![]() |
Citat:
Dunders Magnifik Brodde ska ju gå barfota runt om (Love You:are), kan ju ge bra effekt. Annars tycker jag att Valley Streamline känns som ett intressant alternativ, har två raka vinster, kan få ett bra lopp... Svårt lopp som du säger. Får se på värmningarna om det blir lättare att bestämma. Lycka till!:cheers: |
Citat:
Det var ett trevligt system SO! Ninepoints Lucy är jag inne på själv som spik sen får man väl chansa en del. Lite väl hög insats - men jag drar upp stora plånboken och blundar... dvs lämnar en sådan v5a rakt av :gun_bandana: |
Kan inte järvsö rasmus vinna från springspår?
|
Blev många 2 hästars lås idag, men jag tyckte det var rätt ihåliga fält.
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-07-15 Bana: Solänget Spelform: V86, omg. 7 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 6, 11 (7) 2 4 Lacquer and Lace (10) 3 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (1) 4 2, 5 (9) 5 2, 8 (4) 6 6, 8 (11) 7 3 Ninepoints Lucy (9) 8 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (4) Vadet gäller startnummer 1 296 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 324,00 kr |
Drar till med detta. Storskräll i avd1 på princess sally. Sen tror jag Hanna blåser till dom i tredje. Ser väl bra ut! Lycka till.
Solänget 7 20150715 V86 Avd-1: 3,6,12 Avd-2: 4,9,10,11 Avd-3: 9 Avd-4: 5 Avd-5: 2,7,8,10 Avd-6: 6,8 Avd-7: 1,3,4,9 Avd-8: 8 System: 1 384 rader * 1 * 0,25 = 96 kr |
Tjejen i ATG-live studion, herregud.
"Skor eller inte, spelar ingen roll" |
Så ovanligt med omstart när det är volstart... :sleep:
|
Citat:
|
10,12
10,9 10,9 2,5 8 6,14,15 3 1,6,2,9 |
Citat:
I vilket fall som helst ger hon ett mycket osäkert intryck så inte optimalt med Sofia i studion, bättre hon får göra det hon är riktigt duktig på, att träna häst. |
installerade uppdatering av bankID, atg live funkar inte efter det. Någon mer?
|
Claes Sjöström hade mycket häst att åka med, men när man lallar från start och inte hittar position så vinner man inga lopp.
|
Omgångens säkraste spik gjorde sitt jobb.
|
Citat:
EDIT: Läste nog fel, trodde du menade Julio! Sorry. |
Citat:
Ska man vara kritisk finns det nog värre fall och dessa jobbar nog "endast" i studion... |
Sommar sommar sommar! Bara spika favoriterna hehehe, Nu kör vi vidare på Sandhamn och inväntar jackpot :) Skååååååååååååååååål
|
Citat:
|
Citat:
Borde väl inte ha något med den att göra? Testa att antingen starta om datorn eller webbläsaren? Har du senaste Flash? |
Ett 3-årigt sto med 4 norrlandsstarter mot hingstar och tränaren "lovar vinst" och den blir storfave och står i 2 ggr. Visst kan den vinna men som doob säger, är folk fulla???
Det här vinner 10 Alex Evo! |
Citat:
|
Citat:
|
Skål kamrater.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Får nöja mig med sponken och damer och så klart lite trav på datorn |
Slänger in en ölpeng på Nobel amok Och en tvilling mot 11 4
|
Spets och sluuuuuuuuut!! Härligt Örjan :claps:
Alex who? |
Citat:
|
Trodde Reijos skulle ha lite chans, så det blev ett bortkastat U mot favoriten i spets.
|
Hade oxå problem när jag skulle lämna in...fick det och funka precis efter omstarten så hann få in ett system för modiga 42:-...haha
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
I nästa har jag alla utom 1,4,8. Vinner nån av dom så går jag och hänger mig bokstavligen.
|
Citat:
|
Alla tjatar om Ninepoints Lucy och Unique Julie i DD-1 men jag har hittat en mycket intressant tredjehäst.
Nikita Broline är anmäld barfota runt om. På denna balans har hästen gjort otroligt svettiga prestationer. - Vinnare i BC-semifinal från dödens genom att plocka ner Amazon Am. - Trea i ett V86-lopp mot bättre motstånd än dagens, tredjespår hela sista varvet och plockade ner spetshästarna men fick ge sig mot smygkörda Windy Ways som vann och Ninepoints Lucy som blev tvåa (senare diskad för trängning). Mycket stark prestation! Nu framspår, brukar få jobba bakifrån, och hamnar troligtvis i andra-tredje ytter. Blir det lite körning där framme mot Ninepoints Lucy så kan denna 13-oddsare vara mycket intressant. Lägsta DD-komben med Nikita Broline ger 63 gånger pengarna vilket är helt galet. |
Citat:
|