![]() |
Hade någon kunnat vara sjysst och lägga upp starttider för de kommande tre loppen? Fastnade i bilkö till Halmstad och går inte kolla på atg-appen.
Vad hände i lopp 2? Trodde tvillingen 4-5 var stenklar... |
Malla är ju för bra att vara med på TV..
|
Citat:
18:00 18:24 |
Citat:
|
Jeppe juul och tripolini mot 8 rak tvilling lopp 4. Helvete vad jag e bränd hahah
|
Citat:
|
Citat:
|
Spännande att se Kan Ha nu i debuten för Marcus Lindgren.
|
Citat:
Jag sitter och skriver av deras drag direkt, har en riktigt bra känsla.. NOT Om jag ska var lite seriös så har jag en fråga ang Lugauer, har han sagt något om hur Spartan Kronos ska gå balanserad i försöket? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag ger plus till Kan Ha sa Malla efter loppet. Ja den tar vi med oss till nästa gång sa blondinen...:idiot: Finns inga gränser för hur dåliga de är... |
Citat:
Edit: okej, ett par skor i försök och dessa rycks till finalen verkar det som av kommentarerna ovan. |
Citat:
|
Malla rules : (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( ((((((((
Fan vad idiotiskt tråkigt med muppexperter en sådan här kväll, bra kombo med bimbon : (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( (((( |
Citat:
|
Många tajta körsvensdressar på banan nu, kan tänkas någon byxa spricker.
Loppet borde heta Tryckvagnsloppet och sponsras av dom. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Testar en tvilling på 1-2.
|
Citat:
|
Jag undrar hur Riordan tänkte där med sin styrning :ful:
|
Lars I Nilsson samma toppkusk som när han körde sina hästar själv på 90 talet.
|
Citat:
|
Hutman tillbakalutad i jänkarbike, undrar om hästen har hovarna i backen då..? Ja, framhovarna alltså :-D
|
Har fan noll känsla för kvällens v75a så tar en kall och avnjuter loppen på paddan och slänger nog in en v4 och fortsätter kriga vidare med mina tvillingar som fan gått magiskt på slutet :) Lycka till alla travvänner
|
Citat:
Jo då fixade Björn Skräcken det med Demon Sid så borde det funka. |
Diskad.. Vilken parodi
|
Domarna har förhoppningsvis bättre bilder för på vad man såg i atg live har man sett mycket värre "trängningar" där det friats.
|
Citat:
|
Synd att Trust Launcher blev tvåa, annars hade tvillingen suttit.
|
Citat:
|
Hillustrious måste vara en kanonbra spik. Känns som spets och slut där. Johnny lär knappast vila på hanen och smyg-Örjan är nöjd med att hästen går till final?
|
Bengt Erik Professorn Larsson tillbaka i atg live. Mums. Han saknar nog alla något enormt.
|
E va fan slänger in 2 flerisar grannarna måte ju få höra mig skrika lite hahaha
3,10 4 1,2 3,4 6,10,11 3 4,7,8 x5 system 12,13 2,4 1,2 3 1 3,6 4,5 x20 |
Nuncio går med dojor idag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Västerbomagnifique får bli enda spiken idag, 4 %. Mycket fin efter en stor galopp vid vinsten senast, gick 12,9/1900 meter med 11,7 sista varvet! Gick ffg ¢¢ då, idag blir andra gången.
Satsar för stora pengar, så nu kan ni lugnt lira alla favoriter, jag har gaddat dom alla, förutom i sista ;) Lycka till! |