Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Halmstad (lördag) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24276-v75-halmstad-loerdag/)

Manprinsen 2015-07-04 11:38

Barfota runt om på Pantarei Ans :popcorn:

Stankarn 2015-07-04 11:42

En av dagens tänkbara stänkare: 9 Beverly Boulevard.

Har spurtat bra i några starter med ny kusk (riktigt bra, ta gärna en titt i arkivet). Får Örjan i vagnen idag, ytterligare kuskförstärkning och han brukar ju alltid hamna i andra par utvändigt.....3 %-are i dagsläget!

Manprinsen 2015-07-04 11:44

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 443251)
En av dagens tänkbara stänkare: 9 Beverly Boulevard.

Har spurtat bra i några starter med ny kusk (riktigt bra, ta gärna en titt i arkivet). Får Örjan i vagnen idag, ytterligare kuskförstärkning och han brukar ju alltid hamna i andra par utvändigt.....3 %-are i dagsläget!

Den är väldigt tidig, tacksamt att den blir så lite spelad dessutom. :moneybag:

Bridgeman 2015-07-04 11:55

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 443241)
Även om hästen är riktigt bra vilket jag inte alls tvivlar på så fordras det en rejäl portion tur på vägen för att kunna vinna på Halmstads snabba bana över sprinterdistans från det värdelösa 10:espåret. Vi såg i torsdags hur hästar bakifrån försökte förgäves. Visst, Björn är skicklig, men inte ens han kan ändra på faktum att det är besvärligt att vinna från bakspår i kortlopp, i synnerhet på Halmstad och dess hypersnabba bana....

Absolut dåligt spår i förhållande till loppets längd 1609 m och tur behövs men STA är en bra häst.

Jockepo 2015-07-04 12:04

Finns det någon intervju med Peter u om hur han ska köra med nothing?

tomtom2 2015-07-04 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av Jockepo (Inlägg 443256)

Vet bara att han sa i torsdags att han tycker NBC är bäst bakifrån över den aktuella distansen, hur han sen gör är en annan fråga....

Edit: Ser nu att han säger i sitt eget stalltips att han tycker det är ett tråkigt spår, han ligger lågt och ska sikta in sig på att få pengar.

Manprinsen 2015-07-04 12:10

Citat:

Släpper till El Mago Pellini.

lokatten 2015-07-04 12:20

Citat:

Så här säger P Untersteiner i Guiden:
"Han gick helt okej senast och med det loppet i sig kan han nog vara lite vassare. Det är väl god form skulle man kunna säga och hade han inte rumplat till lite 100 kvar förra gången så hade han kanske kunnat sluta trea, det var tight i mål. Han kommer att tävla barfota fram den här gången. Om jag laddar? Nja, det brukar mest vara att åka med bakom den här hästen, så vi får helt enkelt se hur det känns och löser sig."

Helge 2015-07-04 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443258)
Släpper till El Mago Pellini.

Ja, det säger han till Spelvärde med, det vore drömscenariot, släppa till El Mago P.

jeeboy 2015-07-04 12:55

Tror björn kan vinna en del idag, spikar honom i de 2 första avdelningarna.
Avd1, här kommer troligen BG sitta i ledning efter ett tag och om det är någon av kuskarna som kan de här med taktik så är det BG han vet hur han ska köra för att inte bjuda in någon.

Avd2: Vred och vände på loppet, kommer bara fram till en sak, BG får en bra position oavsett hur loppet körs och sen spurtar han ner dem.

Chansning, Avd7: nr8 EMP har stor respekt med sig efter senaste prestationen, tror han vinner även om all statistik säger emot spår 8.

Avd4: här smäller det till, tog med nästan alla.

Lycka till

Grant 2015-07-04 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av overpace (Inlägg 443246)
Andelspriset är 400 kr och jag går själv in med 10 andelar, så det blir hyfsat stora system i alla fall.

En sjuka från diverse betaltjänster och travmedia som iofs inte lämnar in sina
system/"spel". Men det här att systemen måste vara så in i h*lv*te stora?
Drömmen verkar vara ett system för 100000:- som man spelar ensam.
Men om man har 100000:- över så behöver man inte spela.

Spela för max 1000:- på V75, våga ta ställning. Är man riktig duktig
räcker det med en enkelrad.

Mvh Uffe-E

Migge 2015-07-04 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 443264)
Är man riktig duktig
räcker det med en enkelrad.

Mvh Uffe-E

Är man riktigt duktig på enkelrader så spelar man istället en Raket :smoke:

Grant 2015-07-04 13:07

???

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 443265)
Är man riktigt duktig så spelar man en Raket.

50-öres?

Mvh Ulf-Eddie

Khiarshoor 2015-07-04 13:10

Va hände me v4an? Hoppa de över första? Sitter utomhus utan ljud. Eller kördes de tillslut?

heddari 2015-07-04 13:12

Art on line vann enkelt första v4an

Helgesson 2015-07-04 13:12

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 443267)
Va hände me v4an? Hoppa de över första? Sitter utomhus utan ljud. Eller kördes de tillslut?

Jo den är körd
Art on line defilerade över upploppet:D

Manprinsen 2015-07-04 13:16

Fleetfoot Hannover borde ha vunnit nu, men det är fanimig helt omöjligt från bakspår idag som jag trodde på förhand.

doob 2015-07-04 13:18

Borttappade i fyllan och villan? Måsten under 10%!

2) 2 Anna - 4% - Bombfast sist! Bra läge och smyger med bakom rusningen.
9 Twins Zindy - 7% - Uhrberg lyrisk. Svårt med bakspår men kan gå!

4) 9 Beverly Boulevard - 5% - Visade toppform sist innan galoppen. Örjan upp nu är ++!
10 Sobel Jocke - 3% - Untersteiner på hemmaplan. Om lite tempo kommer den här fort till slut!

5) 7 Tootsie - 8% - Ecce motiverar procenten men hästens form borde motivera 20%!

6) 5 Super Otto - 8% - helt galet! Kuskbyte +++ och äntligen bra läge med garanterad överljudsfart första 700! Potentiell chansspik!

7) 2 Classic Son - 0%!!!? - Kördes preparé sist. Mkt kapabel och några starter i ny regi! Då favoriterna fått dåliga lägen kan det här vara MEGASMÄLLEN! Men det måste stämma fullt ut såklart. Dock 0%....!
10 Magiccarpetride - 9% - Takter upp och den här spurtstarka flygmaskinen är garanterat på plats!

Manprinsen 2015-07-04 13:18

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 443271)
Borttappade i fyllan och villan?

Kim Eriksson

Allt över 4% är överspel.

Om_sommaren 2015-07-04 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443270)
Fleetfoot Hannover borde ha vunnit nu, men det är fanimig helt omöjligt från bakspår idag som jag trodde på förhand.

borde hon slagit your highness som fick perfekt lopp? hur tänker du då?

Manprinsen 2015-07-04 13:20

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 443273)
borde hon slagit your highness som fick perfekt lopp? hur tänker du då?

Fick ju minst ett lika perfekt lopp plus att Björn fick jobba ganska hårt mot slutet?

Om_sommaren 2015-07-04 13:21

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 443271)
Borttappade i fyllan och villan?

skulle inte förvåna mig om kim svarar spets, annars bör det väl bli rygg på neutron broline.

Stekel 2015-07-04 13:22

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443270)

Ja och med tanke på första loppet och hur bra Tess höll trots öppningen så undrar man hur stor fördelen med spets är idag. Bara man inte kör totalt ihjäl sig ska man ju bara vinna från spets!

Bren Derlin Am överlägset mest spelvärda spiken idag? Proposition och banförhållanden talar ju mängder för en bra häst på startvolten. Första bfro. "Bara" galopp emot? 13%???

Om_sommaren 2015-07-04 13:22

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443274)
Fick ju minst ett lika perfekt lopp plus att Björn fick jobba ganska hårt mot slutet?

your higness är mer stark en snabb därav björns jobbande. det går inte att ta en längd på en sån häst till slut när den fått fin resa.

Klanke 2015-07-04 13:23

Glöm för all sin dar inte Anna (avd2) som såg riktigt fin ut senast på barfota dans. Fint läge och får ett fint lopp. Kan blåser ner alla om hon får ett fint lopp. Hon la en rejäl repa i början senast och denna gången lär Kim spara på krutet. Öppet lopp så varför inte. Jag har iallfall varnat! :D

Om_sommaren 2015-07-04 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 443276)
Ja och med tanke på första loppet och hur bra Tess höll trots öppningen så undrar man hur stor fördelen med spets är idag. Bara man inte kör totalt ihjäl sig ska man ju bara vinna från spets!

Bren Derlin Am överlägset mest spelvärda spiken idag? Proposition och banförhållanden talar ju mängder för en bra häst på startvolten. Första bfro. "Bara" galopp emot? 13%???

läste nånstans att de ska lätta från järnskor till barfota. känns som det kan bli för lätt o från spår fyra kan det gå åt fanders.

Manprinsen 2015-07-04 13:24

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 443276)

Hade spikat den rakt av om det inte vore för osäkerheten plus att det lär bli lite tapp från start. Vill även ha med O'boy face då vem fan som helst kan trilla undan där framme.

Däremot skulle jag aldrig spika Carabinieri i första med dom här förutsättningarna, hur optimistisk Peter än låter.

Manprinsen 2015-07-04 13:32

Remember my name borde ha grymt bra chans, blir min spik idag. Han ska kunna hålla Denim Boko på utsidan.

Manprinsen 2015-07-04 13:37

Fan vad lack jag blir på Örjan, han måste prompt vinna varenda gång man lämnar honom utanför kupongen...

Khiarshoor 2015-07-04 13:38

Jävla Hans Crebas... Du suger!!!! Din häst kommer ändå efter Tack Wee i mål? Varför håller du fast den för? Blir så jävla trött. Kommer björn ut växlar han ner både erik och örjan på fem meter. Fan att de aldrig löser sig fullt ut...

doob 2015-07-04 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443282)
Remember my name borde ha grymt bra chans, blir min spik idag. Han ska kunna hålla Denim Boko på utsidan.

50/50 och OM R.M.N håller spets kostar det! Tar 1, 5 och 10!

Om_sommaren 2015-07-04 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443282)

det tror inte jag, känns som han öpnnar bättre längre ut i banan. aldrig haft spår 1 o det kan bli stressigt för kusk som inte kör så mycket. känns ölösligt loppet men jag gillar takter på amerikanare o drar en riktigt rövare med spik på call me hanover som fått vilsamma lopp på slutet

NicklasJ 2015-07-04 13:43

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 443202)
Alla här har väl travronden. En travspelare utan travronden är lika osannolikt som en präst utan bibeln.

Givet! :cheers:

Djingis 2015-07-04 13:44

Shit va svårt det var att hittar spikarna idag!
Sugen på spika eller ha som utgång på dessa.

Pantarei Ans (IT) (15.6 %)
Neutron Broline till 13.3 %
Deepdish (US) (16.9 %)
Stay Alert (6.9 %)
Tootsie* (DK) (8.5 %)
Quick Fix (21.9 %)

Manprinsen 2015-07-04 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 443286)
det tror inte jag, känns som han öpnnar bättre längre ut i banan. aldrig haft spår 1 o det kan bli stressigt för kusk som inte kör så mycket. känns ölösligt loppet men jag gillar takter på amerikanare o drar en riktigt rövare med spik på call me hanover som fått vilsamma lopp på slutet

Då vet jag inte vem jag ska spika idag. Känns ju fan helt hopplöst alltså... :whoco5:

Dodo 2015-07-04 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av Djingis (Inlägg 443288)
Shit va svårt det var att hittar spikarna idag!
Sugen på spika eller ha som utgång på dessa.

Pantarei Ans (IT) (15.6 %)
Neutron Broline till 13.3 %
Deepdish (US) (16.9 %)
Stay Alert (6.9 %)
Tootsie* (DK) (8.5 %)
Quick Fix (21.9 %)

Högst en av dessa vinner ;)

Stekel 2015-07-04 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 443286)

Ja det är verkligen frågan om det är en motiverad favorit även om han nu är knapp. Spår 1 är inte bra om man inte är ruggigt startsnabb och kusken är ju verkligen inget plus här.

Svempa för övrigt, vilken skön lirare! Påminde mig om denna

https://www.youtube.com/watch?v=PQdVeMjjGKs

Djingis 2015-07-04 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av Dodo (Inlägg 443291)
Högst en av dessa vinner ;)

Vi får väl se hur många som vinner ;) Lycka till med spelet!

Manprinsen 2015-07-04 13:56

Satan vilket intryck på Carabinieri :ohmy:

Om_sommaren 2015-07-04 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443295)
Satan vilket intryck på Carabinieri :ohmy:

såg riktigt bra ut men jag tror aldrig den plockar ner björns eller örjans från spets om loppet blir normalkört