Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-finaler Åby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24545-v75-finaler-aby/)

spikpaddy 2015-08-15 11:10

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 450955)
Jag behöver klarhet, V75 första avdelningen start 16.20?

Ja det stämmer

Major 2015-08-15 11:17

Jag har tre spikar inför dagens V75 Repay Merci i avd 1 samt avd 5 samt Errol Boko.
Repay Merci har toppform bra spår lott ( i båda avd)samt härlig slut spurt.
Errol Boko Toppform, jänkarvagn , en av världens bästa kuskar Örjan K, samt bra spår lott.

Folk är inte fulla, men jag kommer vara det om 7 an sitter senare ikväll.
Kommer även Strecka Candor Hall i sista för Goop är förjävligt duktig på att vinna med vad som helst.

oinkk 2015-08-15 11:19

Har Adrian en vettig chans att hålla spets i sista? Har för mig att han varit riktigt snabb ut men jämfört med med OTP?

Helge 2015-08-15 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av pigfarmer (Inlägg 450954)
...blir så tröttsamt att du håller på så varje gång. Åby gör en jäkla massa för att bli bättre hela tiden, men du har bestämt dig för att inte gilla.
Idag är det en perfekt bana som satt sig bra efter omläggningen får tre veckor sedan.
Njut av sporten istället :D

?

Jag ogillar Åbys banveterinär och open stretch, thats it.
Hoppas vi slipper barfotaförbud idag..

Självklart ska jag njuta av sporten!

Svårt slå upplevelsen av Delicious igår bara :)

Men nya starttiden och alla nyheter ska bli spännande att se, missas ej.

Major 2015-08-15 11:26

Citat:

Ursprungligen postat av oinkk (Inlägg 450958)
Har Adrian en vettig chans att hålla spets i sista? Har för mig att han varit riktigt snabb ut men jämfört med med OTP?

Han har aldrig lyckats tagit spets på fyra försök från spår 1.

zamora_79 2015-08-15 11:27

Okej, som jag skrev förut är det någon som ska dit så har jag några fribiljetter kvar. men ska dra iväg nu så är där borta runt kl.14.20. messa eller ring mig om ni vill ha innan kl.14.45 sen går det inte.. 0760-887064..

Ps. Glöm inte Västerbo Highflyer i avd. 1 tror han håller ut RF och kan då spåra runt om eller rygg ledarn är inte heller helt fel... Mycket snack om alla andra hästar och Jag är tacksam att den blir lite bortglömd 8% chans spik för mig..

Om_sommaren 2015-08-15 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 450959)
?

Jag ogillar Åbys banveterinär och open stretch, thats it.
Hoppas vi slipper barfotaförbud idag..

Självklart ska jag njuta av sporten!

Svårt slå upplevelsen av Delicious igår bara :)

Men nya starttiden och alla nyheter ska bli spännande att se, missas ej.

Uschamej vad bra hon var igår delicious. 08,6 lekande lätt på egen hand med 2a spår en bra bit. Man tar ju nästan till lipen när man ser såna prestationer. det ser ju inte ut som hon tar i överhuvudtaget.

Manprinsen 2015-08-15 11:35

Måste säga att det här med open stretch är riktigt skit egentligen. Spelmässigt blir det lotto av alltihop och bakspårshästar blir ytterligare handikappade.

Major 2015-08-15 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 450965)
Måste säga att det här med open stretch är riktigt skit egentligen. Spelmässigt blir det lotto av alltihop och bakspårshästar blir ytterligare handikappade.

Finns det någon statistik på vem av kuskarna som är mest vinstrik på att vinna genom/på open S?

denfete 2015-08-15 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 450965)

Man behöver givetvis inte gilla os, men att det skulle bli mer lotto av det förstår jag inte. Man får försöka "räkna" och förutse loppen på ett annat sätt ja, men mer lotto? Nej.

Helge 2015-08-15 11:43

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 450964)
Uschamej vad bra hon var igår delicious. 08,6 lekande lätt på egen hand med 2a spår en bra bit. Man tar ju nästan till lipen när man ser såna prestationer. det ser ju inte ut som hon tar i överhuvudtaget.

GÅSHUD ÄN!

Kika på denna, så fäller du några tårar till ♥

https://www.youtube.com/watch?v=DlCg098IKhk

Manprinsen 2015-08-15 11:45

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 450966)
Finns det någon statistik på vem av kuskarna som är mest vinstrik på att vinna genom/på open S?

Kollade upp detta faktiskt. Takter, Goop och Untersteiner toppade 2014 och ligger i topp även i år. Johnny brukar vara riktigt vass på Åby, därför jag ska jobba in Remember my name från vinnarhålet idag. :KO:

Om_sommaren 2015-08-15 12:05

kollade precis senaste loppet med global patriot. Ganska segt intryck över mål o känns inte som den är befogad storfavorit. errol boko helt klart första häst i det loppet o möjlig chanspik

loverr 2015-08-15 12:11

Citat:

Ursprungligen postat av zamora_79 (Inlägg 450963)
Okej, som jag skrev förut är det någon som ska dit så har jag några fribiljetter kvar. men ska dra iväg nu så är där borta runt kl.14.20. messa eller ring mig om ni vill ha innan kl.14.45 sen går det inte.. 0760-887064..

Ps. Glöm inte Västerbo Highflyer i avd. 1 tror han håller ut RF och kan då spåra runt om eller rygg ledarn är inte heller helt fel... Mycket snack om alla andra hästar och Jag är tacksam att den blir lite bortglömd 8% chans spik för mig..

När är du på plats på Åby? Hade inte vart fel med fribiljett =)

ricBLo636 2015-08-15 12:16

Glöm inte bort Conrads Wilhem. Spöade detta gäng senast. Vissligen över 2640 men hästen bra spår!
4% för att ha sprungit ifrån dessa för 1 månad sedan är alldeles för lite.
Bara tacka och ta emot!
Loppet före så körde Conrad på en startgalopp.
Sen gick hästen upp i dödens. Tröck sönder ledaren men blev omspeedad av en smygkörd Hausse du gull.