![]() |
Citat:
|
Gör en V5
1) 1,2,3,6,8,9,10 (garderas) 2) 2,5,9 (Stig H optimist) 3) 2,4,10 (hoppas vi får rätt om 2) 4) 9 (Varit bra på slutet, stenklar) 5) 5.11 (stayerloppet vinns av någon av de två favoriterna) Kostar 126:-. |
Grymt lopp av I am Unique
|
Nu börjar blir tuff och ha 7 rätt,
|
Citat:
Atg kan snart sluta med v/p spel, för oddsen är ju totala skämt. |
Samma på Tycko Star nu hos spelmonopolet. Kunskapsspelarna lirar ner den till ospelbara odds på första jänkarvagn som jag rapporterade om tidigare. 12 ggr hos B365. Står i 4 ggr just nu hos spelmonopolet. Lika bra att stänga spelkontona när man inte lirar streckspel.
|
Citat:
|
Björn är fan pengar alltså, man kan tro att Solvalla är hans hemmabana.
|
Denne Goop...omutlig idag!
|
Goop kommer nå 10.000 segrar innan Jorma !!
|
Inga vidare kul lopp att titta på.
|
Måste bara säga att den laguppställningen dom har på 12-an ikväll är ta mig fan katstrofal!!
Borgås och Forsgren är ok, men dom andra är ju ärligt skrämmande dåliga. |
Hahaha 5 lopp är körd BG vinner 3 EA 1 och värdet är 63600:-:hurt:
|
Citat:
|
Citat:
|
Synd att man börjar böga med sina system istället för att gå på ursprungstanken. Som jag skrev när jag startade tråden igår så hade Björn bra startspår i flera lopp, men tyvärr blev systemet nått annat i slutändan. :cry:
|
Fint odds på Snyting...
|
Citat:
|
Tvilling 8-10.
|
Wahlman sitter i båset och stryker Cattis på låret ;)
|
Har inte läst på något men varför är Order To Fly så stor favorit? Är den inte bäst i spets?
|
Jäkla Jorma, kör dubbla gungor och stör Robbans häst.
|
Jorma hinner hamna på åldersdomshemmet innan han når 10.000.
Robin borde kolla upp hur man uttalar spanska namn. Dennis de kastella heter det knappast men Dennis de Casteiiiiijjjaa. |
DD: 1-14.
|
Citat:
|
Balfour hade blivit svårslagen utan störning, trots avsaknad av form. Inte min dag idag. Sista chansen är dd:n.
|
DD 9-15 En rak med tyngd i insatsen...
|
Kvar på v5:an men Lennartsson bränner väl nu. Björn sätter dit Rite on Win.
|
Får bli en chansdubbel 6-10, sitter den så blir det deg.
|
Sitter på V5 med följande
Avd 4 9 Avd 5 5.6.11.14.15 |
9
4,5,10,14 här |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-08-12 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 447 Avd Ordinarie hästar 1 9 Order to Fly 2 4, 14 Vadet gäller startnummer 2 x 300,00 kr Totalt: 600,00 kr Kvittonummer: AD8C 0010 A4A5 0058 |
Citat:
Vilken pajas...:rant: |
Citat:
|
Kör naturligtvis samma DD som på V86-bongen.
7,9 - 6,11 |
Citat:
Sen detta jävla tugg om värmningsvinnare, har nån av dom vunnit ett lopp hittills? |
9-15 nerspelad och nersnackad från 25 ggr till 13 ggr. Snacka om att styra liret från Live-holken.
7/5-15 går jag på. |
Citat:
|
kan inte goop pilla dit 10an nu så får vi ett fint dd netto :)
|
Som så många gånger förr med en storfavorit med bakspår eller dåligt spår så kör de som idioter för att gr honom loppet. Bra styrning av Bergh!
|