![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Ska bli kul att se Research nu.
|
Citat:
|
Citat:
Björn utnyttjade springen och skaffade sig en kanonposition, vilket var helt enligt planerna. Finns inget Uffe kan göra åt det. |
Citat:
|
Synd inte atg erbjuder 30 ggr eller mer på Love Me Tender nu som nätbolagen för då hade jag nog testat den för 10 kr, men inte till 10-15 ggr.
|
Sitter och funderar på DD-1, har ni något smaskigt?
|
Citat:
|
Citat:
|
Nähä! Det gick inte trots Goop.
|
Research är slut, tur man tog med Muffinet :)
|
Research , vilken skämtfavorit.
Den är nog slut tyvärr |
Nu får Uffe gärna ta revansch med Classic Son
|
Citat:
|
Citat:
|
snyggt spik Filmtokig
|
Tvilling 3,8,9 i nästa lopp :) med groggen innanför västen så kan det inte skita sig haha
|
Citat:
|
Går ju inte att känna igen hästen, måste hänt nått allvarligt?
|
Kan det vara Adrians tur nu?
|
Research var inte i tävlingsmässigt skick.
Såg bedrövlig ut varje meter av loppet, och borde inte fått starta. Åk till veterinären NU :idiot: |
Det här tar Jorma.
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas att Hans-Owe är offensiv.
|
Citat:
|
Min V5
1) 3,4,10,11 (vill välta storfavoriten 4, 11 allt bättre, 10 härdad i V75, 3 min skräll) 2) 1,2,7,9 (7 har vunnit 2 ggr i år, nu enorm kuskförstärkning) 3) 2 (verkar vara rätt storfavorit) 4) 1,4,5,9,12 (nu fäller vi Veijo, kom igen Falsig) 5) 1,2,3,4,5,12 (brukar åka ut i sista - inte idag) Kostar 480:-. |
Tror jag ger mig på ett platsspel på 5an nu i nästa lopp. Gick ju bra i förra starten och borde gått framåt lite. Dessutom Uffe i sulkyn. :)
Slängde på en V5 med Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-06-24 Bana: Vaggeryd, omg. 5 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 11 Charrua Forlan 2 1, 2, 6, 9 3 2 Top of the World 4 1, 4, 12 5 2, 3, 4, 9 |
Kör sparlopp i V5-1 mellan 4 och 11, spikar Floyd Fortuna och Top Of The World och garderar de sista två.
|
Undrar vilka spelvärde spikar här? I intervjun med Purjo ligger han väldigt lågt? Annars ser det helt upplagt ut då de värsta motståndarna har bakspår.
|
Overtaker skulle sitta rätt fint nu.
|
Kanske en annan finne nu? (nedstruken 2 spår...)
|
Favoriten ser fin ut. Bra kört av Hans-Owe. Få se om han kan ta ner den.
|
Orka hoppa från andra ut. Idiot.
|
Inte mycket att göra åt Jormas när han fick runt den.
|
Citat:
|
Så otroligt tröttsamt lopp! Inte oväntat när han blir släppt till ledning och får bestämma! Framåt Sverige
|
Call me Hanover var fin. Vågade inte spika VBOTN på diffus form.
|
Man kunde ju önska att Andre Eklundh svarat upp i stället...så jävla trist att favoriten får lunka hem det.
|