![]() |
För en V5:a också, där jag spikar Nuncio och Creatine.
|
Nämen? VAR det schism mellan pengakåta och egoistiska Stall Denco och Veijo??
Tyckte många hackade på MIG när jag var förbannad och tyckte synd om Veijo.... Sa jag hade fel.... NÄMEN? Nu kryper det fram officiellt.... |
Hyfsat understatement om Björn, "top 10 kusk i världen". Snarare top 3
|
Citat:
|
Citat:
Tänkte att hon skulle säga "Han är top 10 i världen strax efter Anders" :whoco5: |
V5
1) 2,8 (vådligt vad 2 spe´las) 2) 1,3,5 (1 vinner väl, men 5 ser bra ut) 3) 1,4,7 (vansinnig gardering) 4) 1,2,9,11 (2 har äntligen fått en riktig kusk) 5) 4,7 (4 känns klar) Kostar 48X5=240:-. |
Härligt Erik!!!
|
Barfotaskriket vann och Your Highnes gjorde inte något av sina bättre lopp.
|
väldigt oväntade resultat idag.
|
Citat:
Mute-knappen är en kanonuppfinning! |
Tjurig gubbe, men fanns det inte något som kallades Takterstaven?
|
Denberger säger jag ska bli bäst i Sverige, och anlitar sin odugliga dotter för att genomföra det.
Hur fan lyckas han i finansvärlden ??? Citat:
|
Familjen Adams finns i verkligheten :ohmy:
Citat:
|
Citat:
|
Erik Svensson..
|
Så är man så jävla korkad så man inte tar med Björn. Klart han gungade in den där
|
Citat:
|
Helvete också. Spik på Örjan på v5. Inte ett rätt i dag heller. Fan också. Black och god natt.
|
Med på V5 i alla fall. Förstår dock inte vad Busen håller på med. Borde inte han ha lämnat in licensen för länge sedan?
|
Då var spöket för egentränat av Goop borta...
|
Var inte ens nära, Björn vann solklart
|
Tack Erik S ,ditt stolpskott
|
V75-värdet gick upp till 483:- och V5 efter två lopp till 300:- Nu två spikar i rad.
Känns som att allt hänger på Creatine! |
Så tar man med Kolgjinis jävla studshäst istället, dumheten vet inga gränser...
|
Förlorat två gånger på Örjans P-Face nu... jävla okörbara huvudlösa häst!! Nej, men sist förstår jag. Men torsken idag är svårare o förstå sig på. Gör de godkänt. Men får ju de serverat....
|
Spår 8,autostart,fältets sämsta häst,sistrankad,siststreckad på 0%.Alltså, man kan egentligen inte begära nåt av hästen.Då är det bara kusken kvar.:idiot:
|
Jag är så j-a trött så jag spyr på dessa odugliga brudar som någon idiot till producent har fått för sig ska figurera experter i såväl liven som TV-sändningen p.g.a av någon vansinnig jämställdhetsiver. Dom blir fan inte experter bara för att dom har suttit bakom en häst och råkar tillhöra det kvinnliga könet. Slänga ur sig korkade floskler tillsammans med Kalle Anka-näbben kan vem fan som helst göra.
|
Svensson får mycket pisk för sin styrning, vilket är helt i sin ordning. Jag får ändå vara nöjd med utgången av loppet. Annars hade det inte varit värt någonting.
|
Den som lirade 18 000 i morse på Nappa Star är nog inte så glad på Erik Svensson.
|
Han har rätt att köra hur han vill.
Den som var riktigt dålig är Lennartsson som svarar !!! Släpp ner Erik, ta över 100 senare...alla riktiga kuskar hade gjort det !!! Citat:
|
Citat:
Däremot undrar man vart de högre rankade och med bätrre spår tog vägen - Robin Roof och In Vain Sund. |
Citat:
|
Jens Sjödén idag, men brydde man sig? Nej...:idiot:
"Spårstatistiken är speciell också; vinnarna brukar starta en bit ut i banan. 5-6 dominerar. Båda dessa hästar ligger rankade i det spelmässigt attraktiva 4-7-intervallet. 5 Platon Face är obesegrad felfri och får första strecket. 6 Fortune Boko är svårbedömd i ny regi, men verkar mer travsäker. Och stallformen är god nu, det är dags att ta första V75-segern sen januari (också då i en extrainsatt omgång på Solvalla). Andra strecket. " |
Citat:
|
Den som gjorde det är en DÅRE !!!
Lennartsson skulle inte ens få ta hand om min kanin !!! Citat:
|
Satan va folk gnäller.
Han vill ha rygg ledaren, misslyckas, hästen blir het. Bra med tävling förresten, eller?! |
Vilken underbar häst han är Nuncio! Den skulle man äga.
|
Nu skulle jag vilja ha en Forsgren och en Svensson där framme i nästa lopp. Huvudsaken är dock att Takter kör ett perfekt lopp och sätter nosen först på Creatine.
|
Jag förstår inte att man blir så upphetsad i studion över Nuncios seger, inte mycket att få rysningar över den där joggingturen. Sen förstår jag inte Svanstedts agerande, när han känner att hästen är het och löpvillig så måste det väl ha varit bättre att låtit honom springa på i sitt eget tempo i st f att nästan strypa hästen till galopp.....
Jag är ju inget fan av Björn Goop, men gillar verkligen att han var den ende som iaf försökte göra lite lopp av det hela. |
Citat:
|