![]() |
v64 UMÅKER
Fyra lopp med 15 hästar,,,samt det körs tre lopp för kallblod på kupongen varav två är finaler ...
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi :) |
V64-3: 5 Euforia var riktigt vass i försök och final i svenska stoderbyt när Ulf Eriksson körde. Intressant återseende och 7% av insatserna känns i underkant.
V64-4: 68% av insatserna på Jethro Tull är ju befängt, givet streck för mig med bara 3% är Grand Ale som är van att möta tuffare motstånd och inte haft någon klaff på bitarna på sistone. V64-5: Tycker det är för stor skillnad spelmässigt mellan Bro Strimma och Spikmira med tanke på hur det såg ut senast de möttes, 2% intressant!. Givet första streck för mig är dock snabba S.T.C.C.Faksa med bara 7% av insatserna. |
Jethro Tull struken...
|
Spekulation på högsta nivå. Låter man Norberg vinna sista på sin 70-årsdag?
|
Ser ut som en rätt överkomlig omgång. Få se hur det är med banan.
|
Citat:
Eller är det kanske Minelli i avd 3??? |
Hulte Magnus och Sjö odin sen sträcka på lite på V6an?
|
Ösregn! Ruskväder i ume centrala
|
Ha ha ha! Vilken jävla bana!
|
Citat:
|
Passa bodbäckssiv riktigt bra häst
|
jari säger att nexus tilly obesegrad barfota runt om läser startspåret som en seger o dessutom en start till barfota!:no::no:
|
Nexus Tilly. bfro ffg i detta väder?! Bergh... hm.
|
avd 4 nr 8 Happygangster G L har väl en straffspark ikväll ????
|
Citat:
|
Citat:
Har du nåt kallblodstips? |
Jag är inne på att spika Happygangster och Digital Archive.
|
V64:2 nr.5 .................Stenklar(Oleander Face) , jag har bra info.
|
Innerspåret emot Happygangster känns det som, Ove A:s dog i spets i lopp 3.
|
Haha när jag kollade närmre på systemet, ser jag att jag tänkt strecka häst 3 i varenda avd... kanske skulle lägga in en enkelrad på det ist för det stora jag tänkte som ändå inte kommer gå in.
|
Det får bli spik även på Hulte Magnus. Det är så få hästar kvar i loppet att han bör ha toppchans att runda dem.
|
Sjö Odin , jag pratade nyss med Uffe ,tummen upp
|
Citat:
Eldodin,bra form, har fart&kapasitet men veldig usikker-outsider. Sjø odin-fin form-med sko - stort minus med tung bane, en av flere |
Montébrudar i voltstart, sorgligt att se......
|
Citat:
|
Banan blir nog bättre & bättre, Happygangster missgynnas nog inte då. Spik.
|
Snacka om löpskalle!
|
Tosi Jänkä.Jänkä - ett finskt ord.Hur mycket IQ har man om man uttalar "j:et" som om det vore engelska. Djänkä...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om jag uttalar "Hur är läget" på sex språk korrekt, ska jag gå med i mensa då? :D |
[Kämsche] Indiska, beroende på vilket område i Indien man bor i.
[Kakosi] Bosniska [Shja bone] Albanska [Mitään Koolo] Finska [Ticanis] Grekiska [How is It] Engelska |
Citat:
|
Citat:
|
Klart jag fattar. Djari Dnukanän. :D
Lycka till. |
Citat:
i avd 5 1-10-14-15. Rejält kladdat i övriga lopp Självklart skulle man ha stått över med tanke på vädret |
Citat:
|
Citat:
...och förresten skall det vara kako si - två ord.Jag tror att si betyder du... Typ: Kako (hur är det med) si (dig) |
Inte bra att sjuan hoppade som klar, men jag tror att elvan vann och den har jag. Dock inte tvåan.
|
Vilken jävla tur att Linderoth hann fram...puhhh
|