![]() |
Citat:
|
Citat:
Får väl bjuda på en vinnare också så folk inte klagar. Westholm har en riktigt bra häst i sjätte om den sköter sig. Men kanske blir svårt från bakspår i silver ändå. |
Ursäkta igen om jag tjatar om hästar. Får skylla på att jag just ätit ärtsoppa - det är ju torsdag - och för att travestera Helge "druckit ett par kalla" - det enda jag kan om kallisar.
Vill fälla storfavoriten 11 Salong i femte. Hur startsnabb är 1 Financial Secret, som kan vara en bra 5-%are efter miljöbyte? |
Citat:
|
Cool Keeper struken
Halsinfektion enligt travsport.
Höll på att skriva att det var för att jag trodde lite på honom.;) |
Citat:
|
Då ska du vara glad att du sparade dina pengar, för så dålig som den varit på slutet hade den inte vunnit. :)
Citat:
|
nån som har koll på om det var nån ny utrustning på beau mec sist? Den fick ju rejäl fart i starten nere i malmö. Med den farten kan den kanske svara ut quiden från start?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ser ut att bli hård öppning i avd1. Jag tror kusken på Rocky Reach passar ypperligt. Har ofta en stark avslutning...nu fina 2%.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kolla nu på atg.se. Nu kommer en intervju med blåljugaren Bergh, som har ett dussin hästar till start imorgon. Vässa öronen.
|