Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Romme jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24930-v64-romme-jackpot/)

dado 2015-10-03 19:56

V64 Romme jackpot

Hoppas på bättre udel. imor....Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi :)

dado 2015-10-03 20:16

oj snälla atg, 15 hästar i montelopp, vem f...vinner här? vilka ska man ta här???:cry:

capone 2015-10-04 10:43

kör DD bara tror jag 2 - 4,9

hoola 2015-10-04 11:07

Bonbon Mearas - till synes spik i avd.1 men Båth säger: "Nu blir det endast barfota fram." Därför tror jag att Kicki the Dancer kan vara med i matchen.

AndyMart 2015-10-04 12:32

Kalypso Face i sista tycker jag känns underspelad i förhållande till vinstchans. Kommer till spets över favoritdistansen 1640 m och därifrån bör de inte ta ner honom.

Båth/Jimmy bör även ha en bra chans med Charlie Mearas i V64-3. Dock är jag rädd för Bergh och hans Aileron som har väldigt hög kapacitet och om den sköter sig blir farlig. Aileron och Charlie Mearas tror jag båda två kan vara något för framtiden. MT Kingsize tror jag däremot inte ett smack på, snacka om överskattad häst som alltid är mycket spelad trots att han trampar vatten och torskar sista 150 varje gång.

Om_sommaren 2015-10-04 12:51

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 459484)
Bonbon Mearas - till synes spik i avd.1 men Båth säger: "Nu blir det endast barfota fram." Därför tror jag att Kicki the Dancer kan vara med i matchen.

vad jag kan se så har det gått väldigt fint med endast barfota fram förut. Det bör vara spets o slut på den.

Om_sommaren 2015-10-04 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 459498)
Kalypso Face i sista tycker jag känns underspelad i förhållande till vinstchans. Kommer till spets över favoritdistansen 1640 m och därifrån bör de inte ta ner honom.

Båth/Jimmy bör även ha en bra chans med Charlie Mearas i V64-3. Dock är jag rädd för Bergh och hans Aileron som har väldigt hög kapacitet och om den sköter sig blir farlig. Aileron och Charlie Mearas tror jag båda två kan vara något för framtiden. MT Kingsize tror jag däremot inte ett smack på, snacka om överskattad häst som alltid är mycket spelad trots att han trampar vatten och torskar sista 150 varje gång.

En Kalypso face med form vinner ett sånt här race från spets precis som du säger, men frågan är hur det står till med formen? Två galopper på slutet vittnar om att något har varit/är på tok. order by keeper var bra sist tills galoppen kom o Reden menar att det är form där. Lady broadway har varit ute i hårda gäng o haft tråkiga lägen, men formen verkar finnas. Idag är det fint läge o dags för vinst kanske

Oblix 2015-10-04 13:05

Får inte ordning på monteloppet. Funderar på att spika mig ur men frågan är vem man skall spika? 11:an eller? Såg att atgs förslag system hade inte ens med den på 4 hästar :/

allaballakaitoz 2015-10-04 13:07

Vad spikar TT ?

hoola 2015-10-04 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 459501)
vad jag kan se så har det gått väldigt fint med endast barfota fram förut. Det bör vara spets o slut på den.

Den har placerat sig bra med den skoningen men ej vunnit.SoS är ett tänkbart scanario men i banprogrammet säger Båth:
Bonbon Mearas (4) har sett bra ut på slutet och har klarat sig bra i tuffare gäng än detta. Läget nu är bra även om hon inte är någon blixt den första biten.
I samma program säger Magnus Jakobsson att Jane Avril är starsnabb.Jenny Björk har vunnit förr med Lisa Scarlet.
Det kanske kommer att kosta att behålla ledningen och då kan avvaktande Westerholm kliva fram.

Om_sommaren 2015-10-04 13:33

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 459509)
Den har placerat sig bra med den skoningen men ej vunnit.SoS är ett tänkbart scanario men i banprogrammet säger Båth:
Bonbon Mearas (4) har sett bra ut på slutet och har klarat sig bra i tuffare gäng än detta. Läget nu är bra även om hon inte är någon blixt den första biten.
I samma program säger Magnus Jakobsson att Jane Avril är starsnabb.Jenny Björk har vunnit förr med Lisa Scarlet.
Det kanske kommer att kosta att behålla ledningen och då kan avvaktande Westerholm kliva fram.

Du har rätt dom är kvicka 3 o 4 , dessutom ser 2an rätt kvick ut o skulle kunna stänga in jimmy. Det gäller att han gör ett bra jobb här om han ska hålla ut dom.

hoola 2015-10-04 13:42

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 459510)
Du har rätt dom är kvicka 3 o 4 , dessutom ser 2an rätt kvick ut o skulle kunna stänga in jimmy. Det gäller att han gör ett bra jobb här om han ska hålla ut dom.

...och det kan han absolut göra men jag tycker bara att 54% i skrivande stund är för mycket.

hoola 2015-10-04 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av Oblix (Inlägg 459504)
Får inte ordning på monteloppet. Funderar på att spika mig ur men frågan är vem man skall spika? 11:an eller? Såg att atgs förslag system hade inte ens med den på 4 hästar :/

Den 25/4 hade Ekets Patrik samma läge (dubbla tillägg) på samma bana.
Då vann hann - måhända bidrog fyra strykningar och omstarterna till det.
Motståndet idag är kanske lite bättre också men Jennie Å. har i alla fall visat att det går.

kasse 2015-10-04 14:03

Citat:

Ursprungligen postat av allaballakaitoz (Inlägg 459505)
Vad spikar TT ?

tror att dom spikar 6 i dd 1:)

grannybar 2015-10-04 14:18

grändens lomma är ena av tt spikarna