![]() |
KÖR DU ÅT FARSAN NU JOHAN????? HELVETE!!!!
|
Citat:
|
HÄRLIGT JEPPE!!!!
|
Revansch av Jeppe!
|
Fan, varför tog jag bort den då.. Pike River gjorde det bra men vad hjälper det..
|
helvete att jag valde ta in sjöströms i 4avd på bf ro ist för att ta med gareth boko... kan bli dyrt!
|
Citat:
|
Citat:
Du menar att skriva att Olle inte når spets är "att veta något"? Det hade vem som helst på detta forum kunnat skriva din pajas.. Sitt där bakom tangentbordet mr internetriddare och var kaxig för all del!:KO: |
Citat:
|
Spets och slut nu Uffe
|
Ja, det betyder mycket.
Om du fattat något om trav hade du förstått det. Men du är ett jävla troll, och jag har just dragit ner brallorna på dig. Var det skönt ? Citat:
|
HELVETE
Var det nån som hade med Björn? |
Citat:
Visst! Vi säger så storfräsarn!:D |
Citat:
Storfräsarn hade väl den spik iofs!:D |
men hur hittar han ut då? fan!
|
Citat:
|
Citat:
|
Kuskseger, såvida han inte blir diskad...
|
Snygg kört av Björn. Den var inte lätt att hitta om man inte bara lirar kusk. Besviken på Kadett CD.
|
Citat:
|
Citat:
Jag tycker han skriver en del bra saker men det betyder inte att jag tar skit av någon med mindervärdeskomplex och flashback kuk. |
Citat:
Att hästägarna tolerar att Olle Goop fortfarande kör deras hästar ibland är dock mycket märkligt då det är påtagligt att han inte hänger med längre |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad fan stänger de DD-spelet 1 minut innan start för?? Vinner väl 5 eller 10 nu då..
|
Far och son kör verkligen synkat idag.
|
Härligt Peter! Hoppas åtminstone på DD:n, nu när man är borta från V86.
|
Erik till spets då sjunker oddset till 1,50
|
Dagens räddningsplanka plus Vinnarspel på Askens Valencia samt Tvilling....
TRIO Inlämnat: 2015-10-28, 21:49 Solvalla Lopp 10 Onsdag 2015-10-28 Start: 21:51 Kostnad: 168,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 10, 13 2:a: 1, 3, 7, 8, 10, 12, 13, 14 3:a: 1, 3, 7, 8, 10, 12, 13, 14 84 x 2,00 kr = 168,00 kr. Totalt: 168,00 kr. |
Vettefan om nån prickar 8:an om Irri skulle vinna nu?
|
Hur går det travvänner? :) Nya atg e ju bra hahahah. jävla pajassidor virtual trav osv herregud säger jag bara
|
AJ SATAN, det där såg inte bra ut...
|
Aj, hoppas det gick bra!
|
Hua..såg inget vidare ut men med lite tur klarade han sig med lite blåmärken!
|
Citat:
Ja, hoppas Erik vinner här, då får jag två sexor. Men efter detta strul kan väl vad som helst hända. |
Den där Spangenberg eller vad han heter får leka fritt på riksspelen... Galet!
Låt han öva volt och annat på bygdetrav tills han lär sig! |
Har för mig att han bröt ner och störde nått ekipage på V75 nyligen i ett voltstartslopp.
|
Citat:
|
Part Two var en jävel på att galoppera i alla fall, helt outtröttlig.
|