Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-finaler Åby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24545-v75-finaler-aby/)

Speedyearl 2015-08-15 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 451214)
Ja, hur någon som "kan" trav kan sitta och hångarva åt det förstår jag inte...

Smart drag, spara hovarna och öppet huvudlag för att sedan dra skorna och cant see back på igen.

Vilken travtränare som helst hade gjort precis samma sak. Möjligen Ludde hade kört som han stulit både häst och sulky oavsett!

Helge 2015-08-15 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av newbranch (Inlägg 451213)
Varför är inte "experten" Raffe med i studion? Idag går det ju riktigt bra i hans experttippande.
Ralf Vadsmo: 240:- 0 0 0 0 0

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle21153435.ab

hoola 2015-08-15 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 451209)
Ja det ser förjävla illa ut ur alla möjliga synpunkter när han mörsar i dödens med hästjäveln i båda heaten. Den måste ha ett psyke av stål om den inte knäcks tillslut. :no:

Att Ludde kör på det viset är ju ingen överraskning för nån,egentligen.Problemet är att ingen av förståsigpåarna som trängs i TV-rutan (typ Forsgren eller Daniel O. som kör år honom) kritiserar honom för det och de andra vill gärna frottera sig med honom i intervjuer och ger honom epitetet "färgklick" - inte bara för frispråkigheten utan ser det positivt som "här är i alla fall en som vill tävla". Hur bra är det?

hanscrispi 2015-08-15 18:08

Citat:

Varför är inte "experten" Raffe med i studion? Idag går det ju riktigt bra i hans experttippande.

Han har väl slutat som expert.

newbranch 2015-08-15 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 451210)
Jag förstår.Det blir bara till nackdel för Travnet vars HELA kostnad redovisas.
Då kunde man redovisa bara ett av deras (Daniel Berglund) system i rättvisans namn.

Jo, men enligt mig så består hela systemet av tre system och hela summan är redovisad som 4.000 kronor.
Travnet
V75-systemet: (skrivs på tre kuponger, minst en A-häst måste vinna för chans på sju rätt).

Helge 2015-08-15 18:13

Skoändring: Ed You (Åby, V5-5 V75-7 DD-2, från Barfota/Barfota till Barfota/Skor)

hoola 2015-08-15 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av newbranch (Inlägg 451219)
Jo, men enligt mig så består hela systemet av tre system och hela summan är redovisad som 4.000 kronor.
Travnet
V75-systemet: (skrivs på tre kuponger, minst en A-häst måste vinna för chans på sju rätt).

OK.Jag vill verkligen inte förringa din insats - tvärtom,det är ytterst tacknämligt att jämföra tipsters system.Jag menade bara att Travtjänsten tippade sammanlagt för mer än Travnet.

olle 2015-08-15 18:16

Köpte in mig på en andel på Malmroths tillsammans system idag då jag inte hunnit läsa på eller hunnit kolla idag. Det lever men spiken i sista på On Track Piraten.

De 100 kr som det kostade blir minst en tusenlapp om det sitter. Hade aldrig lyckats själv idag med ett system för en femhundring. Så fort det blir ruskväder och svår bana så är det många favoriter som faller som käglor.

Får kolla dd loppen nu och skiljeheatet.

Migge 2015-08-15 18:17

Det här långa glappet mellan V75:5 & V75:6 är ju rena sömnpillret...någon hos ATG/Kanal 75 har gjort en rejäl tankevurpa när man planerade det nya tv-upplägget! :sleep:

hoola 2015-08-15 18:17

Citat:

Detta gör i alla fall mig glad! Idag har jag slagit Raffe!!! Jag har också 00000 efter 5 avdelningar men det kostade bara 108:-:thumbup:

Dalle82 2015-08-15 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 451222)
Köpte in mig på en andel på Malmroths tillsammans system idag då jag inte hunnit läsa på eller hunnit kolla idag. Det lever men spiken i sista på On Track Piraten.

De 100 kr som det kostade blir minst en tusenlapp om det sitter. Hade aldrig lyckats själv idag med ett system för en femhundring. Så fort det blir ruskväder och svår bana så är det många favoriter som faller som käglor.

Får kolla dd loppen nu och skiljeheatet.

Trist att T jansson inte vinner i sista då hohohoh

enstahill 2015-08-15 18:20

Reklam reklam reklam!. och på lajven 2 tjejer som pladrar pladrar pladrar!. Sammanfattningen blir MINUS MINUS MINUS!

Manprinsen 2015-08-15 18:21

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 451217)
Att Ludde kör på det viset är ju ingen överraskning för nån,egentligen.Problemet är att ingen av förståsigpåarna som trängs i TV-rutan (typ Forsgren eller Daniel O. som kör år honom) kritiserar honom för det och de andra vill gärna frottera sig med honom i intervjuer och ger honom epitetet "färgklick" - inte bara för frispråkigheten utan ser det positivt som "här är i alla fall en som vill tävla". Hur bra är det?

Precis men samtidigt är dom ganska snabba med att gå ut och klanka på mindre kuskar som gör bort sig. Enormt stort hyckleri.

Jag tycker Ludde är mer en pajas än en färgklick nuförtiden.

doob 2015-08-15 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 451223)
Det här långa glappet mellan V75:5 & V75:6 är ju rena sömnpillret...någon hos ATG/Kanal 75 har gjort en rejäl tankevurpa när man planerade det nya tv-upplägget! :sleep:

Ja helt jävla sjukt! Vad är tanken??

olle 2015-08-15 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 451225)
Trist att T jansson inte vinner i sista då hohohoh

Nä. Det känns som ett kuskminus med honom. Men kul om han sätter det. Gör han det inte får man ta de 100 kr det kostade att vara med som en man.

Malmroth är i alla fall en betydligt bättre tippare än Raffe eller Mohammed som väl stått i studion i sommar.

Men i längden vinner man inte på att köpa in sig på sådana jättesystem och bara ha en av 200 andelar.