![]() |
Citat:
H.Svensson brukar det funka för ibland. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fick lira H.S på unibet till 45 gånger G.Brodda |
Tycker att det ser svårt ut idag, svårt att få "rätsida" på systemet. Jag hoppas på en skräll i stodivisionen, kallblodsloppet och att vi får ett sto som vinnare i Guld. Nä, det är nog att hoppas på för mycket.
Egentligen hade det nog varit bättre att spela en raket på spikarna, 15 ggr pengarna i dagsläget. Registrerat spel Datum: Lördag 2015-07-25 Bana: Hagmyren Spelform: V75, omg. 39 Avd Ordinarie hästar 1 7 Queer Fish 2 1, 3, 4, 5, 6, 15 3 4, 5, 6, 8, 10 4 4 Lass North Star 5 1, 6, 8, 10, 13, 14 6 6 Nimbus C.D. 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 Vadet gäller startnummer 1 260 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 630,00 kr Kvittonummer: 4D84 30CF 3B26 0818 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur mycket går Lass North Star upp nu när TV spikar den?
|
Man kan i alla fall se provstarten på Queer Fish innan spelstopp idag. Då den inte värmt i tävlingsutrustning är väl egentligen värmningsintrycken inte mycket att bry sig om. Mycket värre om den skulle galoppera i provstarten.
|
Citat:
|
Fonzan Sund vinner idag. Det där snacket har jag hört förut och då brukar det vara stenklart ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
14% på 9.Eroll Boko blir ju ett litet rens på bongen.
|
Citat:
|
Citat:
Där va en som hade koll :)) |
Dom har även satt jänkarvagn på Queer Fish nu ser jag i defileringen. Den hade den inte i värmningen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Queer Fish 6e par utvändigt
|
Citat:
|
Nu är det bara du vinner Örjan när alla har hoppat bort sig.
|
Vem vann?
|
Härligt Örjan!
Dialog In gjorde en bra insats igen på V75, härligt Roger! |
Bra början! Inte ofta man ser Örjan köra undan på Ludde-manér. Trist dock med så många galopper.
|
Halva fältet hoppade bort sig. Hur är det med banan ?
Det var ju bara skräphästarna kvar för Örjan att slå när motbuden hade försvunnit. |
Timo Nurmos....*suck. Första gången Örjan K. Nä, 7 Queer Fish, det var nog en av årets sämsta spikar att börja med. Nu får det bli V5 istället.
|
Citat:
|
Sa ju det vilken lekstuga.
|
Underlättades av att halva fältet galopperade bort sig, men intrycket var fint.
|
Citat:
Spelar nog inte någon roll heller det var lite av deras tur nu. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vinnarspelarna i nästa lopp går mer på dubbelrött på Nikita Broline än på spåret ser det ut som. Den lär inte nå upp i 20 ggr pengarna som Bet365 erbjöd i v odds i går utan ser ut att bli sanslöst överspelad som vanligt när det ser ut så i barfotalistorna.
|
Många intressanta lågprocentare från framspår nu. Define'em såg fin ut i värmningen.
|
Citat:
Kan du inte hålla dig till TP istället, där du nu får husera fritt, nästan helt ensam, efter att du har fått bort de flesta därifrån med ditt tokspammande? Det skulle glädja många, jag lovar. Strecklistan hittar vi på atg.se. |
Har alla så jag hoppas på en under 5%
|