![]() |
Och varför ATG så hårdnackat vägrar att öppna för spel på fler strecksspelsformer är obegripligt för mig.
Det är nästan om man inte förstår hur genial den plattformen är för att tvätta bort "du blir blåst när du spelar"-stämpeln. Alla bolag skulle inte behöva ha öppet för alla spelformer ens en gång. För de som vill ha V75bolag skulle man lätt kunna låta kaptenen välja vilka spelformer som är aktuella för respektive lag. Jag själv går aldrig med i "privata bolag" om jag inte känner den som driver spelet personligen. Och samma sak gäller för dem som är med på mina spel. @OP så är det ett tråkigt läge. Som tur är så verkar det handla om en hanterbar summa. :( |
Citat:
Själv spånade jag länge på ett liknande koncept som företagsidé men det är inte lätt lösa säkerhet kring betalning. Det har de naturligt via sina ATG-konton så varför kör de inte på!? |
Tack för input och stöd allesammans!
Kommer att ge personen ifråga en sista chans nu i helgen. Efter det blir det polis/kronofogde-sak av den här lilla affären. Jag vägrar ge upp förrän han har gjort rätt för sig. Uppdaterad historik: Ej fått svar. Skickade följande idag lördag: "Okej. Sista chansen nu, på allvar. 4000:- på mitt konto idag, inget mer snack. Du har mitt nummer för swish, och mina kontouppgifter om du kör banköverföring. Jag har lagt ut vår konversation på sharps, men valt att (än så länge) inte nämna något som röjer dig. Du kan ju gå in och kika och fundera på om allt gått rätt till.. För över och gör rätt för dig nu, så slipper jag ta det vidare och du slipper svärta ner ditt namn. " |
Citat:
1. Med ATG-tilllsammans 2. Andelar i butik, butiksandelar. 3. Andelar i butik, privatandelar. 4. Privatbolag med fysiska vänner. Ja också kanske med Hasse Andersson - Guld och gröna skogar. Mvh Uffe |
Sådana här killar blåser förr eller senare fel person på något sätt och får betala med ett knä eller dylikt och får leva med hemlig identitet i Värmland. Tror inte att du kommer att få dina pengar tyvärr
|
Fick följande besked igår, som svar på de avslutande styckena i mitt uppdaterade inlägg:
"Du får in pengarna under kommande vecka! Med all säkerhet. Deal?" Bara att avvakta och se vad som händer. Tror personen ifråga gör rätt för sig. Upplever att han har för mycket att förlora på att inte göra det. Uppdaterar tråden så fort något nytt händer. |
Citat:
Det handlar inte om någon deal utan att han ska sätta in pengarna på ditt konto omedelbart. |
Citat:
|
Så där ja, då har han köpt sej lite mer tid :no:
Kanske hinner han lura nån mer innan fristen går ut!! |
Citat:
Jag hade inte tagit det på allvar iaf. Nä, du får agera om du vill se de där pengarna ngn gång. |
Trustar
Du är Blåst på pengarna! Du skulle ha stämt i bäcken ifrån dag 1. |
Citat:
|
Det är nog en känd spelare som du skriver, men knappast en känd vinnande seriös spelare. Tror inte att så många seriösa håller på och raggar sponsorer på twitter till något Swish hokus pokus. Låter som en spelmissbrukare av högsta rang som söker sponsorer för sitt spelande. Funkar det så gör det . Säkert redan känd hos fogden och polisen så kanske inte gör så mycket om fler anmälningar.
|
Såhär långt senare så skriver han "deal?". Nej fyfan, snubben ska komma i egen hög person och lämna slantarna till dig om inte banken fungerar som den ska för honom! Alla dessa bortförklaringar gör bara att han köper sig lite tid!
|
Citat:
|