![]() |
Första bike på länge på den tydligen (jorma-bike eller riktig bike?) :-)
|
Citat:
|
Citat:
|
Food Money
Tillman måste vara helt klar i Guld. Bränn-Leif ger sig högst troligt i spetskörningen och annars vinner Tillman från dödens. Vill tom dryfta mig till att säga att Food Money är med i Elitloppet i år. Som han har sett ut efter vilan!!!
Sen vinner Tobbe första spets och slut. |
Jag funderar på att spika Cool Keeper jag, det blir jag nog ensam om som det verkar.
|
Synd att många av er kommer åka på Krusen som är först i mål idag.
|
Citat:
|
Citat:
|
11 Krusen, U. Ohlsson 9%
– Jag tror att Mjölner Komet kan bli svårslagen om den springer en 1.24-tid. Jag har kört Krusen förut och han är bra men lite knepig. Jag tror inte att han går bättre för mig än för ägaren, säger Ulf. |
Kockens två spikar och två luringar..
Speek of the week som min vän Billy sa Avd 5 - Global Rebellion 38 % Vinner från spets Avd 3 - Food Money 18% Får överta från CK och skall sedan slås egentligen bra 4 LCH emot. Luringarna eller måste strecken Avd 6 - Diggers Elias 7 % Tuggar ner dem ta rygg på Örjan itredje spår och segar sig förbi på upploppet Avd 7 - Mr Vox 10 % Kan tom ta spets och då är loppet över. Glasklart !! |
Om man gardera i AVD 2 vad tror ni om Snygg? Torbjörn bakom ett kallblod är ju en kraftig kuskförstärkning. Tider och placering i linje med Kruse och Titan Tabac.
|
Citat:
|
Citat:
|
Gloria sund!! 8% ett skämt? Kommer bli körning o hon e spurtstark. Sparat senast. Toppform. Spikas!
|
Ingen vidare fart på Global rebellions påkar från start. där borde Linderoth kunna ta en längd ganska enkelt om han skickar iväg sin rejält från start.
|