![]() |
Varför skulle historien om V7 vara sann när han ljugit om precis allt före det?
https://www.sharps.se/forums/458564-post49.html |
Citat:
|
Citat:
Mitt tips. Betala in helg vinst till ATG - kort. Gå hem och för över till konto kort och pengarna finns på måndag kl. 12:00. Grattis till pengarna Trustar. Ta det som vinst. |
Alla ombud kan sätta in pengarna från ett vinstkvitto till kundens bankkort nuförtiden, ej kreditkort! Från 1000 kr upp till 30.000 kr, vid visad legitimation. Till ATG kortet gäller upp till 500.000 kr. Swish får endast användas av ombud som har ett företagskonto på Swish. Ej privat.
|
Citat:
Annars Cash direkt och sedan insättningsautomat. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: onsdag fick jag. Nordea:thumbdown: |
Nejmen vad lägligt att bolaget drog in närmare en halvmiljon lagom tills att du hoppade av. Undrar hur länge du hade fått vänta på den andelen om det tar 6 veckor att betala ut 4 tusen hahaha. Jag vill också ha en andel. Verkar vara en mycket pålitlig filur. Blev så rädd att bli outad så lånade pengar av mamma för att kunna betala tillbaka tror jag mera på. Om nu storyn stämmer.
|
Torsken fick lön och det blev 4k över efter helgens spel!
Eftersom torsken läser här inne, så är det nog få som tror att du fick 7 rätt på atg, möjligtvis på stryktipset! :) |
Citat:
|
Alltid lika kul att läsa travtrådarna. :-)
Underhållning på hög nivå. Men mkt kunnande verkar det finnas oxo. Respekt föt det- :cheers: :smoke: |
:popcorn::popcorn::popcorn:
|