![]() |
Citat:
Personligen har jag dock mycket svårt att se den slå Takethem och Scellino Luis. |
12 Staro Hollywood, V75 4. borde väl ha en bra chans att runda sina konkurrenter?! Lycka till!
|
Citat:
Inte främmande för att Delicious sitter två hack före när de har funnit sina positioner. Men säger inte att Delicious vinner för det. Skor på och lång distans ffg. Finns fler i loppet. |
Citat:
|
Citat:
|
Någon som har en intervju där de säg som han ska köra i tätt med zinidine Bob?
|
Citat:
|
Läste den! Säger egentligen ingenting...
|
Ja, det kommer någon bra att släppa till :D
Citat:
|
Kanske frågetecken för distansen på Repay Merci (även om det inte känns helt fel) men ändå rejält understreckad som vanligt. Har gått fyra 10-tider på fyra Sverigestarter i år och kan bjuda på avslutningar i Delicious-stil. Känns ju som en stark häst också även den inte gått så mycket på distansen.
Men det blir nog spik Calvin Borel för mig i Müllers Memorial. Har gjort några riktigt bra lopp i Frankrike, precis som Alfas Da Vinci, som inte uppmärksammats. Som alltid är det ett frågetecken om han sköter sig men gör han det är känslan att han kan få överta ledningen relativt tidigt. Samtidigt hamnar de tuffaste konkurrenterna långt bak i fältet, Alfas Da Vinci och Repay Merci är långsamma ut och Global Money och Delicious har bakspår. Fint spelvärde på Conny! |
Editor Boko struken.
|
Jag kör ett tillsammans-system till Jägers imorn.
Hör av er i PM eller här om ni vill va med, så skickar jag länk. 10 andelar á 240 kr. |
Citat:
|
Citat:
aa Jag drog till med ett stort bet på Replay merci till 5.25 top3 :thumbup: |
Blir det jackpot på femmorna och sexorna inför nästa veckans V75-VM?
|
Citat:
Skickar PM så om du är sugen är det bara att hänga på. |
Pratade nyss med tobbe östergren. Blir körning i ledningen som planA. Någon som har spelvärdes nycklar och ranking?
|
Citat:
Tror inte han får överta ledningen om Paleo Pride kommer dit iaf. Inte utan att det kommer kosta för mkt för att kunna vinna gissar jag iaf. |
Citat:
|
Citat:
Satt precis och kollade loppet med Breidabliks så det blev kortslutning i huvudet!:hurt: Calvin har väl lite större möjligheter iaf men jag spikar inte iaf!:cheers: |
Citat:
Skall tävla i Tornado-vagn och med helstängt huvudlag och där tänker man ta emot storfavoriten och köra i ledningen, vilket öppnar upp för skräll. Om det är ett önsketänkande från dom för att fälla favoriten eller ej får du själv bedöma. |
Som många säger tråkigt med Jägersro det är en spets och slutbana där favoriterna håller.
|
Vici Lane laddas hårt från 8e sitter i spets efter 500 körda.
|
3 Teyla
3 Teyla i avd 4 har fått en enastående kuskförstärkning i form av Erik A. Verkar lugn och travsäker också, bara galopperat 1 gg i år. Tänker ha med henne. Bara hon inte blir överrumplad av kuskbytet och tycker att det här måste man fundera på i lugn och ro, efter en galopp t ex.:lol:
|
Citat:
|
Citat:
|
7.Blue Tee känns för mig klart bästa spiken i omgången då vi har sveriges bästa voltkung i jollen även om det inte är från snävt spår.
|
Citat:
Därmed är storfavoriten i fara. Och 4 Zinedine skall inte behöva streckas. Om man inte spikar storfavoriten 6 tror jag på 3 Huge Star, som var riktigt bra på Åby. Som jag ser det skall loppet garderas: 1,3,6,7,8 och 11. |
Citat:
Det här loppet är svårt. Jag tar med åtminstone 3,6 och 12. Men sannolikt fler. |
Citat:
|
Ska man bedöma Blue tee efter senaste insatsen är den ju chanslös. 19% känns överstreckat.
|
Citat:
näst intill mest möjliga antal maximala streck. Mvh Uffe |
J***a Huselius som alltid ska röja mina drag
|
Vad tror ni om 13 Geisha Sund? Behöver antagligen något mer lopp men 3 % känns ändå jäkligt lågt?
|
Citat:
;) |
Citat:
På Ebbes skriver dom såhär. "8 Vici Lane (Lutfi Kolgjini) är bortlottad i det här loppet. Spår åtta är iskallt på Jägersro. Jag kommer inte att köra speciellt offensivt med honom utan tar det för vad det är. Så det blir lugnt. Han är ingenting för vinnarspelarna på grund av startspåret, säger Ludde." Känns ju inte så het eller troligt med spets då. |
Vad tror ni? :rolleyes:SS, har Västerbo Highflyer som första häst. TT, har den som sista och enda D häst. Vilket är rätt? Eller är det något mitt i mellan? |
Någon som vet vad spelvärde spikar?
|
Citat:
|
Citat:
|