![]() |
I nästa tror jag att loppet står mellan Sevilla och Pajas face. Dem mötte senast på 2140m, då hade Sevilla spår 12 men slutade som stark tvåa efter Pajas. Sevilla fick ligga länge ute i ytter och höll bra tempo, den kändes fräsch och fin, hade bra speed. Ska bli kul o se första barfota på Unity Knick o vad det kan ge :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tror du kombon 1-6 är klar i v75-6? Funderar på att slänga in en slant. |
Ser ut att kunna bli bra pengar idag!
Favvofall i 2 avdelningar till så!:D |
Någon uppfattning om Unity knick här ? Är det första barfota runt om för unity ?
Tvilling 1-2 |
Citat:
|
Connies V75 vinster
BAGLEY Lug Co Ro 130331-7 BAGLEY Lug Co Ös 130608-10 CALVIN BOREL Lug Co J 140906-6 CALVIN BOREL Lug Co J 150103-5 VICTORIOUS STAR Lug Co J 151024-6 kan vara ngn utanför mina register |
Blir inte det minsta orolig för K Huselius tjat om nummer 10......inte det minsta lilla faktist
|
En himla massa galopper på mina hästar jag tror på idag. Kan inte gå bra varje dag, men hoppas unity Knick får komma ut så man får se vad han har o komma med :)
|
Ingen som orkar utmana Johnny när han sitter i spets.
|
Da Vinci Boko och Pajas Face. :thumbup:
|
Fantastiskt fin häst. Och Takter sätter en igen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror Adrian pissar på övriga nu.
|
Citat:
|
Bakskor på Paparazzi nu. Känns ju lite sådär.
|
Citat:
|
Vilken Pajas! Helt i linje med förväntningarna!
Dagens höjdpunkt nästa. Årgångslöpning! V5 står och faller med 1 Rhyme Broline, som jag tror utmanar täthästarna till slut. Blir skoj att se på! 11 Inga In Heaven skulle ju sopa rent på V75 för mig, men för mycket galopper har fällt min bong där. Så invändigt och slut med Örjan?:) |
Citat:
|
Citat:
|
Ska Lennartsson lyckas bryta förbannelsen nu?
|
Citat:
|
Livet har inte varit snällt mot Per Lennartsson sedan ett par år. Nu håller vi tummarna för att det vänder för denne sympatiske hästkarl.:thumbup:
Kom igen nu med Gareth Boko. Nu skall ett liv i elände och fattigdom vändas till lycka och överflöd!:KO: |
Men shit vad dålig!
|
Sjukt att hästen lyckas vinna när han har sån bedrövlig kusk...
|
Nu har nog Lennartsson förbrukat sim energi för resten av året i alla fall, med tanke på hur illa han kör sina hästar :D
|
Förtjänade inte att vinna med den styrningen, men men...
|
Vilket upplopp. Så ska trav vara.
|
Citat:
|
Racing Mange va värd segern. Men trav e trav. :sad44:
|
URSVAG styrning sista biten av Örjan enligt mig. Väljer han ryggen på Lennartsson ger han hästen chansen. Jag tror han knäpper motståndarna enkelt i så fall. Nu får jag aldrig veta. Besvikelse!
Kört är kört!:) |
Hade ju smakat mumma om Jocke fått vinna där.
|
Äntligen! Grattis Per.:hattenav: Det var dig väl unnat!:clap:
|
Jag unnar verkligen Lennartsson den här segern, han har haft det så j-a motigt ett par år nu. Sen var väl styrningen inte i världsklass, men det bevisar väl egentligen bara att bästa hästen vann till slut :)
|
Citat:
|
Citat:
|