Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Sundbyholm (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24417-v86-sundbyholm/)

Manprinsen 2015-07-22 18:09

Ska mycket till om inte Standout ska spåra runt om på sprint. Barfota runt om såg jag nu.

Chiron 2015-07-22 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 446654)
Ska mycket till om inte Standout ska spåra runt om på sprint. Barfota runt om såg jag nu.

Enda som kan förstöra är väl I Won't Dance. Barfota runt om och startsnabb. Dom vill nog väldigt gärna nå innerspår. Fast det kan ju också bli rygg på Standout.

Shooter 2015-07-22 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 446654)

Ett tänkbart spikbud. Här ska dock Redén köra rejält med sin och det kan öppna upp loppet lite.

Chiron 2015-07-22 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 446653)
Det blir spik på Witasp. Sedan har jag funderat fram och tillbaka, men ser Mc Steamy fin ut i värmningen på barfotabalans och ev. helstängt så går jag nog på den också.

Om det är bestämt att McSteamy ska köras barfota så håller jag med. Var ju riktigt fin senast den gick med den balansen. Iof en galopp också...

Manprinsen 2015-07-22 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 446655)
Enda som kan förstöra är väl I Won't Dance. Barfota runt om och startsnabb. Dom vill nog väldigt gärna nå innerspår. Fast det kan ju också bli rygg på Standout.

Denbergers vinner inget sen dom bajsade på Veijo. :skamsen:

Verkar bli jämnspelat med Redéns som jag inte tror ett skit på från det spåret, så till ca 35% känns det som en vettig spik.

Antingen den eller Coco, men Coco är ju lite farlig med galopperna.

Shooter 2015-07-22 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 446657)
Om det är bestämt att McSteamy ska köras barfota så håller jag med. Var ju riktigt fin senast den gick med den balansen. Iof en galopp också...

Jag har inte sett Peter uttala sig om skoningen, men den är anmäld så för närvarande. Avvaktar värmning.

Chiron 2015-07-22 18:15

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 446658)
Denbergers vinner inget sen dom bajsade på Veijo. :skamsen:

Verkar bli jämnspelat med Redéns som jag inte tror ett skit på från det spåret, så till ca 35% känns det som en vettig spik.

Antingen den eller Coco, men Coco är ju lite farlig med galopperna.

Menar inte att den vinner. Bara att den kan förstöra för Standout. Spetsar I Won't Dance så släpper den till Hard Livin. Då vinner ju den. :)

Manprinsen 2015-07-22 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 446660)
Menar inte att den vinner. Bara att den kan förstöra för Standout. Spetsar I Won't Dance så släpper den till Hard Livin. Då vinner ju den. :)

Tror aldrig han kan blåsa Örjan på spets här, speciellt nu när den går med helstängt. Det jag är mest orolig för är resultatkolumnen på Standout på sistone, är han inte i form som kan det bli långt till mål. :)

Lillis 2015-07-22 18:19

Är det någon som sitter med info eller kan spekulera hur Denco löser sina uppsittningar.

Ser att Örjan kör Orrizonto Trio i andra och Jorma kör Valentino Strix i sjunde.

Tidigare har ju Ingves kört, om inte Admir Zukanovic gjort det.

Ser sen att AZ kör I Want Dance i lopp4.

Fascinerande att kapitalförstörelsen får fortgå:cry:

Chiron 2015-07-22 18:20

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 446663)
Tror aldrig han kan blåsa Örjan på spets här, speciellt nu när den går med helstängt. Det jag är mest orolig för är resultatkolumnen på Standout på sistone, är han inte i form som kan det bli långt till mål. :)

Är faktiskt mer orolig över att det är Kihlström som kör. Tycker inte att han är så bra spetskusk. Lär ju inte heller få bestämma när Hard Livin gillar tuffa lopp...

Manprinsen 2015-07-22 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 446665)
Är faktiskt mer orolig över att det är Kihlström som kör. Tycker inte att han är så bra spetskusk. Lär ju inte heller få bestämma när Hard Livin gillar tuffa lopp...

Erik från rygg ledaren efter att Daniel har masserat sönder? :evilgrin39:

Shooter 2015-07-22 18:23

Enligt Fernlund så har Mc Steamy sett fin ut i lugn värmning och ska gå barfota.

Tirich 2015-07-22 18:26

Streckar Angel France som går BRO idag och som vinner då och då. Långsökt, men men

Chiron 2015-07-22 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 446666)
Erik från rygg ledaren efter att Daniel har masserat sönder? :evilgrin39:

Varför inte... :)

Chiron 2015-07-22 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 446668)
Streckar Angel France som går BRO idag och som vinner då och då. Långsökt, men men

Är inte det en trög häst? Har ju inte tävlat sedan april. Borde väl behöva ett par lopp i kroppen? Fast Nurmos hästar är ju bra när dom startar...