Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 SOLÄNGET snack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24375-v86-solaenget-snack/)

mikaels 2015-07-15 22:11

...travet måste finnas kvar i Stockholm, Göteborg o Malmö...men det är inte där vi finner räddningen av sporten på sikt, det är jag fullständigt övertygad om...samarbete krävs o framförallt att storbanorna ger ifrån sig riksdagar till mindre banor(så att folkfesterna som fanns tidigare, kan komma tillbaka) o på sikt kanske storbanorna också får tillbaka folket, vem vet...

Shooter 2015-07-15 22:12

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 445350)
Rak DD: 9-11.

Valde mellan de två favoriterna i första DD och det blev som vanligt fel. Det blev bara en sexa på V86. Hade jag gjort lite annorlunda så hade det kunnat bli ett antal sjuor idag. Det är bara att tänka till till nästa gång.

mikaels 2015-07-15 22:17

...om jag ska vara ärlig, så är Solvalla dött inom några år...Åby o Jägersro kan klara sig lite längre, men även dom i farozonen.....finns ett enda sätt att rädda sporten o det är att sälja ut Solvalla o flytta det till galoppbanan, då kan Åby o Jägersro klara sig på sikt, annars är risken att dom faller i samma grop som Solvalla...Hårda ord, jag vet...hoppas att jag har fel...

Filmtokig 2015-07-15 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 445380)
Valde mellan de två favoriterna i första DD och det blev som vanligt fel. Det blev bara en sexa på V86. Hade jag gjort lite annorlunda så hade det kunnat bli ett antal sjuor idag. Det är bara att tänka till till nästa gång.

Vi alla vet att du spelar efter %. Sluta förklara dig själv!

SO 2015-07-16 09:09

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 445379)
...travet måste finnas kvar i Stockholm, Göteborg o Malmö...men det är inte där vi finner räddningen av sporten på sikt, det är jag fullständigt övertygad om...samarbete krävs o framförallt att storbanorna ger ifrån sig riksdagar till mindre banor(så att folkfesterna som fanns tidigare, kan komma tillbaka) o på sikt kanske storbanorna också får tillbaka folket, vem vet...

Ingen bredd ingen topp var det någon klok som yttrade

Shooter 2015-07-16 10:24

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 445383)
Vi alla vet att du spelar efter %. Sluta förklara dig själv!

Ja, ju lägre procent en häst är streckad på, desto bättre. Vi vet också alla att du spelar efter strecklistan.

Dalle82 2015-07-16 10:58

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 445357)
Vinnarlir 10,11 sista loppet 300kr vardera nu drar jag och drinkar så får vi se imorgon om det blir back 600 eller plus :)

Ett par hundringar upp vaknar jag upp till:) laddar in på en fleris på karlshamn idag

SO 2015-07-16 15:07

Vilket fantastiskt lopp NIKITA BROLINE gjorde efter startgaloppen!!!!!!!!!!

vinner nästagång bfro

mikaels 2015-07-16 15:16

fel sida, igen :)