![]() |
Dags att Reijo börjar dra in vinsterna nu. 7 Danne Edel till strax över 10 ggr pengarna, är värt ett par hundra.
|
Pihlström snackar alltid enormt gott om sina men detta, det "bästa" jag sett so far ;)
Fast jag gillar hans tugg och vältränat har han, en färgklick. http://piclair.com/data/1dfiu.jpg |
Citat:
5k blev det på!:D |
rak dd 2-9 stenklar :drunk:
|
Citat:
:thumbup::clap: |
Citat:
|
Jorma sitter och sover...hahaha
|
Bedrövligt av Jorma att sitta och sova...som vanligt visar Goop att han är taktiskt överlägsen alla andra.
|
Ffg jänkarvagn på den vinnaren. Nurmos köpt in två egna, så dessa vinster haglar in med dom.
|
Spelvärde är riktigt bra idag. Dom hade både Eagle Shot och Only One Winner bland A-hästarna.
|
Hur i helvete kan Malmö spela 0-0 mot Halmstad? Som vanligt ska skåningar göra en besviken. Trodde det var stenklar spik på Malmö.
|
Citat:
Så jävla synd att inte Eagle shot hann fram! |
dd 6-2:)
|
Citat:
Men va gör jag? följer stryket, tror att jag har 13 rätt... Vilket jag har också, fram tills 90+ då två matcher trillar åt fel håll.. Hade Norwich samt X i Brendford ... KLART SOM FAN ATT DE GÅR ÅT FEL HÅLL I SISTA SEKUND... JÄVLA STRYK ... Hästarna skall vi inte ens prata om hahaha ... :gun_bandana::gun_bandana::drunk: |
Draken...........
har du lugnat ned dig och hittat tillbaka? :cheers: |
Citat:
Bara att dyka ner i rödvinsdunken och tröstrunka till tysk kvalitetsporr... |
Eftersom jag är "mindre" bra på att ranka hästar så lyssnar/tittar jag på er. Försöker ändå bidra med lite matnyttigt på "mitt" vis.
Har spelat en platsfyrling hos Unibet. Nu behöver Aristocat Boko komma på plats för att den ska gå in. Kämpa!! 1Fyrling(ar) Event(s) Bet Odds 150926 - Solvalla # 9 Eagle Shot 4.00 150926 - Solvalla # 6 Space Photo 1.95 150926 - Solvalla # 7 Global Money 1.75 150926 - Solvalla # 10 Aristocat Boko 5.00 Insats 10.00 Odds 68.25 Utbetalning 682.50 Total möjlig insats : 10.00SEK Total potentiell utbetalning : 682.50SEK |
Citat:
Dubbeln då? Är ju så sjukt iskall, inte blir de 2-2 ... köper inte heller Dominator som värsta motbud, utan tror mer på Order 2 Fly... Men om man nu skall spela med Nadal, får man ju hitta någon go i första ... |
Citat:
|
Citat:
Så då återstår frågan, om det blir körning, vem gynnas av de? Kanske MYF? Coldtown gillar jag jättemkt men varit lite sämre på sistone. Montdore? hyffsat bortglömd! Men ändå lite förståeligt. Svår DD faktiskt med tråkiga odds överlag.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men nu tål inte jag KH ... Tror jag spelar mot Nadal Broline ändå, frågan är bara vem man hugger dit i första? |
DD 1 5 Aristocrat Boko, 6 Coldtown, 11 Allaballakaitoz
DD 2 2 Nadal Broline 200X2 = 600 kr totalt Gl |
Citat:
|
Men för fan Matteus, sluta nu fråga alla " Hur känns det", oerhört tröttsamt och så jävla fånig fråga.
|
Vinner dominator så sätter spelvärde sitt stora joker!
|
Du ser Månprinsen? Man spikar Mind Your Face, man tjötar om den och vill spela den raka dubbeln 7-2 .. ca 36ggr på den..
HERREGUD... Fan va lack man blir på sig själv. Vart försvann spelflowet? :cry: |
DD
Inlämnat: 2015-09-26, 18:20 Solvalla Lördag 2015-09-26 Start: 18:20 Kostnad: 462,00 kr Vadet gäller startnummer Avd Hästar 1 1, 2, 7, 9, 10, 12 2 6 Dominator 6 x 77,00 kr = 462,00 kr. Totalt: 462,00 kr. Man får hoppas |
Nadal i nästa så e DD hemma! Skönast idag Tottenham hoho
|
Bara hålla på Dominator då! Blir det ett gäng 6:or iaf!
|
Citat:
|
Har man följt den där? Visar ju att spåret inte spelar nån roll - med rätt kusk. Inte rädd för att köra fram till dödens när Bergh annonserar avancemang. Jämför det med Haugstad eller Ulf O, totalt värdelös att köra från kön....
|
Sätter lite hopp till 8 eller 9 nu, skulle göra gott för DD-lappen :)
|
De har spruckit på sina villkor.
Tillsammans verkar vara kvar. Citat:
|
Liten reflektion. Skulle behöva en kommentar från "Stekel/Viroid" eller andra som känner sig manade, hur man skulle klara sig genom att bara ta med/spika någon de fem bästa kuskarna i varje lopp. Adielsson-Goop-Olsson-Untersteiner-Bergh?
|
Citat:
|
Vilken bedrift om Usain Swing skulle vinna igen. Håller en tumme för Skellefteåhästen ändå.
|
Är ju oftast så. Man märker efter ett par lopp om man har dagen eller om man blir pippad på linjen. I dag blev jag det sista. Eller var inte ens på linjen. Typ en fotbollsplan i från vinster i dag men pluskan blev skapligt pippad.
|