![]() |
Citat:
|
Var är ni, som alltid nedvärderar Örjan. Han vann bara 3 segrar och tog tre andraplatser. Genom som ni brukar skriva här "Hade tur och behövde bara köra rakt fram".
|
Utdelning 7 rätt
90 166 kr Utdelning 6 rätt 235 kr Utdelning 5 rätt 26 kr |
Citat:
|
Örjan levererar, grym kusk helt enkelt.
Jorma och Jansson är inga spikkuskar längre, lever på gamla meriter. Masai Southwind hade jag nog inte hittat utan en helgardering. |
Sjukt usel utdelning på 5 och 6. Skäll inte på Jansson. Dessutom påkörd med Talk the Talk.
|
Utdelningen tycker jag är väntad. Dött lopp i första ger en jäkla massa 6:or och 5:or också. Bara en favorit, men bara en riktigt skräll. Utan jackpott hade inte 7:orna gett ngt speciellt heller.
|
Citat:
Bidde inget den här gången heller, 4 rätt fick man ihop.:sad: |
Vad är ni för folk som dissar och häcklar Krusenstierna? Han är en amatör som trots små resurser startar frekvent på V75, såna travjobbare borde hyllas mer än vad som nu är fallet. Hyfsat nöjd med kvällens V75, ingen sjua men goda vinnarspel och NEJ, jag spelade inte på Krusenstierna ikväll ;p
|
Citat:
|
Citat:
|
Grymt är TRAVLIVET IBLAND. jag var på Bergsåker 19 nov och såg Masai Southwind bli oplacerade på 16.9 (SEGRAREN 15.1) "LUS" skrev jag i programmet !!!!!!!!!!!! Bolagssystemen idag gav därför bara 15 6;or och 210 5;or = 8985.-
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag tog det säkra före det säkra och helgarderade stoloppet men vad hjälpte det, åkte på megalampan i andra och Tillman i tredje. Nya tag!;) |
Nån som har sett målfotot i första? Känslan är fortfarande att Örjan var först...
Blev det delad seger för att det inte skulle bli några diskussioner då båda hästarna var från TZ? |
Citat:
|
Citat:
Började bra på V7. Men sket sig i Guld där jag valde fel av 2 och 4. Är på ngt sätt typiskt att ha Örjan förstarankad i fyra lopp och spika det enda där han inte vinner... Var dock en bit ifrån Mr Vox ändå även om den var B-rankad. Skrällen var svår men inte omöjlig från bra läge. Men bad gjorde Jansson?? Satt kvar länge i helt kall rygg. Skiter i V7 nu ett tag tills det blir Jackpot igen. |
Citat:
|
Citat:
|
Vad gjorde Witasp i guld egentligen ? Sämre kusk får man leta efter.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Svara ledning = tuff inledning, söndertryckt och stenslagen 500 kvar. Eller? |
Citat:
Älskar för övrigt ditt namn och profilbild. Ger en goda minnen varje gång. Borde ändra mitt till Swan eller Ajax eller nåt... :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
Tack! Jo Cleon har hängt med sedan 1981 när jag såg filmen för första gången som 14-åring och blev lite hänförd :). Swan och Ajax är också coola namn! |
Citat:
Upplösning 0,5 Megapixel? |
Citat:
|
Citat:
:evilgrin39: |