![]() |
Citat:
Dom där framme kan inte till närmelsevis gå lika fort över ett upplopp! Om det inte strular och kontakt med täten finns 300 kvar är det klart! |
Citat:
Jag är inne på samma linje. Segern är också tagen med Henriette i vagnen. Kan vi få 15 ggr?:cheers: |
Snabba Cash körs i bike för första gången ikväll. Lär vara helt stenklar om jag känner Untersteiner rätt.
|
Snabba Cash spets å slut! :clap:
|
Får han verkligen spets med snabba cash? jag är väldigt tveksam, jag tror Red Hot Snapper körs i ledningen!
|
Citat:
Tråkigt, samtidigt otroligt (inte 27 utan 70). |
Citat:
|
Siri lock med sjunnesson ! rygg ledaren sen spurtar ner dom till slut ? :)
|
Citat:
|
Halmstad- två spikar och en kulingvarning
Nothing but clas - tar spets och får såsa bort loppet med 1.15 första varvet och vinner med en längd.. tråkvinnare men en självklar spik. Paparazzi M i sjätte 7 % första med jänkarbike läste jag och det stärkte mig än mer, bara att spika. Kulingvarningen kommer i sista v 75 My Gliding Angel med Söderkvist... |
73% Michelangelo ÅS . sjukt mkt !!!
|
Ser att ingen nämnt Amour Du Coglais i V75-6 så flikar in med en varning på den. Avslutade bra i skymundan senast i lärlingslopp på V75 och får Örjan upp nu. Ser ut att bli tempo i loppet, hittar Örjan ner i en bra position blir han farlig till slut. Låser med Owen Face som står för klassen i loppet.
|
Citat:
|
Jag har lämnat in V5 idag och spikar Michelangelo Ås (Nästan för mycket streckad, men vinner nog) och Rina Chen Hai. Är med på V75, men gör inget eget.
|
då åker vi. kör conny kör!!!
|
Citat:
Aja! Helt ok på en klar spik! |
Antiklimax som vanligt...tråkigt värre.
|
ingen rolig inledning. Conny sätter dit vergelius istället:) skam den som ger sig
|
Kul med V75 i Halmstad...haha...Familjen Unter dominerar nåt så sjukt...
|
Citat:
|
Grymt ospännande travlopp. Thaitec såg helt oslagbar ut hela tiden förutom en kort stund i sista sväng. Jackpotrisk idag igen med dagens två största favoriter kvar?
|
Bara att gratulera Untersteiners till deras professionella framgångar. :hattenav:
Nu vinner väl pappa nästa.:cheers: |
Sista kurvan var läskig
|
Citat:
74 % på Michelangelo Ås |
Frågetecken kring formen på Rod Stewart, men det är bara att hoppas att han funnit den till det här loppet.
|
Citat:
|
Nu hoppas jag på en Fraekkert :-)
|
Hur ska NBC förlora detta?
|
Citat:
|
Kom precis hem och ska se resten men blev inte tid för spel dag. Men det hade andra. Över 53 mkr i extra V75 omsättning en vanlig tisdag är ju så sjukt bra att man knappt tror det är sant. Inga höga odds på att det kommer bli ännu mer V75 inom en snar framtid.
|
Citat:
|
att vi lär oss aldrig halmstad är lika med unter,
|
Hugo - genom att Sjunnesson tog dödens pullades loppet upp. NBC fick andrum och vann ohotad. Piss att CGC fick göra jobbet. Han var bra.
|
Jaha Johan eller Peter i avd 4 då?
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är spets som gäller idag.
|
Citat:
|
Vad händer på Halmstad? Hästar rusar som skållade råttor. Tröttnar visst aldrig. Har de ätit dunderhonung eller?:innocent: |
Vad ska man säga om denne Kihlström. Inte f-n tippade Björnkollen hästen trots att Björn körde den senast i ett skitlopp och vann sin 6000 nde seger..
Örjan är överlägsen.:KO: |