![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Travnet V75-systemet: (skrivs på tre kuponger, minst en A-häst måste vinna för chans på sju rätt). |
Skoändring: Ed You (Åby, V5-5 V75-7 DD-2, från Barfota/Barfota till Barfota/Skor)
|
Citat:
|
Köpte in mig på en andel på Malmroths tillsammans system idag då jag inte hunnit läsa på eller hunnit kolla idag. Det lever men spiken i sista på On Track Piraten.
De 100 kr som det kostade blir minst en tusenlapp om det sitter. Hade aldrig lyckats själv idag med ett system för en femhundring. Så fort det blir ruskväder och svår bana så är det många favoriter som faller som käglor. Får kolla dd loppen nu och skiljeheatet. |
Det här långa glappet mellan V75:5 & V75:6 är ju rena sömnpillret...någon hos ATG/Kanal 75 har gjort en rejäl tankevurpa när man planerade det nya tv-upplägget! :sleep:
|
Citat:
|
Citat:
|
Reklam reklam reklam!. och på lajven 2 tjejer som pladrar pladrar pladrar!. Sammanfattningen blir MINUS MINUS MINUS!
|
Citat:
Jag tycker Ludde är mer en pajas än en färgklick nuförtiden. |
Citat:
|
Citat:
Malmroth är i alla fall en betydligt bättre tippare än Raffe eller Mohammed som väl stått i studion i sommar. Men i längden vinner man inte på att köpa in sig på sådana jättesystem och bara ha en av 200 andelar. |