Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64-Axevalla (fredag) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24387-v64-axevalla-fredag/)

Dalle82 2015-07-17 20:51

Guldtand borta hahaha :):)

olle 2015-07-17 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av uLFStR491 (Inlägg 445681)
Du viil alltså diskutera svensk kallblodssport i denna tråd som handlar om v64 axevalla??

Saxbanan diskuteras i V64 tråden i stort sett dagligen. Det är väl ganska naturligt. Dom som följer atg live och skriver löpande under loppen tycker troligen det räcker med en slinga om kvällens lopp.

Idag är saxbanans lopp sportsligt väldigt mycket mer intressanta än normalt dessutom.

AndyMart 2015-07-17 20:55

Drog en chanstvilling 3-7 här då jag tänkte att Alkalizer Am tar spets och släpper omedelbart till Boys Going In. Såg riktigt bra ut och vete tusan om det inte hade gått vägen om Goop inte vart tvungen att va så snabb..

Lillis 2015-07-17 20:58

jobba in en dubbel JU nu då

Dalle82 2015-07-17 21:01

Nästa hoppas jag på Guldtand så kör för fan gubbe!

uLFStR491 2015-07-17 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 445685)
Saxbanan diskuteras i V64 tråden i stort sett dagligen. Det är väl ganska naturligt. Dom som följer atg live och skriver löpande under loppen tycker troligen det räcker med en slinga om kvällens lopp.

Idag är saxbanans lopp sportsligt väldigt mycket mer intressanta än normalt dessutom.

Ok! Kanske dags att stänga ute norrmännen då!

Dalle82 2015-07-17 21:07

Pension nästa för fröken oxå!

Lillis 2015-07-17 21:08

kul med galopp på 3/4 hästar man hade på dubbeln

olle 2015-07-17 21:08

Jorma hade blivit farlig utan galoppen i avd 6. Satt fast på upploppet trots jättegaloppen (berodde det på Jorma i biken eller hästen?)

Helge 2015-07-17 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 445692)
Jorma hade blivit farlig utan galoppen i avd 6. Satt fast på upploppet trots jättegaloppen (berodde det på Jorma i biken eller hästen?)

Jorma har det kämpigt nu, 24 kvar till 10 000 segrar.

Dalle82 2015-07-17 21:15

Skitsamma! Sommarbanor då e det mycket favoriter inte ett dugg roligt enligt mig! Regn.och åter regn får vi odds! Tylösand nu brakar vi igång!

Helge 2015-07-17 21:25

Spelvärde sätter allt, som alla dagar innan detta ;)

Stekel 2015-07-18 00:28

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 445663)
Det var väldigt vad det skrivs om mig. Varför inte skita i vad jag skriver om det irriterar så mycket. Tror tom det finns en möjlighet på forumet att välja bort inlägg från dom man inte gillar. Så ett tips är att utnyttja den funktionen om man inte vill läsa mina inlägg om barfota och Norrland istället för att bli så upprörd.

Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar.

Hade blockat dig för längesen om det inte vore för att jag tycker hälften av det du skriver är givande och tänkvärt. Men nu tar jag ditt råd så jag slipper se ditt gnäll. Jag skriver inget nervärderande om dig heller, bara att jag är trött på att du skriver off topic jämt och ständigt och att du gärna gör det helt onyanserat negativt så man blir påverkad av den där glaset halvfullt-inställningen som är bland det värsta jag vet. Skulle tycka samma sak oavsett vem det var och försöka vädja den personen att korrigera det för allas bästa. Tack och hej!