![]() |
Citat:
Pinyata Gel älskar snabba banor, spetsar och leder länge. Felicia VE jätteduktig häst den med med en härlig speed, kan bli farlig med rygg på t.ex. Erik. Village har bäst chans helt klart, men står inte med benen i mål |
Citat:
|
Princess Of Love 58 % är ett skämt. Inget sting i hästen överhuvudtaget och förhoppningsvis kör de för att fälla den för det lyckas de med. Ropades ut som följehäst till Westergårds kusar förra gånger och säkert samma sak idag..
Loppen den vunnit i Norge har varit iskalla.. |
Det blir tidig inlämning och jag singlar Zenit Brick och Princess Of Love. Blir nog ingen större utdelning idag, men man får hoppas på ett par skrällar ändå.
|
Har någon tips på avd 2,3 ikväll v86?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kan vinna eftersom den troligtvis tar spets och kanske får ligga i fred där. Är dom på den och kör för att fälla torskar den, definitivt ingen stjärna. |
Citat:
|
Tror V86 avslutas med 8 Felicia V.E. och 9 Lets Dance D.E. Lycka till!
|
Citat:
Trodde också rätt mycket på Lets dance, då den gjort mycket fina lopp på slutet. När jag kollade distansförmågan blev jag lite tveksam, 1 seger på 25 försök. När det dessutom är bakspår så står jag över trots kuskbytet. |
Citat:
|
Citat:
Undantaget om Calle skulle sända fram "för sent" (efter 700-800 körda) men tror knappast att så blir fallet... Nej tidig spets för Jonathan skulle jag vilja hävda är ett 9/10-scenario... |
Citat:
|