Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Solvalla 23/9 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24860-v86-solvalla-23-9-a/)

Stekel 2015-09-23 20:56

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 457764)
Lärlingar?? Är det amatörloppet du pratar om?

Ja såklart. Tankefel. Lärlingar brukar köra lite bättre än sådär såklart också. Eller ja om de inte vore så rädda för att göra bort sig skulle nog inte skillnaden vara så stor. Underhållningsvärdet är stort i de här loppen.

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 457765)
Fan så sexig styrning av Björn.... oh my

Det är ingen liten och subtil man-crush du har på den mannen direkt! Han har väl ingen ring på fingret vad jag vet så du får sikta på att ordna med att ingå i partnerskap med karln. Det är på modet har jag hört. Så kan ni adoptera en liten pojke från vietnam som ni slänger upp på en ponny och döper till Varg (både för att det ska bli respekt i loppen och för att föra släkttraditionen av djurnamn vidare) så har ni även en tronarvinge klar! Bara att sätta igång!

AndyMart 2015-09-23 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 457763)
Det var bloopers på travbanan också idag. Tacka gud för Ludde och lärlingslopp, utan det gänget vore det allt bra trist med trav! :popcorn:

En sak har ju lärlingarna fattat iallafall som de flesta toppkuskar missat. Det är bara att tåga på om man tar sig till ledningen över 1600. Har man en hygglig häst håller det. Tar man upp för att fuska bort halva loppet kan det mesta krångla till sig och man bjuder in likvärdiga eller bättre konkurrenter i matchen som man redan vann när man kom till spets. Nu var spetshästen lite för dålig men med en för fältet halvhygglig häst hade det gått!

Se lopp 9 på Jägersro igår om du vill slippa lite avslaget skit.

Den gode Ludde såg en dansk i spets, totalsvara dödens och bara brände iväg i full fart hela sista varvet.

Dansken kom i mål för ett par minuter sedan.

mackpeter 2015-09-23 20:59

Gör en rak DD 7-8 till 23 ggr.

tomtom2 2015-09-23 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 457768)
Ja såklart. Tankefel. Lärlingar brukar köra lite bättre än sådär såklart också. Eller ja om de inte vore så rädda för att göra bort sig skulle nog inte skillnaden vara så stor. Underhållningsvärdet är stort i de här loppen.

Det är ingen liten och subtil man-crush du har på den mannen direkt! Han har väl ingen ring på fingret vad jag vet så du får sikta på att ordna med att ingå i partnerskap med karln. Det är på modet har jag hört. Så kan ni adoptera en liten pojke från vietnam som ni slänger upp på en ponny och döper till Varg (både för att det ska bli respekt i loppen och för att föra släkttraditionen av djurnamn vidare) så har ni även en tronarvinge klar! Bara att sätta igång!

Guldstjärna till dagens roligaste inlägg :lol:

Om_sommaren 2015-09-23 21:25

v86 en riktig favoritparad idag o jag hoppas på bättring till dubbeln.

spelar med två formkort från hyfsade lägen i första. Wannabe kemp som har liten spetschans men kan även få fint lopp därifrån. wannacmyguns gick bra sist o med klaff o ryggresa till upplopppet biter nog spurten bra även idag.

i andra blir det spik på sheer bliss som ser fin ut

Om_sommaren 2015-09-23 21:29

jansson med genidrag från start. o det går tydligen inte att välta favoriter hur man än gör idag

Om_sommaren 2015-09-23 21:31

ett vettigt lopp av nato dream och han är en stjärna igen enligt widman:) märkligt resonemang

Manprinsen 2015-09-23 21:31

Om jag kunde sluta mobba Lövgren så hade jag suttit med 8 rätt nu. Inga pengar att tala om såvida det inte idiotskräller i sista...

doob 2015-09-23 21:33

Förbannat!!! Nato Dream heroisk! Självklart DD-spik och dubblad på V3....

Dalle82 2015-09-23 21:35

Underbart jag satt o kollade på efterlyst annars hade jag varit lack! Vinr T jansson med en favorit då har det varit usla tävlingar hahaha...Fotbollstrippeln satt gott och all den vinsten hade ryckt i DD1 så tack Efterlyst :):)

Om_sommaren 2015-09-23 21:35

maria akraka i vinnarcirkeln, det är annat än goop det månprinsen:)

Manprinsen 2015-09-23 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 457779)
maria akraka i vinnarcirkeln, det är annat än goop det månprinsen:)

Det är annat än Anna-Maria Öberg i alla fall ;):lol:

Om_sommaren 2015-09-23 21:49

sjuk form på goops stall. inga målfotosgrar direkt

Manprinsen 2015-09-23 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 457784)
sjuk form på goops stall. inga målfotosgrar direkt

Jo helt sjukt egentligen med tanke på hur jävla risigt hästarna gick tidigare i år. Vem ska välta Mister JP egentligen?

Tycker Dominator känns halvintressant på lördag med den här stallformen.

Billman 2015-09-23 21:57

Intressant spelstyrning. Innan Husselius gav sitt DD tips 7-7 stod den i 21 ggr. När loppet gick stod den i 11 ggr.

11 ggr med HK Persson från 7 spår! På Valla! Har han vunnit där överhuvudtaget det senaste decenniet?

Vilket lir att ta rygg på! 11 ggr!!!

He he