Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Halmstad (lördag) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24276-v75-halmstad-loerdag/)

Om_sommaren 2015-07-04 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 443276)
Ja och med tanke på första loppet och hur bra Tess höll trots öppningen så undrar man hur stor fördelen med spets är idag. Bara man inte kör totalt ihjäl sig ska man ju bara vinna från spets!

Bren Derlin Am överlägset mest spelvärda spiken idag? Proposition och banförhållanden talar ju mängder för en bra häst på startvolten. Första bfro. "Bara" galopp emot? 13%???

läste nånstans att de ska lätta från järnskor till barfota. känns som det kan bli för lätt o från spår fyra kan det gå åt fanders.

Manprinsen 2015-07-04 13:24

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 443276)
Ja och med tanke på första loppet och hur bra Tess höll trots öppningen så undrar man hur stor fördelen med spets är idag. Bara man inte kör totalt ihjäl sig ska man ju bara vinna från spets!

Bren Derlin Am överlägset mest spelvärda spiken idag? Proposition och banförhållanden talar ju mängder för en bra häst på startvolten. Första bfro. "Bara" galopp emot? 13%???

Hade spikat den rakt av om det inte vore för osäkerheten plus att det lär bli lite tapp från start. Vill även ha med O'boy face då vem fan som helst kan trilla undan där framme.

Däremot skulle jag aldrig spika Carabinieri i första med dom här förutsättningarna, hur optimistisk Peter än låter.

Manprinsen 2015-07-04 13:32

Remember my name borde ha grymt bra chans, blir min spik idag. Han ska kunna hålla Denim Boko på utsidan.

Manprinsen 2015-07-04 13:37

Fan vad lack jag blir på Örjan, han måste prompt vinna varenda gång man lämnar honom utanför kupongen...

Khiarshoor 2015-07-04 13:38

Jävla Hans Crebas... Du suger!!!! Din häst kommer ändå efter Tack Wee i mål? Varför håller du fast den för? Blir så jävla trött. Kommer björn ut växlar han ner både erik och örjan på fem meter. Fan att de aldrig löser sig fullt ut...

doob 2015-07-04 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443282)
Remember my name borde ha grymt bra chans, blir min spik idag. Han ska kunna hålla Denim Boko på utsidan.

50/50 och OM R.M.N håller spets kostar det! Tar 1, 5 och 10!

Om_sommaren 2015-07-04 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443282)

det tror inte jag, känns som han öpnnar bättre längre ut i banan. aldrig haft spår 1 o det kan bli stressigt för kusk som inte kör så mycket. känns ölösligt loppet men jag gillar takter på amerikanare o drar en riktigt rövare med spik på call me hanover som fått vilsamma lopp på slutet

NicklasJ 2015-07-04 13:43

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 443202)
Alla här har väl travronden. En travspelare utan travronden är lika osannolikt som en präst utan bibeln.

Givet! :cheers:

Djingis 2015-07-04 13:44

Shit va svårt det var att hittar spikarna idag!
Sugen på spika eller ha som utgång på dessa.

Pantarei Ans (IT) (15.6 %)
Neutron Broline till 13.3 %
Deepdish (US) (16.9 %)
Stay Alert (6.9 %)
Tootsie* (DK) (8.5 %)
Quick Fix (21.9 %)

Manprinsen 2015-07-04 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 443286)
det tror inte jag, känns som han öpnnar bättre längre ut i banan. aldrig haft spår 1 o det kan bli stressigt för kusk som inte kör så mycket. känns ölösligt loppet men jag gillar takter på amerikanare o drar en riktigt rövare med spik på call me hanover som fått vilsamma lopp på slutet

Då vet jag inte vem jag ska spika idag. Känns ju fan helt hopplöst alltså... :whoco5:

Dodo 2015-07-04 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av Djingis (Inlägg 443288)
Shit va svårt det var att hittar spikarna idag!
Sugen på spika eller ha som utgång på dessa.

Pantarei Ans (IT) (15.6 %)
Neutron Broline till 13.3 %
Deepdish (US) (16.9 %)
Stay Alert (6.9 %)
Tootsie* (DK) (8.5 %)
Quick Fix (21.9 %)

Högst en av dessa vinner ;)

Stekel 2015-07-04 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 443286)

Ja det är verkligen frågan om det är en motiverad favorit även om han nu är knapp. Spår 1 är inte bra om man inte är ruggigt startsnabb och kusken är ju verkligen inget plus här.

Svempa för övrigt, vilken skön lirare! Påminde mig om denna

https://www.youtube.com/watch?v=PQdVeMjjGKs

Djingis 2015-07-04 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av Dodo (Inlägg 443291)
Högst en av dessa vinner ;)

Vi får väl se hur många som vinner ;) Lycka till med spelet!

Manprinsen 2015-07-04 13:56

Satan vilket intryck på Carabinieri :ohmy:

Om_sommaren 2015-07-04 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443295)
Satan vilket intryck på Carabinieri :ohmy:

såg riktigt bra ut men jag tror aldrig den plockar ner björns eller örjans från spets om loppet blir normalkört