![]() |
Johan och Robban ville verkligen se till så Lennartsson inte kunde bomma detta :claps:
|
Citat:
Oavsett vilket finns det ingen anledning att uttala j:et i början på engelskt vis men Hedströms bildning och språkkänsla ger jag inte mycket för. |
Citat:
|
Citat:
|
Lennartsson eller Goop nu då jävlar...
|
Citat:
|
Vinner 14 då har Jag missat på två första res.:sad:
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-08-12 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 60 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 13 Elma Lane* (3, 11) 2 4, 6, 8 (7, 9) 3 1, 10 (6, 7) 4 1, 2, 3, 6, 7, 9, 10 (12, 11) 5 9 Digger Lord (2, 5) 6 2 Dennis de Castella (10, 4) 7 9 Order to Fly (1, 7) 8 14 Stricker (11, 5) Vadet gäller startnummer 42 rader x 10 x 0,25 kr Totalt: 100,50 kr Kvittonummer: CD42 2254 8801 0058 |
E det bra spelvärde i denna omg ? :rolleyes::clap::moneybag:
|
Det är såna här gånger man ska vara med på 8 rätt, pissenkel rad egentligen om man låter bli att pissa på Oskar i avd 2 och tar med honom trots att han sällan vinner. Sällan du får 180k inför sista med en sån här rad. Man vill bara gråta :cry:
|
Grabbarna på sharps dag in o ut "Piss enkel" men har alltid 3,4 fel.. :clap:
|
Citat:
|
Och så kommer smygörjan och pajar v5:an i vanlig ordning. Vad i helvete var det för lallande igen från flera i detta lopp?
|
Ojdå - glömde vi Örjan:whoco5:
|
Citat:
Jag har svårt att förstå ärligt talat dom som jagar 8 rätt varje vecka med system på 100-200 kr (insatser som är optimala på V4 med 4 lopp). Det går inte att få 8 rätt på sådana system när utdelningen sticker iväg utan en sanslös tur. |
Citat:
Antingen var det nån utrustningsdetalj som jag inte kände till eller snarare (som vanligt) Kihlström låter de andra göra misstag och kliver fram på slutet. |
Samma visa varje gång.
"Bästa spelet" "Gäller bara att hitta loppet det skräller i" "Bra utdelning för att vara en så lätt omgång" Inse fakta istället. Ni sätter här med 6-7 rätt varje vecka och tycker ni är så nära när ni i själva fallet är precis lika nära som resten av Sverige. V86 är inte lätt, det är åtta lopp och hur man än vrider och vänder på det så är det väldigt svårt att vara rätt på det i alla dessa åtta lopp. |
Citat:
|
Citat:
Läs mer En besvikelsehäst som man trodde var en kanon, fick göra för mycket själv senast, är inte så tokig om han vaknar på rätt sida (men svårt ändå). Utrustning: skor, eventuellt skygglappar |
Kristian Huselius satte 5st 8:or idag
6 321 575kr :clap: |
Citat:
|
3360 rader x5
|
|
Citat:
|
Citat:
Eventuellt skygglappar...Nja.Även om det stod 100% skygglappar så skulle jag inte ta den med men jag har sagt det förr - jag är inte lika bra på att bedöma såna saker som många andra här på Sharps. Fast ikväll var jag inte ensam om att inte ha med Örjan i sista. Klart att Huselius har råd med stora system och då platsar Örjan där. |
Men det var ett snyggt system, kan inte säga annat. 4 spikar!
Flerbongen på det var ju bara sexigt spel helt enkelt. |
Minna! Kan du lägga ut vinstlistan! Please!
|
Citat:
Tack elwiz!!! Här har vi alltså en välkänd hästägare och som synes även en initierad travmänniska - till skillnad från Robin H. och andra lallare som befolkar TV-studion. En sak sticker tydligt i ögonen: vem Huselius tycker är Sveriges bästa kusk!!! Tre Goop-spikar som går in. Say no more!:claps: |
Snyggt o kul att folk som redan har, skall få mera... sedan brukar ju storleken av ett system ha stor betydelse i trav. Nu verkar han ha lirat sjukt snyggt och inte överdrivet stort för att vara hans plånbok..
Sedan kan jag nästan sätta allt jag har på att han spikat bland annat eclipse boko som han äger? |
Citat:
|
Citat:
Det gäller att gilla läget. En rolig detalj i Huselius´ tips är att han är ekonomisk sinnad och betalar till synes inte en enda krona i onödan.Fast han har råd att tippa för tusentals kronor och hade alla startande hästar med i avd.2 och 4 så tog han med 14 av 15 hästar i sista och utelämnade Kaj Widells styrning! |
Nästa omgång ska jag gå stenhårt på Goop om han har hyggliga spår. Han hade ju en rätt lång svacka i våras och nu när han är i stimmet igen så borde det hålla i sig ett tag. Framgång föder framgång.
|
Citat:
|
Citat:
Men jag lyfter på hatten :hattenav: och är lika imponerad av systemet. Mycket snyggt! :claps::clap: |
Citat:
Jag tror många som idag spelar i flerpottsspelen med många avdelningar skulle få ett betydligt bättre netto om de istället satsade på V4 och V5 där system för 100-300kr har betydligt bättre slagkraft. |
Bara fattiga människor borde få spela.
|