![]() |
V86 Solvalla/Åby 28/10
Veckans höjdpunkt är här. Börjar surret med 2 Stenströmmer hästar. Ipod har perfekt läge och det känns som han är distansgynnad-rolig skräll. Hur står det till med Bear Dancers form? Kan han ha tappat så mycket på en månad? Han bör väl leda detta runt om?
|
Trodde inte jag skulle kunna spela ikväll, men blivit ändrade planer! :)
Jag tror Raggamuffin får överta spets i avd 1 trots sitt jobbiga spår, sen är han helt överlägsen! Grymt utveckling på denna på sistone! Angående Bear Dancer så borde han väl leda detta runt om precis som du är inne på! Men ska analysera vidare! :) |
Tror på fleeming i avd1 :)
|
Citat:
|
Varför diskuterar du då vem som tar spets ?
Olle tar den inte ! Citat:
|
Citat:
|
Mitt senario i avd-1 är att vivo per lei tar spets initialt och släpper till 8 raggamuffin.
|
Vivo per lei vinner från stretchen. Johnny brukar vara vass på Åby.
|
Citat:
Är inte Flemmings nummer 3, första häst i loppet? Annars är det toppform för Ocean Kronos... Undrar vad ny kusk på Thunder Peak kan göra, lite intressant... |
Citat:
|
trabant spets och slut idag!
|
:hattenav:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
varför är on track piraya så löjligt underskattad idag?
|
Citat:
|
Tack wee passas idah! Smyger med och avslutar vasst! Låser på 2-9 där!
|
Äh jag orkar inte krångla längre. Kan ju inte ens få reda på avelsinformationen. Massor av info som i alla fall inte jag kan bli delaktig av nu. Är inte road av blindbock eller andra lekar. Inte heller road av lottospel eller trisslotter el annan smörja. Trav ÄR ett skicklighetsspel, inget lotteri. Men när man inte kan få alla fakta längre tappar man ju all lust att spela. Farväl kära trav. :cheers:
|
Citat:
|
Citat:
Hmm, den finns ju där? |
Funderar på att chansspika Ocean Kronos i första, på en kupong :hemmabana, bra tider och spår 5.bred gardering på andra kupongen med 1,3,5,7,11. Är jag ute och cyklar?
|
Citat:
|
Tar betalt på Askens Valencia ikväll! Kuskplus!! ;)
|
Citat:
|
Citat:
Den häst som är klart understreckad i det loppet är 10 Maxmara, såg ni spurten från omöjligt läge fram till andraplatsen på Örebro senast? Iofs skor runt om, men det hade hon senast också. |
Citat:
Blir väl antagligen släpp om Erik kommer tidigt, men helt säker kan man nog inte va med tanke på detta. |
Citat:
|
jänkarvagn på knifetown winner för första gången enligt liven. stig h uppåt vad det gäller jobben, mycket möjligt att den leder runt om. Felicia v.e skulle också gå med jänkarvagn. vet inte om det blir för första gången där.
|
Och 10 som är helt bortglömd.
|
Frågan är varför Jorma kör Angel France i kväll i V86:7
|
Citat:
|
Citat:
|
Vem vinner bayby loppet svårlöst alla?
|
supreme star var inget speciellt i värmning. vet dock inte hur han brukar värma. är banan hård kan det bli knepigt med barfota på den då den är lite tassig till slut. rajah press känns mest intressant tycker jag då jag tror den är snabbare från start än 1an.
fin värmning på west wing och barfota direkt. Kan duga direkt. detsamma på odin töll som är kapabel och falsig vet inte riktigt hut väl iordning den är. kan storskrälla |
Var tvungen att plocka med Sjöströms 2-åring på skorycket. Hoppas det ger enorm effekt. Chansar bort 4:an på pälsinfon.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Haha, tog bort Flemming i första... Fan vad dåliga alla var.
|