liv.
|