Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-21, 18:14   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

V86 Sundbyholm


Äntligen vankas det V86 igen Sju lopp att lösa då första går till Cool Keeper. I Saw You är struken, vilket förändrar en hel del. Standout har bättre spår än hard Livin, men frågan är hur det är ställt med formen. Cash Gamble går ut i sista loppet. Jag är lite sugen på att gardera, men måste ta ställning till om det är värt det. Det är lite att fundera på tills i morgon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-21, 18:21   #2
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Nose Gear ser ut att ha en rätt bra uppgift. Får se hur bra sorbet är. Kanske kan häxa till det ganska bra för Cash Gamble.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-21, 18:28   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Nose Gear ser ut att ha en rätt bra uppgift. Får se hur bra sorbet är. Kanske kan häxa till det ganska bra för Cash Gamble.
För närvarande har jag sex hästar i sista. Få se lite vad som sägs i morgon. Kul omgång!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-21, 19:51   #4
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Nose Gear ser ut att ha en rätt bra uppgift. Får se hur bra sorbet är. Kanske kan häxa till det ganska bra för Cash Gamble.
Cash har form, Sorbet varit borta en månad = inte full form men tror det står mellan dessa två. Sorbet vinner sen Derbyt. Ska bli kul se den imorgon ♥
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-21, 22:56   #5
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

avd1.
Leif är Cool....

6 Cool Keeper står för klassen i detta femåringslopp och med hjälp av sin startsnabbhet lär dessutom vägen ligga öppen mot ledningen. Det skulle förvåna mig mycket om någon är beredd att svar och väl i front bör han sedan också få bestämma en bit. Toppchans och jag väljer att inleda med en spik!


avd2.
En trio sticker ut..

6 Mc Steamy var senast tillbaka i gott slag då han vann på ett helt överlägset sätt. Sägas bör att motståndet inte var det tuffaste, men intrycket var klart plusbetonat. Jag vet att Peter Untersteiner håller sin häst högt och trots ett läge en bit ut är det en bra chans igen. 3 Orizzonte Trio kommer till start med två raka segrar och har formen helt på topp. Läget är passande och jag håller sjuåringen som det tuffaste motbudet. 7 State of Liberty är tillbaka i nygammal regi och ska bli intressant att följa både ikväll och framöver. Löper han upp till sitt bästa finns tveklöst kapacitet för att vara med i segerstriden.



avd3.
Ett öppet lopp men tipset till..

5 Talassio fick senast chansen från rygg på ledaren och avslutade bra fram till en andraplats. Han har lottats till det bästa läget av de mest betrodda och ska också ses med goda möjligheter att vinna detta lopp. Given utgång! 11 Twinkle Kronos följde senast ryggar på sista långsidan och avgjorde sedan fram till seger via en rejäl avslutning. Läget är chansartat, men skulle det bara klaffa det minsta innebär det åter en plats i segerstriden.


avd4.
Kan leda loppet hela vägen till banken.

2 Johnny b kemp är snabb ut och lär laddas för att sedan köra i spets så länge lampan lyser.



avd5.
Örjan trollar bort loppet?

3 Taragonna ås har visat fin form på slutet och kan dessutom öppna bra från start taktik?
6 New Kiss har galopperat i två av sina tre senaste starter och är inte att lita på. Kapacitet finns dock, vilket jag fick ett bevis för vid segern näst senast och skulle hon sköta sig är det en bra chans på nytt. 12 Borups Nova har bitvis varit ute i ganska tuffa lopp på slutet och skaffat sig värdefull hårdhet. Läget är inte det bästa, men då hon tål att göra en hel del själv finns ändå chansen fram till seger.





avd6
Vilket drag!

10 Maxmillian Trotter kommer till start med två raka segrar och har formen absolut på topp. Skulle tempot bli lågt är det inte omöjligt att Peter Untersteiner kör offensivt, men i annat fall kliver ekipaget förbi många och kanske också samtliga till slut.


avd7.
Spets och slut månne?

5 M.T.Illustrious kommer till start med tre raka segrar och har säkerligen aldrig varit bättre.


avd8.
Cash is king...


4 Cash Gamble har verkligen övertygat vid sina senaste framträdanden och det råder inga tvivel om att han gäller som klar kulletta. Närmast efter kvällens start tar man sikte mot Svenskt Travderby och jag kan inte se annat än att han vinner detta men eftersom jag har råd att försöka fälla så provar jag med 6 Sorbet som har tagit flera steg i utvecklingen på slutet, vilket också två raka segrar ger en tydlig indikation på. Härlig duell att se fram emot? eller inte?

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-21 klockan 23:01.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 01:21   #6
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Är lite tveksam vad gäller Cool Keeper. Troligen vinner han väl men i förra loppet blev han tvåa som jättefavorit. Tyckte då att det såg ut som om Leif Witasp tappade koncentrationen bråkdels sekund på slutet och på det vann Ready for More. Tyckte jag. Annars är ju Cool Keeper en helt fantastisk häst och Witasp är en min favorittränare, verkar så lugn och snäll. Men har ju kommit upp en bit i åren nu. MÅSTE ju verkligen inte vara negativt förstås.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 06:55   #7
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Är lite tveksam vad gäller Cool Keeper. Troligen vinner han väl men i förra loppet blev han tvåa som jättefavorit. Tyckte då att det såg ut som om Leif Witasp tappade koncentrationen bråkdels sekund på slutet och på det vann Ready for More. Tyckte jag. Annars är ju Cool Keeper en helt fantastisk häst och Witasp är en min favorittränare, verkar så lugn och snäll. Men har ju kommit upp en bit i åren nu. MÅSTE ju verkligen inte vara negativt förstås.
Hästen hade varit sjuk inför senaste starten.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 07:41   #8
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 1
Sharp$: 228
Standard

Blir ett litet system idag, lutar åt dessa spikar: Cool keeper, M.T.Illustrious och Cash Gamble.
elekktrix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 08:50   #9
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Cash har form, Sorbet varit borta en månad = inte full form men tror det står mellan dessa två. Sorbet vinner sen Derbyt. Ska bli kul se den imorgon ♥
Sorbet vinner definitivt inte om han inte får ett bra spår gentemot konkurrenterna.

Det skiljer så lite mellan topphästarna att spåret är helt avgörande.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 09:10   #10
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Sorbet vinner definitivt inte om han inte får ett bra spår gentemot konkurrenterna.

Det skiljer så lite mellan topphästarna att spåret är helt avgörande.
Men snälla du, vi vet inte ens vilka som står på startlistan när det är dags, än mindre spår.

Allmänt tugg om min vinnare i Derbyt så här på förhand.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 09:17   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Tre strukna i V86-3 och Erik upp på Razor Kronos.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 09:32   #12
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tre strukna i V86-3 och Erik upp på Razor Kronos.
Då lär han inte stanna på 6%.
Var favorit i klass1 senast.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 10:55   #13
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Synd att det inte är strålande väder i dag. Bar himmel och sol hade nog gett över 8 tusen besökare i dag men kanske orkar upp till 7 iaf. Blir en bra dag med fina tävlingar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 11:27   #14
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Men snälla du, vi vet inte ens vilka som står på startlistan när det är dags, än mindre spår.

Allmänt tugg om min vinnare i Derbyt så här på förhand.
Tyckte bara att du verkade så säker på att Sorbet skulle vinna!

Jag tror mycket på honom med men som du skriver så är ju varken starthästar eller spår klart ännu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 11:35   #15
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Synd att det inte är strålande väder i dag. Bar himmel och sol hade nog gett över 8 tusen besökare i dag men kanske orkar upp till 7 iaf. Blir en bra dag med fina tävlingar.
Hinner man få schysst bord på uteserveringen om man är där till 17:00?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td