Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-28, 19:53   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

V75-Halmstad (lördag)


Andra V75-an i Halmstad denna vecka körs på lördag. En omgång som om jag inte har fel för mig ofta gett enorm utdelning men har också varit många regniga lördagar. På lördag aviserar högsommar och 25-30 grader varmt enligt nuvarande prognoser och för egen del hade jag då önskat att travet gick på kvällen. Sitta framför datorskärmen hela lördagseftermiddagen när nu äntligen sommarvärmen ska komma känns ju inte så kul. Däremot borgar det för topptävlingar och mycket folk på plats.

Omgången ser ganska knepig ut. Bra att stosprintern nu körs på V75 istället för det lågklassiga treårsloppet över flera volter som varit med där senaste åren.

V75-1

2640m volt är väl inte en helt vanlig distans i brons men rätt kul. V75-1 är väl normalt det lättaste loppet men detta ser inte ut att ha någon klar vinnare. Ser ut att kunna bli lite körning så säger att Carabineri tar dom kort före mål.


V75-2

Lägsta klassen och här vill man helst läsa om ev skoryck och annat innan man skriker ut vinnare. Ser öppet ut men säger att Joakim Lövgren vinnner med sin fina Xlnt Chili Trippel. Men absolut ingen spik.

V75-3

Sagolikt fint lopp. Det kommer nog gå undan här med sådana som Deepdish och Empress Brodde med spetsläge. Empress Brodde imponerade oerhört i försöket så säger spets och slut på Christoffer Erikssons nya megastjärna.
Detta är lördagens riktiga höjdare sportsligt.

V75-4

Kanonrace men mycket svårlöst lopp. Tänk på att det är voltstart. Får därmed kolla upp hur t ex 6 och 7 kan öppna från springspåren. Stay Alert såg väldigt fin ut i onsdags men frågan är om den går felfritt från spår 2 i volten. I så fall ser det ut att vara en bra chans och den står perfekt inne på pengarna.

V75-5

Jaja. Ut med lärlingarna och in med det lågklassiga lördagsloppet på V75 spelet denna vecka. Varnade er för 4 procentaren Legend Brodde i Kalmar i midsommar redan på söndagen. Hoppas nu ryggade för nu tror jag den blir favorit från springspåret med Björn Goop. Kanonchans om skoryck igen men som sagt troligen är spelvärdet nu bortblåst.
Sportligt ett helt ok lopp för att vara lördagsloppsproposition. Helt andra hästar än allt skräp som var med i detta lopp i Östersund och Boden t ex.

V75-6

Detta ser väldigt vanskligt ut. Bra spår och toppform och Quick Fix hade spårat runt om men det blev dåligt spår och formen är ett stort frågetecken. Sen fick Coldtown också skitspår (med stort S eftersom det är 1609m auto).

V75-7

100 tkr lägre förstapris än guldloppet i Karlstad i går men ack så mycket bättre. El Mago Pellini är troligen en av världens bästa hästar just nu. Spår 8 var riktigt surt men Adrian lär inte backa och konkurrenterna har kanske sådan respekt för denna fantastiska häst att dom välvilligt släpper fram honom. Näst bäst är nog Indigious och om dom bråkar med Adrian så kanske Erik sitter där bak och väntar på att sätta in stöten. Tänk på att det är oerhört viktigt med barfota runt om på Indigious vad gäller vinstchansen. Eventuellt spik på El Mago eller två hästar men det finns flera andra bra med här.


Sammanfattningsvis en mycket fin och spelvänlig V75 omgång som kan ge riktigt fina pengar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 19:58   #2
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Gulddivisionen ser inte mycket bättre ut än den i Karlstad.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 21:32   #3
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ibland undrar man om du är helt från vettet Olle.

El Mago Pellini en av världens bästa hästar?
Empress Brodda megastjärna?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 21:55   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Olle är ju helt från vettet ibland, men det är jag också och du med, Andy. Tänk så tråkigt det skulle vara om inte folk var lite"från vettet", då o då.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 21:56   #5
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Olle. Det är väl bara pallra arslet till Halmstad och lämna Skåne för första gången i ditt liv. Tro mig, du skulle tycka det var kul. Så långt är det inte! Så slipper du det där dilemmat med att sitta framför datorn menar jag. Ett öltält på plats är mysigt med en platta i handen. Fast, det kanske är för varmt för herrn också?


Ta hand om dig.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 22:29   #6
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

I ärlighetens namn är detta en rätt klen V75:a för att vara högsommar och Halmstad av alla ställen. Blir lite Bagdad Bob varning om man försöker påvisa att det skulle vara en enorm skillnad mot Bodens omgång t.ex.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 06:50   #7
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5159
Standard

Harry H

Bryts V75 raden nu

12e spår och poängen han har är på översta starten, 3a, misslyckas på lördag och hederlige harry har en 5a på Örebro som enda poäng, kan bli vårt komma med på V75 på det.

guld är väl bara aningen bättre än de senaste omgångarna, men guld har knappast gett ståpäls de senaste veckorna, ganska bleka på förhand, OK som lopp men inte mer.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 07:37   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Årjängs stora sprinterlopp nästa lördag. Då är det annat startfält att vänta i guld. Hugo Åbergs mindre än en månad bort nu och det kommer nog att bli sommarens riktiga höjdare när det gäller högsta klassen på V75.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 10:59   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Olle. Det är väl bara pallra arslet till Halmstad och lämna Skåne för första gången i ditt liv. Tro mig, du skulle tycka det var kul. Så långt är det inte! Så slipper du det där dilemmat med att sitta framför datorn menar jag. Ett öltält på plats är mysigt med en platta i handen. Fast, det kanske är för varmt för herrn också?


Ta hand om dig.
Jag är född i Blekinge, men bott i Skåne sedan 2 års ålder. Min dröm är att någon gång i framtiden komma iväg på en längre resa till typ Halmstad, men vet inte när det blir verklighet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+100), mr_stylez (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 13:20   #10
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag är född i Blekinge, men bott i Skåne sedan 2 års ålder. Min dröm är att någon gång i framtiden komma iväg på en längre resa till typ Halmstad, men vet inte när det blir verklighet.

Ta tåget från Centralen/Hyllie till Halmstad C om du bor i Malmö, kan inte ta så lång tid och kul att vara på plats Sprinterstarhelgen!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 13:33   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ta tåget från Centralen/Hyllie till Halmstad C om du bor i Malmö, kan inte ta så lång tid och kul att vara på plats Sprinterstarhelgen!
Men är så nervös att ge mig ut på sådana långresor när längsta resan hittills sedan tonåren är till Burlöv. Känns mer tryggt hemma vid datorskärmen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 20:12   #12
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men är så nervös att ge mig ut på sådana långresor när längsta resan hittills sedan tonåren är till Burlöv. Känns mer tryggt hemma vid datorskärmen.
Förstår dig, det är tuffa tag därute i världen. Du kan börja med lite kortare resor, typ Trelleborg och Lund.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 20:22   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag är född i Blekinge, men bott i Skåne sedan 2 års ålder. Min dröm är att någon gång i framtiden komma iväg på en längre resa till typ Halmstad, men vet inte när det blir verklighet.
Olle - det är väl lika långt till Sicilien som till Boden hemifrån.
Vi förstår att du känner det skakigt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 21:32   #14
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5123
Standard

Skrik inte ut detta, men i mina nästagångareanteckningar
så är två stycken hästar med.
Twins Zindy som efter galopp, kryssade sig fram på upploppet på Vaggerydstravet och gick klart fortast.
Spring Over som kördes likt en franskt prepare på Kalmar,och min tanke var hoppas han kommer ut på Halmstad då är han klar...
Nu är det bara 5 vinnare att hitta, tycker omgången ser spelvänlig ut.
Skiter i torsdagen har varit där varje Sprintermästare sedan 1991 och nu i år är det för tråkigt med 21 hästar i SM och många halvfulla lopp. Laddar för lördagen som garanterat blir lite jackpott förstärkt.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 23:20   #15
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Skrik inte ut detta, men i mina nästagångareanteckningar
så är två stycken hästar med.
Twins Zindy som efter galopp, kryssade sig fram på upploppet på Vaggerydstravet och gick klart fortast.
Spring Over som kördes likt en franskt prepare på Kalmar,och min tanke var hoppas han kommer ut på Halmstad då är han klar...
Nu är det bara 5 vinnare att hitta, tycker omgången ser spelvänlig ut.
Skiter i torsdagen har varit där varje Sprintermästare sedan 1991 och nu i år är det för tråkigt med 21 hästar i SM och många halvfulla lopp. Laddar för lördagen som garanterat blir lite jackpott förstärkt.
Notera Twins zindy jag med.. tyvärr notera jag även Anna i loppet innan som satt fast med hur mkt som helst sparat..dom möts nu...
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td