![]() |
Citat:
Jag önskar alla lycka till med sina spikar, särskilt från vrånga lägen. Men man ska vara rätt okunnig som travspelare när man vrålar ut Ingves som stenklar från det där läget. Med orutinerad häst. Och hur många travlopp har man sett när man förvånas över att första varvet får trollas bort och att det är omöjligt att ta något från kön? EOT. |
Min spik blir Ulf i avd 7.En kunnig vän trodde på mycket på den så det är väl bara att köra,har själv dålig koll
|
Tjenare är det nån som vet om Jörgen kör i ledning i sista om han kommer dit ? Love D samt Bartender är snabba vet jag likaså MT. Hur gör djur :) Mvh ABAND
|
Citat:
Vinna med 15 tempo hur skall hästarna hinna ifatt när han bara stack undan. |
Mellby Viking var ju dagens roliga på axevalla med jänkarvagn och barfota många spikade.
|
Förstår att folk lämnar Sharps när idioter som Spiken64 kommer hit och spammar med massa skitsnack som är helt omöjligt att förstå.
|
Låt spiken leva i sin "expertdvala".
Snäll och oförarglig - men det är korna också. |
Vem spetsar i sista avd7?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
1? Eller 7? Tror inte på 4an!
|
Love Dancer upplever inte jag som vrålsnabb. Senast hade han fyra hästar innanför sig varav två galopperade och de andra två körde inte en meter. I tidigare lopp från framspår bakom bilen har han inte sett lika snabb ut.
|
Tre Linderoth hästar i sista med 3 bra kuskar. Nån av dom vinner på lite taktisk körning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Får Shaq is Back ledningen är loppet över, är dock inte säker på att han når spets, då både Kash's Cantab (ev brftro ffg någonsin) och Democrat (Daniel antydde i idag att han troligtvis kör i spets om når dit) skall laddas från start då upploppet är extrem kort på Hagmyren (161m?) och spets är extremt gynnsamt. Om så blir fallet sjunker aktierna för herr Rede'n och Shaq is Back kraftigt. För övrigt tycker jag Daniel kör sina hästar i galopp i parti och minut, de senaste månaderna. Så kuskformen är minst sagt ett stort ? Blir det körning om spets så sitter Erik på leken. |
Lass North Star spårar runt om. Bättre chans till V75 seger än så här lär du inte få på länge Rickard.
|
Apropå Hagmyrens extremkorta upplopp:
Guiden har en liten ruta: "Så gick det i fjol", res fr V75 på akt bana. Hagmyren 4 okt -14 såg ut så här: Avd 1) 12 Time Machine Avd 2) 10 Uranium Avd 3) 4 Shaq is Back Avd 4) 11 Skymaster Avd 5) 12 Art Kjarvald Avd 6) 11 Willmore Trot Avd 7) 2 Quality Questioned Bara två vinnare från framspår! Men folk var tydligen medvetna om vinnarnas kapacitet för det blev ingen jätteutdelning, 29 716 kr för 7 rätt. Kommer ihåg att jag hade 4 och 2, sprack jag i 5 lopp?:ohmy: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har kollat hur det gick på Hagmyren 2013. V75 27 juli då. Och då stod framspåren som spön i backen, var bara en häst från bakspår. Såhär:
Avd 1 Silver) 5 Rocky Winner, Åke Svanstedt, i troget minne bevarad. Odds 1,42 Avd 2 KII) 8 Shiraz Brodde, Erik A. Odds 2,27. Avd 3, 3140) 1 Mellby Viking, Jorma. Odds 1,62. Avd 4 KI) 1 Molle C.D., Daniel Redén. Odds 1,40. Avd 5 Kbl) 13 Remelden, Bosse Eklöf. Odds 49,06. Jätteoddset berodde på att en viss Månprinsen kom tvåa.;) Och tur var väl det för annars hade det blivit väldigt låg utdelning. Tror jag. Avd 6 Brons) 5 Ulm Karsk, Mattias Djuse. Odds 4,70. Avd 7 Guld) 6 Panne de Moteur, Örjan. Odds 4,78. 7 rätt: 18 780:-. |
Citat:
|
Avd 4 vinner Gubben i lådan med "kryddmannen" Spiceman.:D
|
Citat:
|
Min chans spik blir i avd2 ( Nikita Broline ) annars får man nog ta alla
Avd4 har jag en häst jag sett mycket Snowman |
Per Linderoth har tre hästar i V75-7. Han säger till atg.se att bäst chans har bortglömde 3 Liberty Face. Hur mycket skall man tro på detta?
|
Citat:
|
Det tycker jag du ska tro på.
Han har ju varit med i Brons ett par gånger nu och gjort det ganska bra. Att det sket sig från dödens i finalen tycker jag inte är så konstigt. Därmed inte sagt att han vinner. Citat:
|
Citat:
|
NÅGON SOM HAR SPELVÄRDES ANALYSER SOM KAN LÄGGAS UT?
|
Första gången 1 Democrat går bf runt om med Daniel Olsson, blir nog laddning där och det är väl inte positivt för 5 Shaq is back.
|
Citat:
|
Gynnar kanske Traveling man som är bortglömd ..
|
Jag kommer spika cash's cantab. Loppscenario: democrat och shaq kör som F om spets, ville håller sig cool, placerar sig andra ytter! Blåser ner dom sista 500 :cheers:
|
Citat:
Om 1 tar ledningen. 4 utmanar om spets. 5 i tredjespår. 7 letar desperat andraspår bakom 4 i kamp mot 5. Körs 1 i ledningen för att stallkamraten 3 ska vinna? Eller gynnar overpace 8, som fått snälla lopp på sistone? 10 är också bra. Jag har fastnat för 4,5 och 8. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|