Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-25, 19:12   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Bergsåker V75 31/10


Äntligen dags!

Blir spännande att se om Bergsåker slår Jägersros drygt 3ooo betalande. Stor risk att det blir mer folk den här lördagen. Trots att det inte serveras någon gratis ärtsoppa.

Finns några klara, mest anlitad blir nog Tekno Odin som fått Ulf Ohlsson som chaufför. Raggmunken kan vara nära i mål, I övrigt väldigt spelvänliga lopp.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 19:36   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

vinner qpq det här gången?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 19:37   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Ryan med Örjan, vad säger varulv? spik ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 20:02   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vinner qpq det här gången?
Ja !
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 20:21   #5
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Frågan man ställer sig kommer Ove A. bränna straffsparken i sista med 2.Voulez Vous när värsta motbuden fått spår 10*11*12 ? Skoglund borde väl släppa med Victor Ruda o sedan inte köra gal. med VV
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 20:31   #6
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Äntligen dags!

Blir spännande att se om Bergsåker slår Jägersros drygt 3ooo betalande. Stor risk att det blir mer folk den här lördagen. Trots att det inte serveras någon gratis ärtsoppa.

Finns några klara, mest anlitad blir nog Tekno Odin som fått Ulf Ohlsson som chaufför. Raggmunken kan vara nära i mål, I övrigt väldigt spelvänliga lopp.
Skiter fullständigt i hur många norrlänningar som kommer och käkar ärtsoppa, men kan iallafall konstatera att loppen blev helt okej. Inte Jägersklass, men okej. Trevligt, för det ju trots allt sporten vi tittar på och inte folket vid sidan om.

Bara nio hästar i högsta klassen gör inget för mig så länge hästarna håller hyfsad kvalité, och Norrlands kanske bästa häst kommer ju iallafall ut. Men synd att inte motståndet är bättre, det drar ner omgången något.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 20:42   #7
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Duellen mellan Månprinsen och Tekno Odin blev inte av dessvärre. Gunnar verkar ha fått utegångsförbud.

Nu blev loppet totalt ointressant.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 21:14   #8
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vinner qpq det här gången?
Jag vill ju så gärna tro det, men senast såg han ju inte alls bra ut.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 21:53   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag såg honom några sekunder då och då
Satt fast, ungefär det enda jag kunde se

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag vill ju så gärna tro det, men senast såg han ju inte alls bra ut.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 22:25   #10
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Ryan med Örjan, vad säger varulv? spik ?
Spik? Är du på fyllan såhär en söndag?!

Jag älskar faktiskt läget med Örjan, tror (hoppas) faktiskt han har en viss möjlighet att hålla ryggen på Unique Julia, med volt är han inte helt kass ut. Att vinna loppet blir dock extremt svårt. Jag är nöjd om han får ett fint lopp där på innerspår och får en peng med sig hem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+3)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 22:51   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kanonläge för debuten.
Någon gång ska den komma, och sarg hela vägen blir ett bra första försök.
Pengar och hårdhet kommer, hoppas det går så bra som möjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Spik? Är du på fyllan såhär en söndag?!

Jag älskar faktiskt läget med Örjan, tror (hoppas) faktiskt han har en viss möjlighet att hålla ryggen på Unique Julia, med volt är han inte helt kass ut. Att vinna loppet blir dock extremt svårt. Jag är nöjd om han får ett fint lopp där på innerspår och får en peng med sig hem.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-26, 00:05   #12
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Kanonläge för debuten.
Någon gång ska den komma, och sarg hela vägen blir ett bra första försök.
Pengar och hårdhet kommer, hoppas det går så bra som möjligt.
Ja va fan..! Vi gnetar på och kör all in nu under november! Det kan t.o.m dyka upp ett skoryck runt om, dock inte på lördag. När barfotaförbudet kommer så skickas han till Frankrike för vinterträning. Sen är det väl tveksamt att jag någonsin plockar hem honom till Sverige igen, tror han kommer att älska Frankrikes banor och startsystem..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+1)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-26, 09:57   #13
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 131
Sharp$: 4082
Standard

Enligt Erik skulle man passa Beau Mec till nästa start, då dem satt totalt fastlåst i Lördags bakom Dreams take time.
Nu startar den från bricka två och den visade sig vara hyfsat startsnabb, men tog såklart inte en längd på DTT.
Då QUid PRO quo inte har toppform och Cool Keeper fick kasta in handduken i spets i ett v86 lopp senast med 100 meter kvar så ser jag den(Beau mec)som en bra outsider.
Är jag ute och cyklar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+3)
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-26, 10:01   #14
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PhilipBIF Visa inlägg
Enligt Erik skulle man passa Beau Mec till nästa start, då dem satt totalt fastlåst i Lördags bakom Dreams take time.
Nu startar den från bricka två och den visade sig vara hyfsat startsnabb, men tog såklart inte en längd på DTT.
Då QUid PRO quo inte har toppform och Cool Keeper fick kasta in handduken i spets i ett v86 lopp senast med 100 meter kvar så ser jag den(Beau mec)som en bra outsider.
Är jag ute och cyklar?

Nej, du är helt rätt på det. Den såg fantastisk ut i biken senast. Kan han svara ut Erik är den förstahäst.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-26, 10:55   #15
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Äntligen dags!

Blir spännande att se om Bergsåker slår Jägersros drygt 3ooo betalande. Stor risk att det blir mer folk den här lördagen. Trots att det inte serveras någon gratis ärtsoppa.

Finns några klara, mest anlitad blir nog Tekno Odin som fått Ulf Ohlsson som chaufför. Raggmunken kan vara nära i mål, I övrigt väldigt spelvänliga lopp.
Raggmunken kommer att tjäna mycket pengar kommande säsong. Han ser ut att vara väl förberedd. Men vi får hoppas, att han på lördag inte får stryk med mer än 30 meter av Tekno Odin från lika start.
Trots att jag gärna streckar ett västkustskt stjärnkallblod avstår jag denna gång och spikar Knivstas nyinflyttade stardriver Ulf Ohlsson.

Istället för gratis ärtsoppa får SO fira med raggmunk med stekt fläsk och lingon. Och norrländskt hemgjord lingondricka därtill.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td