![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Fler än jag som inte gillade kvällens omgång vad gäller V75 spel. Väldigt låg omsättning.
|
Citat:
Sorry! |
Riktigt snyggt att släppa ut Johan sådär.
|
Skräll från startvolten i 3140m loppen på snabb sommarbana. Inte första och inte sista gången heller.
|
Jag är så satans leds på trav nu. Funderar på att börja lira Stryktips istället igen.
Jävla lotteri. |
Bra att jag inte garderade upp första loppet då jag ändå inte skulle ha tagit med Johans häst här.
|
Som sagt noll koll på dagens v75 precis som dom sk experterna....fan pinsamt att höra Forsgren o company
|
3,10,12,13 och ändå går det åt helvete.
|
Men hur kunde Janes Hugo vara 3 procentare ? Den var ju storfavorit i ett långlopp på V75 i påskas.
|
Jag hade dock väntat mig mer av de betrodda måste jag säga.
|
Och där åkte både Spelarservice o Travtjänsten. |
Citat:
|
Jag fattar inte hur i helvete man ska hitta den där? Ska man lira allt Untersteiner bara för att det är Halmstad så blir det dyrt.
|
Aftonbladet hade den som skräll ser jag nu :)
|
Menar dom att V-75 värdet är över 200k redan nu?
|
Citat:
|
värdet är över 200k? wow! :drunk:
|
Citat:
|
Citat:
|
Noterar de olika åsikterna kring Nuncios chanser i försöket och personligen sällar jag mig till de få som kommer att gå emot. Går på 7 Explosive De Vie som jag hoppas leder runt om. Nuncio var grym i elitloppet men finns ändå några ? som får fungera för halmstrån för mig i jakt på pengar. Något lång vila, kusk, loppscenario?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kollade upp saken och som befarat hade de inte med den på ett enda system. Hur fan kan man lyfta fram en häst och sedan ta bort den från samtliga system? |
Citat:
|
Nu ska vi se Nuncio <3
|
Citat:
|
Nu verkar alla experter ha glömt att Nuncio inte är nån värmningsvinnare.
|
Citat:
|
Nuncio med 37 meter nu ;)
|
Tvilling 3-4.
|
Lekande lätt, bästa hästen i Sverige just nu.
|
Precis som uträknat :clap:
|
Ruggigt dåligt goop körde. Men snygg vinst av nuncio :)
|
Citat:
|
Nuncio vann helt okörd och Melander ville vinna. Kommer leka hem finalen. Är en häst av en annan ras än resten av 4 åringarna.
|
Citat:
|
Nuncio hade behövt vara jävligt kass för att få stryk av Sylvester America i alla fall.
|
Citat:
|