![]() |
V86 Express/Jackpot 30 Sep
Min spik, Village Surprise avdelning 3. Veijos förvandlingsnummer emot.
Har ingen koll på "Rodney" som kör Björns hästar på valla, någon som kan inflika? |
Det verkar som att Rodney Gatt är verksam på Malta. Kanske en kompis till Björn.
|
Ja Village Surprise blir också min spik satt med ton kvar sist
Draget kan vara Balder Hornline |
Citat:
|
jag tar 3st i avd1
|
Tänkte börja så här med 4 spik och sen gardera i slutet .. tror att det brukar skrälla på slutet eller? kanske har fel...Vad tror NI? Hur många rätt kommer jag ha efter 4 avd..??:rolleyes:
Carabinieri Shiraz Brodde Dernier Viking Princess Of Love |
Citat:
|
|
Hur ser ni på avd1 ikväll! Spik unter? Vem spikar spelvärde?
|
Citat:
De vilseleder med deras rubrik, Så brukar de göra. Men jag vet inte. |
Citat:
Tror jag har en vinnare på v5 i Fonda Boko |
Citat:
"Innan V86 avgörs V5, och i V5-1 tror jag väldigt mycket på 11 Fonda Boko. Stort löfte, toppchans" |
Många lampor idag och tyvärr ser det väl ganska bra ut för många utav dem!!
Får hoppas att nån utav dem torskar eller ev hoppar! |
Vem går med första bike i fjärde?
|
Stig H. startar två hästar på Åby och sex på Solvalla.Erik A. väljer Åby trots att hästarna inte tillmäts nån större chans.Då kan väl inte de sex på Solvalla vara så spelbara när Erik väljer att inte vara på bostadsorten idag, eller?
|
Jens Sjödén: "Stall Redén har gjort 34 starter i rad utan seger. Anmärkningsvärt för ett stall, som annars har 20 i segerprocent 2014-15: 17 procent med chefen i sulkyn, 23 procent med övriga."
|
Varför klipper man ut ett par rader ur en tråd som ligger uppe och sedan inget mer. Ja jag har också läst det.
|
Vad snyggt han kör Jansson! Han sitter in och såsar när ryggen framför börjar tröttna, utan styr ut direkt.
|
Citat:
2.Innehållet i citatet talar kanske för sig självt? |
Citat:
Kanske tvååringsloppet med Deimos Racing som tilltalar? 350 kkr i förstapris är väl inte så dåligt.. Och Hero Sjöhammar i St Leger. |
Någon trevlig värmningsinfo?
|
1 6 7 för V5
|
Citat:
|
Spikar Princess Of Love och Cash Lane.
|
Kommer bli sjukt hög utdelning om Micke och Husse får bestämma. Ska de försöka fälla varenda storfavorit?
|
Citat:
http://www.atgplay.se/lopp/20150930-...&leg=1&horse=3 http://www.atgplay.se/lopp/20150930-...&leg=3&horse=3 |
Usch fy fan vilket jävla blufflopp....
Det behövs fler Ludde helt enkelt. Parodi när kommentatorerna skriker direkt att Daley Lovin hanterar lång distans...haha..vilket jävla skämt. |
Det var ingen vits att dubbla det loppet, men man måste ju prova.
|
Det där var lika spännande som att runka i en burk med sand
|
Herregud vilket blufflopp. Läste det här loppet klart annorlunda än det utspelade sig, 17 på varvet orörd i spets och 16,3 efter 2000 m. Fy fan
|
Citat:
|
Favoriten höll sig på benen och då var det inget snack. Fick fint lopp i hårt tempo dessutom. Satte U på den men testade att fälla.
|
Citat:
Trots att man hållit på med detta rätt länge så är man fortfarande lite barnsligt naiv innan loppen och tror att det kanske det skall bli lite körning! Hade te.x Ludde inte kört gunga. För övrigt är jag inte intresserad av att bli idiotförklarad av random sharpsriddare. |
Härligt! Det var en rejäl insats.
|
Satan vilken insats! Och med det sagt...fan va synd att hon inte hoppade i sista sväng!
|
Dagens skrik - Village Surprise - borde Erik ha släppt med.
|
Nu tar vi gunga på megalampan!!:rolleyes:
|
Spik på favoriten nu! Bör vinna.
|
SÅ DÄR JAAAAA!
|