Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Halmstad (lördag) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24276-v75-halmstad-loerdag/)

Klanke 2015-07-03 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443194)
Sen är Carabinieri rätt trög från start vilket också handikappar. Mellby Viking torskade igår mot Jane's Hugo vilket egentligen inte ska gå. På snabba sommarbanor ska man vara jävligt bra för att vinna bakifrån.

I torsdag hade jag Jane's Hugo som utgång på bolaget. Kyligt va? ;=)

olle 2015-07-03 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 443196)
Fick inloggningsuppgifter till travronden. Vad är mest intressant att lägga ut förutom Sjöden? Deras ranking? Har aldrig varit inne här förut. Bosse Knopp.

Alla här har väl travronden. En travspelare utan travronden är lika osannolikt som en präst utan bibeln.

Manprinsen 2015-07-03 23:29

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 443200)
I torsdag hade jag Jane's Hugo som utgång på bolaget. Kyligt va? ;=)

Det var bra gjort med tanke på att den aldrig startat på distansen!

Emeffeff 2015-07-03 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 443202)
Alla här har väl travronden. En travspelare utan travronden är lika osannolikt som en präst utan bibeln.

Jag har den inte! Har aldrig haft heller och har alltid klarat mig utan. Förstår inte varför man inte skulle klara sig som spelare utan Travronden? Lopparkivet är iallafall allt som behövs för mig.

qwerta 2015-07-03 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 443196)
Fick inloggningsuppgifter till travronden. Vad är mest intressant att lägga ut förutom Sjöden? Deras ranking? Har aldrig varit inne här förut. Bosse Knopp.

Jens räcker bra, fast Bosse är lite rolig! :-)

Tackar!
::

Spiken64 2015-07-04 05:32

Thomas Uhrberg 6.Staro Italy spets och slut bra spik

incitatus 2015-07-04 06:22

senaste 12 omgångarna på Hd har givit en jackpot, nov 2012 då ingen hade 7 rätt

5 rättsutdelning 11 gånger i rad, ja 12 med idag för jag tror inte det blir så lätt idag heller.

(bortser fr extra sprintermästaromgångar)

PS Halmstad är den "stor"-bana där spår 1 A har störst segerprocent

Bonbon 2015-07-04 06:59

Deltar i tillsammansspel idag men en liten fräck ska jag lämna in efter en halvtimmas läsning.

Avd 1: 1 Pantarei Ans. Örjan från ett bra spår är farligt att räkna bort, likaså lill-Goopen från spår 7 med Tokio Hotel Hall. Unter har nog bästa hästen i 10 Carabinieri men byngligt läge och när ska Stefan Persson ha tur med 9 Angelo Am? Den sistnämde älskar jag sen jag spikade och lirade i V75-finalerna på Valla i december.

Avd 2: Dissar favoriten 10 Say It Again och nöjer mig med troliga spetshästen 3 Neutron Broline, 5 MT Jordan med en av favvokuskarna samt storskrällen 12 Earp Boko för att spetsa till det lite.

Avd 3: Tror mest på 1,2,3 med fördel för 3 Empress Brodda, Christoffer kör i ett makalöst flyt för tillfället. Slänger med ytterligare en skräll på Örjan, 7 Faith Hill. Höll på att glömma 6 Candy Store, kan kanske fylla på bonbon-lagret ;)

Avd 4: 3 Desuper Filius har varit mycket spelad i sina tre senaste starter varav två i V75 men haft en del otur. Totalt bortglömd nu till 4%... tackar! ;)

Avd 5: 13 Danne Edel har gjort det bra i sex raka rikstotostarter men inte fått sätta pricken över i. Dags nu?

Avd 6: Ständigt underskattade 9 Nok´en Fräkkert kanske kan få sin smygare, då går ingen i detta gäng säker.

Avd 7: 8 El Mago Pellini och 11 Indigious är de två klart bästa hästarna. Byngliga lägen och osäkerhetsfaktorer gör att jag slänger med en gammal favvo med nygammal form, 4 Spring Erom.

1. 1,7,8,10
2. 3,5,12
3. 1,2,3,6,7
4. 3
5. 13
6. 9
7. 4,8,11

chompipe 2015-07-04 07:55

kör tino deepdish spets o slut :drunk:

Bridgeman 2015-07-04 09:21

Citat:

Ursprungligen postat av Bonbon (Inlägg 443210)
Deltar i tillsammansspel idag men en liten fräck ska jag lämna in efter en halvtimmas läsning.

Avd 1: 1 Pantarei Ans. Örjan från ett bra spår är farligt att räkna bort, likaså lill-Goopen från spår 7 med Tokio Hotel Hall. Unter har nog bästa hästen i 10 Carabinieri men byngligt läge och när ska Stefan Persson ha tur med 9 Angelo Am? Den sistnämde älskar jag sen jag spikade och lirade i V75-finalerna på Valla i december.

Avd 2: Dissar favoriten 10 Say It Again och nöjer mig med troliga spetshästen 3 Neutron Broline, 5 MT Jordan med en av favvokuskarna samt storskrällen 12 Earp Boko för att spetsa till det lite.

Avd 3: Tror mest på 1,2,3 med fördel för 3 Empress Brodda, Christoffer kör i ett makalöst flyt för tillfället. Slänger med ytterligare en skräll på Örjan, 7 Faith Hill. Höll på att glömma 6 Candy Store, kan kanske fylla på bonbon-lagret ;)

Avd 4: 3 Desuper Filius har varit mycket spelad i sina tre senaste starter varav två i V75 men haft en del otur. Totalt bortglömd nu till 4%... tackar! ;)

Avd 5: 13 Danne Edel har gjort det bra i sex raka rikstotostarter men inte fått sätta pricken över i. Dags nu?

Avd 6: Ständigt underskattade 9 Nok´en Fräkkert kanske kan få sin smygare, då går ingen i detta gäng säker.

Avd 7: 8 El Mago Pellini och 11 Indigious är de två klart bästa hästarna. Byngliga lägen och osäkerhetsfaktorer gör att jag slänger med en gammal favvo med nygammal form, 4 Spring Erom.

1. 1,7,8,10
2. 3,5,12
3. 1,2,3,6,7
4. 3
5. 13
6. 9
7. 4,8,11

Dissar fel häst i andra tror jag. Spår 10 inte alls så dåligt med 2 snabba framför. STA är en blivande stjärna. SPIKAR utan problem.:thumbup:

oinkk 2015-07-04 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 443195)
Ja exakt!

Peter måste nog fram och lägga sig i dödens för att ha någon chans..det lär han vara medveten om med iofs.

Smakar ju mumma med ca 20% jämfört med 45%!

Hur som så känns det värdelöst att låsa på de två iaf!

Och själv så spikar jag Als Winnermed, känns bra nu men hur bra vet jag först efteråt;)
Härligt bortglömd är den iaf.

mikaels 2015-07-04 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av Bonbon (Inlägg 443210)

1. 1,7,8,10
2. 3,5,12
3. 1,2,3,6,7
4. 3
5. 13
6. 9
7. 4,8,11

Har verkligen EMP ett byngligt läge?;)

mikaels 2015-07-04 09:33

,,,för mig ett snarare perfekt:)...

Bridgeman 2015-07-04 09:35

Någon som har spelvärdes löpsedlar?

ExtremtRik 2015-07-04 09:41

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 443204)
Jag har den inte! Har aldrig haft heller och har alltid klarat mig utan. Förstår inte varför man inte skulle klara sig som spelare utan Travronden? Lopparkivet är iallafall allt som behövs för mig.

Inte bara klarar sig utan, för att vinna är det snudd på nödvändigt med helstängt, problemet är ju att om man inte vet vad expertisen tippar eller tränarna säger hamnar man av misstag på samma hästar emellanåt och då är man rökt. ;)