Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Jägersro (lördag) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24681-v75-jaegersro-loerdag/)

Nedomansky 2015-09-05 11:48

Någon som sett travtjänstens rank idag?

Helge 2015-09-05 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av Tobbelobb (Inlägg 454353)
Quick Fix struken pga dåliga blodvärden, finns det risk att fler av Luddes starter kan vara påverkade?

Den skulle strykas redan på dagen igår efter svar på blodprov som var dåligt.
Övriga ok men visst kan sånt visa sig i lopp först. Ludde hade en som skulle kvala 3/9 som ströks av samma orsak.

Helge 2015-09-05 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av Nedomansky (Inlägg 454356)
Någon som sett travtjänstens rank idag?

Ja. Spikar Beverly Boulevard och Balero M. U-häst på Mister JP och i avdelning 2, nr 6 och 10.

Tobbelobb 2015-09-05 11:54

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 454357)
Den skulle strykas redan på dagen igår efter svar på blodprov som var dåligt.
Övriga ok men visst kan sånt visa sig i lopp först. Ludde hade en som skulle kvala 3/9 som ströks av samma orsak.


Ok tack för info =)

Nedomansky 2015-09-05 11:54

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 454358)
Ja. Spikar Beverly Boulevard och Balero M. U-häst på Mister JP och i avdelning 2, nr 6 och 10.

Tackar så mkt!:)

zamora_79 2015-09-05 11:59

I Avd 4 Lärlingsloppet

Så tror jag att häst nr:12 Tiramisu med Nicklas Westerholm är värd en varning idag, Han visar lite uppåt form..
Han har i dom senaste loppen varit 2-2-3 senaste loppet 2a bakom Loke Chibabba (Loke från spår 2 och Tira från spår 10) Andra platsen näst senast var det från spår 11 mot bra hästar som Itsibitsy som igår kom två bakom Blackmagicwomanås och till sist 3de platsen bakom mycket bättre hästar än dessa han möter nu (Solon vann loppet och Habito var 2a)

19 gånger på vinnar spelet och BARA 3% på V75 i skrivande stund, säger inte att det är en spik men ska man gardera så glöm inte bort den...

:thumbup: och :cheers:

Helge 2015-09-05 12:03

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 454352)
Så ovanliga att jag kände mej tvingad att ta med den på tre hästar, dessutom så har jag för mej att den trivs ok på blöta banor.

3,4,10 mina brakare där ;)

Dags öppna dagens första öl.

:cheers:

draken 2015-09-05 12:08

Har du haft sovmorgon:cheers:

Helge 2015-09-05 12:09

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 454364)
Har du haft sovmorgon:cheers:

hahaha

Undra just vem som haft det? Slockna tidigt igår du :innocent:

:cheers:

hoola 2015-09-05 12:11

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 454345)
Tror det är en komb av ny starttid, nya lanseringen av atg.se

Vi kommer se en sjunkande omsättning på alla spelformer, men på V75 samt V86 kommer den bli tydlig.

Jag själv kommer aldrig mer lämna in ett spel via mobilen, där jag tidigare la nästan alla mina spel. Efter att ha läst lite på andra travforum är det fler som säger samma sak, kommer man inte åt dator så skiter man hellre i det. Den nya navigeringen är på tok för krånglig, jag undrar om man inte samlat ett gäng idioter & sagt att de får fria händer att bygga en ny sida & det här blev resultatet.

Idag hinner jag hem mellan alla aktiviteter med barnen så då kommer en rad lämnas in via datorn.

Många misstag har Atg gjort, men detta slår nog allt, man börjar nästan fundera på om de inte vill ha spel på hästar framledes.

Här en kommentar hittad på Travnet:

"Joakim Sjöholm · Travexpert på På många ställen
Nya siten är med nöd och näppe ok
Men via mobilen är det skrämmande uselt
ATG omsätter miljarder men verkar ha lobotomerade gibbons på IT_avdelningen, fullständiga idioter

hugotheboss 2015-09-05 12:14

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 454362)
3,4,10 mina brakare där ;)

Dags öppna dagens första öl.

:cheers:

Jag kör 2,10,12. Spets eller ngn oväntat från bakspår när de andra rusat färdigt. :drunk:

draken 2015-09-05 12:14

Ja vars. Trodde jag var stöddig ett tag men det avtog ganska snabbt och John Blund kom riktigt tidigt i går den lilla skurken. Är väl ganska stor risk att det blir likadant idag känns det som;). Formkurvan på väg uppåt på Ölen men lite neråt tyvärr på travet. Grisbana idag kan nog ge lite oväntade vinnare.

hoola 2015-09-05 12:14

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 454349)
Är antagligen samma "idioter/programmerare" som även har utvecklat den nya Lången-listan hos Svenska Spel...den är lika oanvändbar den också :whoco5:

Som tur är erbjuder de fortfarande den gamla också - den nya är urusel.

Shooter 2015-09-05 12:21

Intressanta omgångar idag och i morgon. Det kan bli rätt kul, eller så blir det favoriter rakt igenom. Den här tiden på året så blir hästar, precis som människor, sjuka, banor och väder kan ställa till det och en del underpresterar. Egentligen tror jag att Mister P.J. får vara ifred i ledningen och bara vinner, men jag gillar att ha många hästar i sista loppet så det får bli gardering. Däremot är det väldigt mycket som talar för att Veijo leder första runt om. Spik. Balero Mearas ska ta ner New Generation, det tror jag han kan mäkta med och singlar. Sedan kör jag med en kul häst i ett väldigt öppet lopp: Global Ride. Lärlingar, ston och femton bakom bilen är väldigt vanskligt. Beverly Boulevard är det stort skrik på, men den ser jag bara som en i högen. Nej, jag tror Global tar spets och tokkörs det inte så bör det vara bra chans att hålla undan.

bjarnet 2015-09-05 12:27

nån som har koll på hur R.G thunderbolt har gått från bakspår tidigare?, hade mitt lås på 4-5 i det loppet men läste precis att tango negro ska köras snällt idag och thunderbolt har gått framåt rejält sen förra loppet enligt hamre



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved