![]() |
Bergh släpper aldrig med SpacePhoto...no way.
|
Om man ska mota strömmen spikar man Knows Nothing som alla garderar samt Balero Mearas som man menar blir fast invändigt. Spets och slut på bägge :)
|
Citat:
|
Okej tror vi måste reda ut avdelning 6 lite grann! Kan vara så enkelt så att Woodland bara vinner det här loppet på form, MEN en fungerande 10.Venkatesh (möjligtvis kuskminus) tar ner det här fältet på vilja och styrka!
Sen vet vi ju att en barfota 5.Aristocat Boko är livsfarlig med Johnny Takter upp, Goop och 9.Bear Dancer kan det blixtra till för emellanåt och 3.Pedro Bi har i alla fall satt mig på Pottan ett par gånger för mycket. Den tar jag alltid med! När vi ändå är framme med penseln i ett relativt öppet lopp så är 6.Coldtown en självklarhet! Duon Jorma/Nurmos på Solvalla är :thumbup: Så 2,3,5,6,9,10 blir mina streck i loppet :) |
Citat:
|
Visst tar 3an spets i V75 1 imorgon
|
Citat:
|
Har fått ett problem på nya ATG sidan. Av ngn anledning har jag tyvärr fått startlistorna med nr 12, 11 osv i den ordningen. Hur återställa till normal nummerföljd?
|
Citat:
|
Usain swing i avd 7 verkar bli rejält understreckad igen, inte omöjligt att han lyckas igen med bra ryggar, knallform och 2 raka på V75 är farligt att ignorera
|
Eketorpet var jag sugen på att spika men är livrädd för Björn med spår innanför. Känns som Björn snyter Johan på spets om han verkligen laddar?
|
Donna Di quattro är väl lite trög bakom bilen?, men återstår väl att se vad han säger själv ikväll om det ska laddas eller inte, håller hon upp ledning blir hon svårslagen...för övrigt spikar jag ändå aldrig ston,
Damer kostar ALLTID pengar!!! |
Eketorpet har levererat förr som spik för mig, riktig järnmärr det där ;)
|
Själv har jag fruktansvärd otur när det gäller flickorna, gardering så blir det favoritvinst även hos den svagaste favoriten och spikar jag blir det galopp och dunderskräll! Har slutat litat på fruntimmer
|
Citat:
Många börjar bli lite nerviga efter Delicous strykning. Kan mycket väl vara spets och slut på Eketorp. Jag börjar tro på det. Youana spelar jag alltid men med skor,nja,möjligen på ren kapacitet. Jag gillar vad jag såg av Air Frame senast. Kanske blir ett fyllnadsdrag. Andra trodde jag lite i början på veckan att hanna skulle spöka lite i spetsduellen. Hoppas att det blir så. Eller hoppas. Loppet lär då stå mellan lite entaktade MT Joinville och bakspåren 11 och 12 Tyckte Rede`ns var rätt skaplig senast fast den inte orkade vinna.. förstastreck för mig. Ringostarr är given. Har lite svårt för knows nothing. Finns risk att jag ryker om den vinner Mescal bara vinner Balero med hundra från spets. Eller ingen Balero alls för ingen spets. Lite inne på att de flyger över honom från start och det blir lite körning. 10 och 11 känns givna. Nu börjar jag bli trött i fingrarna men 1,2,5,6,10,12 tror jag att man klarar sig långt på. suck,gäsp och pust efter allt scrollande på atg så tror jag att Nadal kan vinna sista. Good luck |
Jo såklart. Lyssna på grotesco
|
Citat:
|
Citat:
|
Troligt!. Vilken betaltjänst har ni tittat på nu?
|
Tror Erik håller spets med Balero Mearas via solfjädern.
|
Citat:
|
Citat:
|
Hörde nåt om att global money ska gå med skor bak.. please tell me it aint so!? Nån med konkret info?
|
finalerna kan sluta hur som hälst
|
Citat:
|
Öppet huvudlag och barfota bak på Space Photo står det väl i Expressen?
|
Då har man landat lite sedan gårdagens V65:a och redo för nya tag!:D
Tycker det är svårare omgång än på mycket länge. Man kan hitta minus/fel spår på flera utav favoriterna och det känns svårt att ens hitta EN "klar" spik! Som någon tidigare var inne på är Goop i sista en tänkbart spikalternativ! Personligen är jag ju väldigt anti att spika i sista dock. Nadal är definitivt en bättre häst men den är svår att ladda med och Dominator kommer till spets, övertar efter Gigant proud. Frågan är då om Nadal är bra nog att plocka ner den i dödens?! Svar ja, om han vore i full form. Nu har han ändå haft ett uppehåll efter en lättare halsinfektion i förra starten så det kanske finns lite brist på ork? Det är ju verkligen favoriten man vill fälla så varför inte? TT spikar Nadal och SV Dominator! Så speltjänsterna är ju inte överens heller! =) Nåja..under dagen får vi hoppas att det klarnar iaf!:evilgrin39: Edit: Nackdelen är att flera gånger när jag haft denna känsla har det blivit dålig utdelning! Men tittar på man på tidigare omgångar borde det bli bra!! |
Citat:
|
Sorry, my bad! :idiot:
|
Citat:
|
Bästa spiken måste väl vara Västerbo Highflyer! Bästa spår, bästa häst. Nu är ju Daniel inte den bästa kusken, men det som slog mig var att de bästa kuskarna (Björn, Örjan, Erik och Jorma) är ju inte heller med i gulddivisionen. Har jag fel?
|
Citat:
|
Tror Ringostarr vinner och kusken får böter på 3000 för felaktig drivning
|
Citat:
Kanske spikar jag VHF även fast det står dödens i programmet. Han slår Knows Nothing från dödens..frågan är om han kan stå emot bakifrån när de kommer med någon smygkörd? Global money kanske? Jag vet som sagt inte riktigt ännu. Tycker inte det finns en enda bra favorit faktiskt!!:lol: Alltså jag menar bra nog för att spika! |
Citat:
Kapacitet har den helt klart men jag är tveksam till vinst. Är det dessutom inte så att spår 2 i guld inte vunnit på hur många starter som helst?! |