Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Havererat spelbolag.. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24828-havererat-spelbolag/)

enstahill 2015-09-21 19:45

Varför vänta till på fredag, tycker du är velig själv!

Stekel 2015-09-21 19:55

Läste bara en tredjedel av posten, men du kan lösa det här redan från början genom att låta bli att skicka pengar till folk du inte känner men kallar dig "kungen/mannen/kompis" på det där viset.

Och hur du kan göra ytterligare insatser när du ska gå med på att få en sjundedel av vinsten när du spelat en sjättedel av systemet utan tidigare överenskommelse om att spelläggaren ska ha någon gratisandel. Det förstår jag bara inte. Annat vore det om du erbjöd dig att ge en del av vinsten till honom, men nu var det ju han som "räknade ut på kontoret" (hur svårt är det att räkna (500/3024)*29611 på tre sekunder med en miniräknare för övrigt?) att han skulle ha en slant extra i behållning.

fxstc98 2015-09-21 21:51

:idiot:

Pumba 2015-09-21 23:15

Sätt ut tid, datum, ditt kontonummer och och ett ultimatum att om inte pengarna sitter inne på ditt konto senast t ex 24.00 imorgon så kontaktar du polisen. Eftersom du redan nämnt att du kan gå så långt att du ringer polisen och hänger ut honom så hade han betalat redan om han inte vore pank. Visa vem som bestämmer!

korpo 2015-09-22 08:34

Luktar fejk här.
Är det Twittraren själv som är inne här och pejlar läget på hur långt man kan gå med att lura folk?

hammering 2015-09-22 09:54

Har tyvärr erfarenhet av någe liknande fick efter mycket om ock men mina stålar jag for å hämtade saker som jag visste skulle saknas mer än slantarna har jag inte agerat har jag vart lurad som jag dessvärre tror att du håller på att bli? Denna jävla speltorsk var en mästare på att undanhålla ev vinstutbetalningar tror han till slut blåste helt fel folk ock fick fly fältet

Melander 2015-09-23 18:02

Hej Trustar.Har också blivit blåst(läs offtopic) finns tyvärr sjuka personer ute i vår vardag.Lycka till!

Jajjan 2015-09-23 18:15

Har ni försökt plocka hem vinstmedel från något
av de privata spelbolagen, om ni har/haft konto.

Helvete vad man fått kämpa för att få ut vinstpengarna.

Periodvis gav jag upp flera gånger, men min envishet
vann till sist och pengarna kom.

Portad hos alla, vilket inte spelar någon roll, då jag
aldrig skulle spela en krona via de privata aktörerna
igen.

Har inte följt tråden, men tror att bolaget drivs av en speltorsk
och då kan det vara tomt på kontot.
Hoppas att det löser sig för Er båda.

Melander 2015-09-23 18:21

För mig själv har det löst sig att att jag inte kommer att få mina pengar tillbaka pga av nicket Softpojk är dock helt övertygad om att han/hon finns på Sharps med andra nick.

hanscrispi 2015-09-23 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 457730)
För mig själv har det löst sig att att jag inte kommer att få mina pengar tillbaka pga av nicket Softpojk är dock helt övertygad om att han/hon finns på Sharps med andra nick.

I mina tankar känns det som att det är samma person som blåst dig, Softpojk. Vilken även kommer att blåsa Trustar. Eller vad anser ni?:p

Melander 2015-09-23 19:10

Kan vara så(gå till offtopic så finns det även en bild)

robfri 2015-09-23 19:11

Citat:

Ursprungligen postat av hanscrispi (Inlägg 457737)
I mina tankar känns det som att det är samma person som blåst dig, Softpojk. Vilken även kommer att blåsa Trustar. Eller vad anser ni?:p

Kan mkt väl vara så. Å andra sidan skiter jag i vilket, är man så dum att man börjar swischa pengar till okända personer hej vilt får man skylla sej själv, enligt mej.

hanscrispi 2015-09-23 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 457743)
Kan mkt väl vara så. Å andra sidan skiter jag i vilket, är man så dum att man börjar swischa pengar till okända personer hej vilt får man skylla sej själv, enligt mej.

Du har rätt. Men det är synd att det ska vara bluff o båg i det mesta. Kan inte folk skaffa sig ett hederligt arbete i stället?;)

Melander 2015-09-23 19:25

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 457743)

Sant och för mig var det sista gången.

robfri 2015-09-23 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av hanscrispi (Inlägg 457746)
Du har rätt. Men det är synd att det ska vara bluff o båg i det mesta. Kan inte folk skaffa sig ett hederligt arbete i stället?;)

Absolut, där har du rätt. Men tyvärr går ju samhället i det stora åt det hållet, därav att man såklart ska vara försiktig med att lämna slantar i händer man inte känner igen.