Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-03, 18:56   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

V64 Romme jackpot


Hoppas på bättre udel. imor....Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-03, 19:16   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

oj snälla atg, 15 hästar i montelopp, vem f...vinner här? vilka ska man ta här???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 09:43   #3
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

kör DD bara tror jag 2 - 4,9
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 10:07   #4
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50098
Standard

Bonbon Mearas - till synes spik i avd.1 men Båth säger: "Nu blir det endast barfota fram." Därför tror jag att Kicki the Dancer kan vara med i matchen.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 11:32   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kalypso Face i sista tycker jag känns underspelad i förhållande till vinstchans. Kommer till spets över favoritdistansen 1640 m och därifrån bör de inte ta ner honom.

Båth/Jimmy bör även ha en bra chans med Charlie Mearas i V64-3. Dock är jag rädd för Bergh och hans Aileron som har väldigt hög kapacitet och om den sköter sig blir farlig. Aileron och Charlie Mearas tror jag båda två kan vara något för framtiden. MT Kingsize tror jag däremot inte ett smack på, snacka om överskattad häst som alltid är mycket spelad trots att han trampar vatten och torskar sista 150 varje gång.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 11:51   #6
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Bonbon Mearas - till synes spik i avd.1 men Båth säger: "Nu blir det endast barfota fram." Därför tror jag att Kicki the Dancer kan vara med i matchen.
vad jag kan se så har det gått väldigt fint med endast barfota fram förut. Det bör vara spets o slut på den.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 11:58   #7
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Kalypso Face i sista tycker jag känns underspelad i förhållande till vinstchans. Kommer till spets över favoritdistansen 1640 m och därifrån bör de inte ta ner honom.

Båth/Jimmy bör även ha en bra chans med Charlie Mearas i V64-3. Dock är jag rädd för Bergh och hans Aileron som har väldigt hög kapacitet och om den sköter sig blir farlig. Aileron och Charlie Mearas tror jag båda två kan vara något för framtiden. MT Kingsize tror jag däremot inte ett smack på, snacka om överskattad häst som alltid är mycket spelad trots att han trampar vatten och torskar sista 150 varje gång.
En Kalypso face med form vinner ett sånt här race från spets precis som du säger, men frågan är hur det står till med formen? Två galopper på slutet vittnar om att något har varit/är på tok. order by keeper var bra sist tills galoppen kom o Reden menar att det är form där. Lady broadway har varit ute i hårda gäng o haft tråkiga lägen, men formen verkar finnas. Idag är det fint läge o dags för vinst kanske
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 12:05   #8
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3280
Standard

Får inte ordning på monteloppet. Funderar på att spika mig ur men frågan är vem man skall spika? 11:an eller? Såg att atgs förslag system hade inte ens med den på 4 hästar :/
Oblix är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 12:07   #9
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Vad spikar TT ?
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 12:25   #10
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vad jag kan se så har det gått väldigt fint med endast barfota fram förut. Det bör vara spets o slut på den.
Den har placerat sig bra med den skoningen men ej vunnit.SoS är ett tänkbart scanario men i banprogrammet säger Båth:
Bonbon Mearas (4) har sett bra ut på slutet och har klarat sig bra i tuffare gäng än detta. Läget nu är bra även om hon inte är någon blixt den första biten.
I samma program säger Magnus Jakobsson att Jane Avril är starsnabb.Jenny Björk har vunnit förr med Lisa Scarlet.
Det kanske kommer att kosta att behålla ledningen och då kan avvaktande Westerholm kliva fram.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 12:33   #11
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Den har placerat sig bra med den skoningen men ej vunnit.SoS är ett tänkbart scanario men i banprogrammet säger Båth:
Bonbon Mearas (4) har sett bra ut på slutet och har klarat sig bra i tuffare gäng än detta. Läget nu är bra även om hon inte är någon blixt den första biten.
I samma program säger Magnus Jakobsson att Jane Avril är starsnabb.Jenny Björk har vunnit förr med Lisa Scarlet.
Det kanske kommer att kosta att behålla ledningen och då kan avvaktande Westerholm kliva fram.
Du har rätt dom är kvicka 3 o 4 , dessutom ser 2an rätt kvick ut o skulle kunna stänga in jimmy. Det gäller att han gör ett bra jobb här om han ska hålla ut dom.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 12:42   #12
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Du har rätt dom är kvicka 3 o 4 , dessutom ser 2an rätt kvick ut o skulle kunna stänga in jimmy. Det gäller att han gör ett bra jobb här om han ska hålla ut dom.
...och det kan han absolut göra men jag tycker bara att 54% i skrivande stund är för mycket.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 12:46   #13
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Får inte ordning på monteloppet. Funderar på att spika mig ur men frågan är vem man skall spika? 11:an eller? Såg att atgs förslag system hade inte ens med den på 4 hästar :/
Den 25/4 hade Ekets Patrik samma läge (dubbla tillägg) på samma bana.
Då vann hann - måhända bidrog fyra strykningar och omstarterna till det.
Motståndet idag är kanske lite bättre också men Jennie Å. har i alla fall visat att det går.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 13:03   #14
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Vad spikar TT ?
tror att dom spikar 6 i dd 1
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1)
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 13:18   #15
 
grannybars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 261
Sharp$: 2045
Standard

grändens lomma är ena av tt spikarna
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td