![]() |
Citat:
Jättefavoriten stod på ensamt springspår och blev struken efter att ha varit oregerlig i de första misslyckade startförsöken. Ettan som sedan vann tog med lätthet ledningen i varje omstart. |
Finns dom som tycker det är trist att derbyuttagningarna för kallbloden hamnar som bortglömda saxbanelopp, men det har ju tidigare år när dom körts på lunchtravet varit totalt iskalla lopp spelmässigt och första uttagningsloppet till derbystoet precis slutade som dessa lopp brukar se ut, dvs en norsk häst vinner med 100 meter till oddset 10 för 10. Det hade väl inte varit speciellt optimalt med sådana lopp på V64 när kallblodskullarna är så fruktansvärt tunna och ojämna. Det är tur det inte ser ut så bland varmbloden för då hade nog travet varit dödsdömt (spelandet hade rasat).
|
Tur jag hoppade v64 hade aldrig haft T Jansson kan inte med han! V4 all in istället :)
|
Citat:
Men inte sett lunchloppen idag så det du beskriver förklarar till stor del varför oddset blev som det blev just i det loppet. |
Citat:
|
Jag har fått en enormt bra bild på ATG-live! Började igår, hela sidan bättre än tidigare.
:clap: |
Citat:
|
Snyggt Helge. Din spik överlägsen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Äntligen V4! Inleder med spik på häst 3 på flerbongen! KBK!
|
Citat:
|
Citat:
|
Westergards hästar går som tusan i Sverige och Norge men alla väntar på dopingdomen.
Vete tusan varför det dröjer..? |
norsk travsport går som tåget just nu:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur många är de där som trängs i studion och intervjuar varann?Tillför de nåt?
|
Citat:
|
Oroande för de som spikat att man väljer att köra Time Machine barfota runt om.
|
Citat:
Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar. |
En dansk ska ej mäta kuk med en svensk.....nu bäddade det ju iofs för en annan dansk.
Kul lopp att se på |
Bort på V6, bara njuta av Daniels fina hästar nu då ♥
:cheers: |
Citat:
|
Borta på flerisen V4 så ska jag leva vidare så måste det smälla i nästa! Tvivlar dock på det med sommarbarnor osv! DD kör rank 1-3 i både.Dd1 och 2 håller ju 9 av 10 dagar haha
|
Citat:
|
:cry:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ge fan i Olle nu!
Han är bra och en av anledningarna att besöka denna sida. Ja, jag är också less på allt snack om norrlandstrav mm. Ibland rinner det över. för mig med gällande det. Men Olle har en Point och oavsett så har han rätt till den, men helst i rätt tråd. Så sluta hacka som ena fega kycklingar nu. :cheers: |
Time Matschin...MATSCHIN???
|
Guldtand gör bort dig ikväll!!
|
Citat:
än att dra ner brallorna på sig själv. Dock tycker jag du skall lyssna på dagens sommarpratare som går i repris ikväll på P 1, så tror jag du förstår varför en och en annan går i taket, när du argumenterar om Norrlandstravets framtid. |
Jorma i jänkarvagn bakom Kapow Hanover. Nu tar vi betalt! :KO:
|
Det är så trist att se uttagningarna till SVENSKT kallblodsderby och derbystoet.
Uttagningslopp 1 derbystoet: Norska hästar 1,3,4a Uttagningslopp 1 Kallblodsderbyt: Norska hästar 1,2,3a Uttagningslopp 2 derbystoet: Norska hästar 1,2,3a Uttagningslopp 2 kallblodsderbyt: Norska hästar 1.2a Vad har hänt med den svenska kallblodssporten ? Det är riktigt tragiskt att det inte bara saknas bra äldre kallblod (förutom Månprinsen). Det verkar vara ännu värre när det gäller framtidens kallblod. Inte en svensk häst som haft skuggan av en chans hittills i de svenska derbyuttagningarna. |
Olle är en seriös analytiker på denna sida och kan massor av trav. Jag läser med stor behållning Olles ofta tidiga analyser. Han är en ledare och inte "follower".
Alla kan ju inte älska istrav! |
Citat:
|
Så nära Call Me Keeper!
Med den ölmagen ♥ |
Äntligen ville JU tävla med Boys Going In. Det lät annars som ännu ett lopp för framtiden, men dagens insats ger hopp om att den har mer att ge.
|