Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Jägersro (lördag) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24681-v75-jaegersro-loerdag/)

Viroid 2015-08-30 22:08

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 453672)
Tror inte man åker till Jägersro för att köra försiktigt och preparera för kommande uppgifter.

Om man ändå skall dit med en buss så kostar det ju inget extra. Transportbidrag dessutom, och hästen behöver nog en genomkörare till.

Knutman 2015-08-31 08:25

Norrlandsklass på lördag V75 på Jägersro!

uLFStR491 2015-08-31 09:00

Citat:

Ursprungligen postat av Knutman (Inlägg 453693)
Norrlandsklass på lördag V75 på Jägersro!

Ja! Guldloppet är lika dålig som det var på umåkers guldbjörken. Jägersro har svårt o fylla loppen oxå, 75000 i första pris i ett lopp endast 9 st startande!

AndyMart 2015-08-31 15:05

http://www.bilddump.se/bilder/201508...249.15.184.png

Spiken64 2015-08-31 15:25

Toppkusken Christoffer Eriksson är inte känd för att sticka ut hakan.

Men inför lördagens V75-tävlingar på Jägersro levererade han en kaxig tweet med Arazi Boko.

– Det måste vara jäkligt bra segerchans, säger Christoffer Eriksson till Trav365.







Startlistorna till lördagens V75-tävlingar på Jägersro kom under söndagen.

Bara timmar efter att startlistorna hade presenterats så stack toppkusken Christoffer Eriksson ut hakan rejält – på Twitter.

”Ser spännande ut med Arazi Boko på lördag!!! #ledningruntom”, gick det att läsa på Christoffer Erikssons Twitterkonto under söndagskvällen.

För Trav365 utvecklar Eriksson sin optimism.

”Väldigt optimistisk”

– Med tanke på hur bra hästen gick senast och att vi fick spår ett över kort distans så måste jag tycka att det ser bra ut, säger Christoffer Eriksson till Trav365.

Du brukar inte sticka ut hakan på det här viset?

– Nej, det händer inte så ofta. Men det ser som sagt väldigt bra ut, han gick väldigt bra senast och det var jävligt kul att vi fick så bra utgångsläge på lördag.

Är det bara att spika 1 Arazi Boko (V75-3)?

– Ja, jag är väldigt optimistisk. Jag är väldigt optimistisk att vi tar ledningen härifrån, och då måste det vara jäkligt bra segerchans.







Vad trött jag blir kunde han inte varit tyst C.H

Spiken64 2015-08-31 15:27

Kommer aldrig att få 12 gånger när oddsen släpps efter det skriket i AB idag.

Spiken64 2015-08-31 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av uLFStR491 (Inlägg 453695)
Ja! Guldloppet är lika dålig som det var på umåkers guldbjörken. Jägersro har svårt o fylla loppen oxå, 75000 i första pris i ett lopp endast 9 st startande!


Det har ju varit många storlopp en längre tid då kan man förstå att guldloppet blir lite klent.Men så illa var det inte har sett sämre.

Dodo 2015-08-31 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av kasse (Inlägg 453670)
Ändra tillbaka till den gamla start tiden på v75 går mot höst nu! :)

Nä, det bör börja ännu senare. Typ 19:00 eller 19:30. Det hade varit PERFEKT !

kasse 2015-08-31 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av Dodo (Inlägg 453725)
Nä, det bör börja ännu senare. Typ 19:00 eller 19:30. Det hade varit PERFEKT !

Tror inte det hade varit så bra inte många som vill binda upp sig en lördag kväll ! kanske skulle ha startat kl 13.30 istället.:)

Stekel 2015-08-31 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 453722)
Kommer aldrig att få 12 gånger när oddsen släpps efter det skriket i AB idag.

Trodde du att du skulle fått 12 ggr annars eller? Spets är det väl ingen tvekan om att han har bra chans att få, men att få sitta tillräckligt ifred där för att vinna. Knappast. Var spelvärd på Färjestad och inte varit det sedan dess. Kommer inte bli det på lördag heller, skrik eller ej. Skulle nog behövas 6-7ggr för värde. Kommer aldrig bli över 4 på lördag. Takter kör Democrat, lycka till med att få gratisspets med ett sånt ekipage utanpå...

Spiken64 2015-08-31 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 453732)
Trodde du att du skulle fått 12 ggr annars eller? Spets är det väl ingen tvekan om att han har bra chans att få, men att få sitta tillräckligt ifred där för att vinna. Knappast. Var spelvärd på Färjestad och inte varit det sedan dess. Kommer inte bli det på lördag heller, skrik eller ej. Skulle nog behövas 6-7ggr för värde. Kommer aldrig bli över 4 på lördag. Takter kör Democrat, lycka till med att få gratisspets med ett sånt ekipage utanpå...


Tar spets lätt tror jag,som jag nämnde i ett tidigare inlägg så kommer hästen att kuta fort på lördag.

12gånger jag var väl optimist som vanligt.

mackpeter 2015-08-31 22:50

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 453721)
Toppkusken Christoffer Eriksson är inte känd för att sticka ut hakan.

Men inför lördagens V75-tävlingar på Jägersro levererade han en kaxig tweet med Arazi Boko.

– Det måste vara jäkligt bra segerchans, säger Christoffer Eriksson till Trav365.







Startlistorna till lördagens V75-tävlingar på Jägersro kom under söndagen.

Bara timmar efter att startlistorna hade presenterats så stack toppkusken Christoffer Eriksson ut hakan rejält – på Twitter.

”Ser spännande ut med Arazi Boko på lördag!!! #ledningruntom”, gick det att läsa på Christoffer Erikssons Twitterkonto under söndagskvällen.

För Trav365 utvecklar Eriksson sin optimism.

”Väldigt optimistisk”

– Med tanke på hur bra hästen gick senast och att vi fick spår ett över kort distans så måste jag tycka att det ser bra ut, säger Christoffer Eriksson till Trav365.

Du brukar inte sticka ut hakan på det här viset?

– Nej, det händer inte så ofta. Men det ser som sagt väldigt bra ut, han gick väldigt bra senast och det var jävligt kul att vi fick så bra utgångsläge på lördag.

Är det bara att spika 1 Arazi Boko (V75-3)?

– Ja, jag är väldigt optimistisk. Jag är väldigt optimistisk att vi tar ledningen härifrån, och då måste det vara jäkligt bra segerchans.







Vad trött jag blir kunde han inte varit tyst C.H

Kul att Christoffer Eriksson är optimist och gapar upp Arazi Boko. Hästen hade överlägsen kapacitet senast, men kördes då bort av Christoffer, så att han fick stryk av 40-oddsaren Royal Blessed och knappt slog gamlingen Lord Capar. Gången innan fick han spö bl a av Knows Nothing.

Det är hela ekipaget man spelar. Inte en överlägsen häst, vilket jag gjorde förra gången med spik på Arazi Boko.

AndyMart 2015-09-01 15:52

http://www.bilddump.se/bilder/201509...249.15.184.png

Spiken64 2015-09-01 16:08

Svårt att ta till sig två idrotter om man är på travet och vill se fotboll också.

Dodo 2015-09-01 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 453783)
Svårt att ta till sig två idrotter om man är på travet och vill se fotboll också.

Håller med. Det är "antingen eller" som gäller....



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved