Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-29, 18:20   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V86 Lindesberg


Först V5 Jägersro imorgon men därefter en ganska intressant omgång på Onsdag på Lindesberg.

Startar upp om någon är sugen på att dela med sig av idéer, personligen gör jag det lite senare i veckan.

Duellen mellan Corky och Delicious blir väl höjdaren.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 08:00   #2
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

I avd3 tror jag Remember Y verkligen är på gång och nu Ulf Ohlsson upp bakom också.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 12:23   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Omgångens mest intressanta info som blir omgångens snackis. 28 starter och alla med skor runt om på Village Surprise. I morgon

1. Troligen Barfota runt om ffg
2. Erik Adielsson i vagnen för första gången (när han kör Peter Cederin hästar brukar det vara i ordningställt och rejält förbättrade hästar)
3. Två lopp i kroppen efter lång frånvaro. Dessa har varit positiva.

Blir den inte favorit på V86 eller bara knapp sådan så känns det som omgångens bästa spik på denna info.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 12:26   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Omgångens mest intressanta info som blir omgångens snackis. 28 starter och alla med skor runt om på Village Surprise. I morgon

1. Troligen Barfota runt om ffg
2. Erik Adielsson i vagnen för första gången (när han kör Peter Cederin hästar brukar det vara i ordningställt och rejält förbättrade hästar)
3. Två lopp i kroppen efter lång frånvaro. Dessa har varit positiva.

Blir den inte favorit på V86 eller bara knapp sådan så känns det som omgångens bästa spik på denna info.
Andra gången Erik kör, förra vann han. Håller med om att det ofta är i ordningställt när han sätter upp Erik.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 16:43   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Omgångens mest intressanta info som blir omgångens snackis. 28 starter och alla med skor runt om på Village Surprise. I morgon

1. Troligen Barfota runt om ffg
2. Erik Adielsson i vagnen för första gången (när han kör Peter Cederin hästar brukar det vara i ordningställt och rejält förbättrade hästar)
3. Två lopp i kroppen efter lång frånvaro. Dessa har varit positiva.

Blir den inte favorit på V86 eller bara knapp sådan så känns det som omgångens bästa spik på denna info.
Den är ju redan stor favorit idag, så det lär nog inte ändras.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 20:45   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Tankar avd1. Känns som 2 Zenit Brick nästan vinner oavsett loppscenario. 1 o 6 verkar snabbast ut,släpper till 2 lr 3, vem är först fram av Zenit o Othello?

Avd2. Första tanke princess of love spik. Men inser att björn med Ramona win kanske tar spets. Hur bra är 9 Relation?, kan den avgöra vid pace möjligen.

Avd3. Svårt att se motbud till min vinnare Remember Y. Kanske Standard Ribb på kapacitet o björn trots årsdebut o kanske Babsan Mercedes på start om klaff o strul där bak.

Avd4. Första tanken Delicious U.S krossar utvändigt. Gäller att örjan hittar ner. Flera som vill till spets gissar jag, åke lindblom kanske svarar ut övriga?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 21:15   #7
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Avd5. 2 Titan Lavec spikas på vinstchansen lr garderas på Galopprisken? Han verkar såpass bra att han håller undan för de på 40 tillägg ( tequila, diggers o linus) felfri.

Avd6. Samma sak här, global patriot vinst lr galopp? Flera bra invändigt så det kanske stressar till. Möjligt champ walk in runt om.

Avd7. Här kanske Twigs u.canfly tar sig till ledningen, så om första barfota på village surprise gör den till storfavorit så kan twigs u.canfly bli intressant.

Avd8. 2 Jonathan Palema hästen att slå från ledningen. Jag gillar att 4 Diamond of ace kommer från 14,7 3180,fin rad o vet att den är bra men frågan om den har tempot på 2140? Det är nog ingen där framme som kör mot Jonathan palema så någon av de bra på bakspår behöver gå fram för att öppna loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)

Senast redigerad av Champinj0nen den 2015-06-30 klockan 23:07.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 22:04   #8
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Först V5 Jägersro imorgon men därefter en ganska intressant omgång på Onsdag på Lindesberg.

Startar upp om någon är sugen på att dela med sig av idéer, personligen gör jag det lite senare i veckan.

Duellen mellan Corky och Delicious blir väl höjdaren.
nån bra spik eller drag?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 22:48   #9
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
nån bra spik eller drag?
Titan Lavec håller jag som en bra spik, stor chans att den leder hela vägen och då jag har svårt att hitta andra bra spikar lutar jag systemet mot den.


Eventuell chansspik är Remember Y. Fin avslutning i ny regi senast, Uffe Ohlsson upp nu, aldrig haft så bra kusk. Oerhört kapabel. 9 % är ett fynd.


Drag, Felicia V.E, Staro Fendi, Önas Jocke.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 08:40   #10
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

Red team rex vinner i sista alla som såg han på elitlopps söndagen vet att han bara vinner omgångens bästa spik.
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 08:54   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
Red team rex vinner i sista alla som såg han på elitlopps söndagen vet att han bara vinner omgångens bästa spik.
Westergård har fått sluta slanga hästarna med demisol (??), så nu lär dom inte vara lika bra för han lär inte våga chansa!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 10:43   #12
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1683
Standard

Någon har lastat in en del på Remember Y och Titan Lavec - båda körs av Uffe O
Och bägge står i 1,1 just nu, dryga 15 papp spelat i de 2 loppen. Övriga lopp klart mindre omsatt på vinnarliret.
Bägge ses med toppchans. Kuskplusset på Remember Y är redan nämnt. 12% nu, lär nå över 20% innan spelstopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 10:56   #13
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Zenit brick radar upp starka insatser och är en allmänt på gång, i år har han dock inte mäktat med någon seger på fyra försök Men han vinner när som helst vill jag lova. Han var ute mot bland andra Cash Gamble och Al Dente senast och någon sådan stöter han inte på här. Lyckas han hålla ut nr 3 från start ligger vägen till spets öppen och i så fall sitter han givetvis på leken. Utgång! Roligast emot tänkbar rysar tvilling är nr 5 viggo som kämpar hela tiden, varför inte.. 3%


Delicous Us Detta är en riktigt fin sort som bl.a var trea i elitloppet i fjol, hon har haft en del magproblem i vinter men är kvitt dessa nu. Hon avslutade riktigt bra från ett svårt läge sist och formen är rejält på gång som hela Daniels stall. Räkna med en vass insats! A häst.


You to Lovley är på gång och är loppets rysare i avd4.

avd5. Digger Elias har varit rejäl på slutet, tuffare nu att ta 20 meter men kan fixa detta ändå. A häst.

avd6. Jag spikar Global P han är helt överlägsen om han fungerar fullt ut...

avd7. Loppets drag måste ändå vara Exlosive zon som flög fram senast, vinner inte så ofta men loppet håller inte den bästa kvaliten så varför inte. Rolig utgång! 3%

avd8. RED TEAM REX har stått för osanorlika insatser på slutet på valla, klart första hästen i loppet och given A häst.


Jag tror på en utdelning runt 10000 - 300 000 och spelar därefter.
Mitt system hittar ni på mitt twitter @miljondragen

Formen är i zenit vann 88200 kr i lördags (7 sexor och 105 femmor) (huvud från 7 rätt om Emmet hade hållt undan)

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-01 klockan 11:10.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 11:03   #14
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Klanke för tusan! Delicious är ett litet sto på 1.50, ett litet dynamitpaket till tjej

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 11:06   #15
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
Red team rex vinner i sista alla som såg han på elitlopps söndagen vet att han bara vinner omgångens bästa spik.
Japp - instämmer. Lirade nyss DD 3-10 till 8.61
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td