![]() |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Den gode Ludde såg en dansk i spets, totalsvara dödens och bara brände iväg i full fart hela sista varvet. Dansken kom i mål för ett par minuter sedan. |
Gör en rak DD 7-8 till 23 ggr.
|
Citat:
|
v86 en riktig favoritparad idag o jag hoppas på bättring till dubbeln.
spelar med två formkort från hyfsade lägen i första. Wannabe kemp som har liten spetschans men kan även få fint lopp därifrån. wannacmyguns gick bra sist o med klaff o ryggresa till upplopppet biter nog spurten bra även idag. i andra blir det spik på sheer bliss som ser fin ut |
jansson med genidrag från start. o det går tydligen inte att välta favoriter hur man än gör idag
|
ett vettigt lopp av nato dream och han är en stjärna igen enligt widman:) märkligt resonemang
|
Om jag kunde sluta mobba Lövgren så hade jag suttit med 8 rätt nu. Inga pengar att tala om såvida det inte idiotskräller i sista...
|
Förbannat!!! Nato Dream heroisk! Självklart DD-spik och dubblad på V3....
|
Underbart jag satt o kollade på efterlyst annars hade jag varit lack! Vinr T jansson med en favorit då har det varit usla tävlingar hahaha...Fotbollstrippeln satt gott och all den vinsten hade ryckt i DD1 så tack Efterlyst :):)
|
maria akraka i vinnarcirkeln, det är annat än goop det månprinsen:)
|
Citat:
|
sjuk form på goops stall. inga målfotosgrar direkt
|
Citat:
Tycker Dominator känns halvintressant på lördag med den här stallformen. |
Intressant spelstyrning. Innan Husselius gav sitt DD tips 7-7 stod den i 21 ggr. När loppet gick stod den i 11 ggr.
11 ggr med HK Persson från 7 spår! På Valla! Har han vunnit där överhuvudtaget det senaste decenniet? Vilket lir att ta rygg på! 11 ggr!!! He he |