![]() |
Citat:
|
Nu ska de ha in omstartspengarna...
|
Tjafsigt med voltstart.
|
Citat:
|
Citat:
|
Danskjävel, lika värdelös som fotbollslaget deras.
|
Mästerlig styrning av Jeppe!!
|
Salina var jävla seg första biten och det kändes ju som att det skulle bli svårt när han gick så sent, även om den gick fort en bit.
|
Haha, Takter imponerar som vanligt :)
|
intressant att låta spetsen rinna undan
|
Citat:
|
Härligt! Lika dåliga på att köra travhästar som att spela fotboll...!
Titta på Jeppe Juel, från springen på tillägg. Han t a p p a d e 20 meter på de innanför....ta en svetskurs istället, det kan ge en oanad skjuts på karriären... |
Testar en rak tvilling. 4-10, då jag gillade värmningen på Julio De Luxe. Dryga 13 ggr just nu...
|
Hade inte med vinnaren, men skönt att jag i sista stund valde att inte spika Salina iaf. Lövgren och Ingves gjorde ett bra jobb på att stänga in min smällkaramell Rydens Jecana, vet inte om den hade haft nån chans till slut ändå, men synd när den inte ens får chansen
|
Gosigt platsodds på den - 4 ggr ;) Bet365 har ingen koll, kommer flera.
|
Aptråkig inledning när man gick kort
|
Hyfsad glänsare den här Propulition :)
|
Örjan lekte med stackars Lennartsson som trodde att han ens hade en chans. :claps:
|
Vad bra Order To Fly var idag! :)
|
Kul att Lennartsson ville tävla ändå. Men kändes ju stenklart hela vägen.
|
Citat:
|
Vilken häst!
|
Citat:
|
Prutten så bäst
|
Någon som hade med Star Di Poggio ?
|
Redéns såg ju jäkligt fin ut i värmningen, så det var inte oväntat. Twitter däremot var inte som bäst idag.
|
Citat:
|
Nu får man hoppas på Megamuscle.
|
Citat:
Spelvärde hade den som tredjerankad men dom rök då dom valde att spika Salina då den borde varit överlägsen det här gänget. Tyvärr missade dom kusken. |
Goop sa i intervjun att Twitter var hans bästa chans ikväll.
Försökte han tävla ö.h.t.? Gick ner i fjärde invändigt och sket i allt. Jag skrev tidigare idag om Sears i USA som blev avstängd efter passiv styrning. |
Streckade 5,7,10. Känns ju rätt fånigt såhär i efterhand haha, kunde bara ha hamrat in spiken... då hade man nog varit kvar då man fått råd med fler streck i första
|
Citat:
|
Citat:
|
Spik i nästa på Spirit Real, får väl se om jag får hämta en dumstrut till att sätta på
|
Goop är överstreckad jämt.
|
Lol
|
Vettig körning från lärlingarna här.... total jävla idioti. Speciellt Ingves 60 bast borde ju veta bättre?
|
2 hjärnsläpp
|
Citat:
|
Fantastisk häst!
|