![]() |
Tråkigt hur nödja folk här inne är över att tre favoriter har vunnit irad. Tragisk runda idag. Nä, nu gör jag något annat istället.
|
OTP övertygade inte idag. Hade knappast vunnit om de inte kört så hårt i början.
|
Citat:
|
Ja nu dog omgången troligen spelmässigt. De lite mer öppna loppen som är kvar är också dom spelarna garderat som mest. Surt att Dreams Take Time skulle galoppera när jag rekommenderat spel på den till fantastiska 12 ggr hos B365 (3,70 i vinnarodds hos atg)
|
Citat:
Grym ranking av Spelvärde idag btw! En stor julgrogg ska dom ha grabbarna. |
Spik på Goop i nästa då! Ska vara en fin chans att runda de här.
|
Citat:
Beror väl helt på hur man garderat - kan sitta x antal med många sköna skrällar kvar och de tror jag inte misströstar - fyra lopp kvar som det kan skrälla i! |
Citat:
|
Citat:
Ja, verkligen, spikarna i de två första avklarade och tjocka på resten, snyggt. Men var tänkt det skulle börja skrälla lite efter andra vilket det inte gjorde. :cheers: |
Visst, tråkigt med tre favoriter men om man tar på sig glasögonen som bara bedömer sporten så har det varit tre riktigt sköna lopp med Johnnys styrning på bortre långsidan med OTP som en liten extra krydda för att sedan måtta in på linjen.
|
Citat:
Mina skrällar i det här loppet är 7 och 8a. |
Nu ska jag för första gången någonsin heja på Göran Jansson av alla.
|
Citat:
|
Citat:
|
2 Balzac Du Chatelet leder runt om!!!:clap:
|