![]() |
Ingves gav hästen ett snällt lopp och hade mycket sparat i mål :p
|
Dra åt fan vilket monster!!! HAHAHA...
Snacka om dumstrut på för att man garderar med fler än Calvin..:idiot: |
Vilket härligt jävla race! Och vilken underbar stålmärr hon är Vikingen! :clap:
|
Men seriöst. Tur man garderade ändå..
|
Det var en uppvisning!
|
Stackars Calvin...
Dernier är en favorit. Vilken styrka! Jösses!:cheers::hattenav: |
...och Calvin Borel viker ner sig...efter vaddå, 1 . 1 3 , 7 första 2000? Woaw, vilka fantomtider...!
Undrar vad Untersteiner hade för taktik. Satt han och p-surfade? |
Sinnessjukt lopp... tror fan jag aldrig sett ett sånt lopp förr... höll på att kasta lappen med dernier viking som spik... HAHA!
|
Där fick Lugauer äta upp sina ord i aftonbladet:D
|
dernier viking, stark!
|
Fattar inte att dom i klungan inte kör fortare sista varvet efter den inledningen. Rutinerade kuskar som Untersteiner och Takter...
|
2 av tre spikar avklarade iallafall. Nu vill vi ha skrällar!
|
Jorma gör en Ingves nu, tveksamt om det håller?
|
Jorma e full som vanligt
|
Det blev ju en enkel seger för Timbal, men det visste ju vi som kan trav.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
För några månader sen kom Klantio upp i 10.000 segrar.Han kan inte ha vunnit många lopp sen dess..
|
Citat:
|
Gjorde han en tillstymmelse till att försöka dämpa hästen?
|
Nu vinner Insert Ecus, som jag spikade på V6:an när jag vann 380k förmodligen eftersom jag spikat emot!:p
|
Citat:
|
Citat:
|
Precis som jag sa...fan 7:an ska vinna men torskar...suck
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra! Där satt ett U. Har tre garderingslopp kvar nu och måste få in ett U till för sju rätt. Få se om det kan bli något på det.
|
Citat:
|
Helt otroligt att inte lyckas hålla undan där...men men..kommer en ny omgång om en vecka.
|
DD;
1-6 2 Day or Night In DD-1; Radysin America bästa hästen, har visat bra form och har ett bra läge. Ska utan tvekan vara favorit. Garderar med Claudia BR som var klart bra senast och som lär få en bra löpning på innerspår i ryggar. Kan spurta förbi till slut. DD-2; Inget snack, detta vinner Johan. |
Har Spicy som U i nästa, så det vore kanon om den vinner. Tycker kusken är riktigt duktig.
|
Funkade den?
TVILLING Inlämnat: 2015-11-18, 21:26 Solvalla Lopp 9 Onsdag 2015-11-18 Start: 21:25 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 4, 5, 6 6 x 50,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. |
Nu slutar jag betala för Nose Gear. Tarzan kan sälja den som sällskapshäst till nån lycklig familj för en billig penning.
|
Nära för Spicy, men det hjälper inte. U på Alvena Take It i nästa.
|
Nu vann Klantio men tack vare Goop som lät Lennartsson vara kvar länge i tredje spår i kurvan.Spangenberg borde utnyttjat det bättre.
|
DD
11
2,11 x 100 kr |
Citat:
|
tja
Citat:
|
Citat:
|