Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 23/1 Axevalla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25615-v75-23-1-axevalla/)

Fulsprit 2016-01-23 18:59

En bra dag ändå - Vinnare på BL och Liverpoolvinst i en oerhört spännande match, samt att United förlorade...

:clap:

putte64 2016-01-23 19:01

100% fel i sista, men sådant händer också.

alle 2016-01-23 19:08

Vad sa Tillman om Food Money sen i tv4/tv12, jag missade allt på tv!?

mackpeter 2016-01-23 19:13

Fick i alla fall 13 000 på V75. Synd, att inte Pebbe Simoni vann sista. Och Spring Erom i guld. Då hade det väl blivit sådär 350 000 med sexor och femmor.

Fulsprit 2016-01-23 19:18

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 475039)
Vad sa Tillman om Food Money sen i tv4/tv12, jag missade allt på tv!?

Att kusen låg på lite och tog för mycket i denne - hon tyckte kanske att hon borde låtit hästen löpa på mer fritt... Var dock rädd för banunderlaget...

Bluesmith66 2016-01-23 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 475040)
Fick i alla fall 13 000 på V75. Synd, att inte Pebbe Simoni vann sista. Och Spring Erom i guld. Då hade det väl blivit sådär 350 000 med sexor och femmor.

Grattis ! :cheers:

Håller med ang Pebbe Simoni och Spring Erom. Hade inte 7:an men hade fått lite mer tillbaks i alla fall, blev ju en väldigt trist tillställning denna vecka. Bara att bryta ihop och komma igen...haha.

Trevlig kväll !

:drunk:

asgaya3141 2016-01-23 20:23

Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

Grattis ändå. Nu blir du populär bland andelsköparna.

Khiarshoor 2016-01-23 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 474839)
Håller med! Stefan Persson är inget jag hänger i julgranen. Som du brukar påpeka moonish, är kuskarna av yttersta betydelse och speciellt på V7.

Men skulle vilja se BL i ledningen. Fan den har varit så bra på sistone. Tror den vinner, men kusken?

Pebbe Simoni dubblade jag systemet med på Åby.. Missa dock dubbeln....:sad44:

Spelade Candor mot TTT och Björn ... Istället för att spela som på min v7a på åby haha..

Korkad som man är!

Månprinsen!!! Mooony!! Fan va lack man är. Hahaha... en av få gånger man sover bort v7an. Vaknar frustrerad som fan när man ser att i princip allt man har planerat sitter som ett smäck... Skrev ju att jag var inne på att ta bort october o spika bergshult.. Hade ett sparat system på mitt atgkonto. Spikade björn i första samt femte och spik på helga palema.. sedan lås i sista på Bergshult och OBK... ännu ett lås i guld på tre hästar.. samt fyra hästar i andra där snackhästen matchmaker var given... resten är historia....

Tråkigt som fan nu.. Men ska inte ljuga kanske hade ändrat de systemet vilket man nästan alltid gör, fegat ur. Hört sista minuten snack osv... Men surt när man ser att alla idéer sitter och det är så bra betalt...:idiot::hurt:

Manprinsen 2016-01-23 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 475045)
Månprinsen!!! Mooony!! Fan va lack man är. Hahaha... en av få gånger man sover bort v7an. Vaknar frustrerad som fan när man ser att i princip allt man har planerat sitter som ett smäck... Skrev ju att jag var inne på att ta bort october o spika bergshult.. Hade ett sparat system på mitt atgkonto. Spikade björn i första samt femte och spik på helga palema.. sedan lås i sista på Bergshult och OBK... ännu ett lås i guld på tre hästar.. samt fyra hästar i andra där snackhästen matchmaker var given... resten är historia....

Tråkigt som fan nu.. Men ska inte ljuga kanske hade ändrat de systemet vilket man nästan alltid gör, fegat ur. Hört sista minuten snack osv... Men surt när man ser att alla idéer sitter och det är så bra betalt...:idiot::hurt:

Du missade ingenting, var en riktig skitomgång pga banan. Bland dom tråkigaste omgångarna på länge trots att Axevalla är en av mina favoritbanor spelmässigt. Hade hellre sovit istället. :)

Gjorde en tabbe och missade att skicka in systemet pga ouppmärksamhet. Sparade mig 360 spänn, dagens största vinst. :thumbup:

Khiarshoor 2016-01-23 23:40

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 475046)
Du missade ingenting, var en riktig skitomgång pga banan. Bland dom tråkigaste omgångarna på länge trots att Axevalla är en av mina favoritbanor spelmässigt. Hade hellre sovit istället. :)

Gjorde en tabbe och missade att skicka in systemet pga ouppmärksamhet. Sparade mig 360 spänn, dagens största vinst. :thumbup:

Hahaha! Go känsla:cheers: du får fira det med några kalla nudå!:D

Jajjan 2016-01-24 05:31

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 474874)
Jajjan, Jag är ombedd att konstruera ett andelssystem för ca 1500 kronor lördag före kl 11. Visst har man strypkoppel på sig eftersom det finns vissa regler. Systemet redovisas här som ett kvitto och tack till de sharpsare som gett mig input. De här totomatsystemen höjer V75-omsättningen väsentligt.

Jag har 1/10 av systemet. Men lämnar privat in ett eget system strax före start.

Hoppas du blir bönhörd i fjärde och sätter en sjua!

Macpeter såg att du fick full bricka på ditt andelssystem,
själv var jag iskall som vanligt.

Ville bara passa på att gratulera dig och säga att
ditt system hade potential för långt större vinstsumma.

Själv räknade jag kallt med att innerspåret skulle
ställa till problem, med något tungbana på
Axevalla. Tji fick jag.

Litet tröstpris blev DD:n lite drygt 30 ggr såsen.

Hade gärna kikat på ditt privata system, alltid spännande
att se hur någon tänker utan bolagsstrypet, när det
är uppenbart att grundligt gjort din travläxa till V75.

Lägg ut efter start, någon gång om du pallar.

Hursomhelst grattis till full bricka.

Önskar
Mr Iskall alias Jajjan

Spiken64 2016-01-24 09:36

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 474981)
Haha så typiskt Bergh...

Bergh lurar skjortan av spelarna.

Shooter 2016-01-24 10:01

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 475024)
Känns som att det är en myt att tunga banförhållanden höjer skrällfaktorn. Tycker snarare det blir mer favoritbetonat ju sämre det är. Bästa hästen körs till spets och sen orkar ingen göra något.

Jo, ofta är det så. Det där var något jag konstaterade på den tid man sprang på Valla varje tävlingsdag; att när banorna var tunga så vann ofta favoriterna.

Shooter 2016-01-24 10:03

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 475040)

Grattis! En vinst är en vinst. :)

Lazze 2016-01-30 18:31

Wow..
Missar första på 4 , andra på tre streck...
sen 3 lopp med 2 hästar sitter..hoppas på 12X 5 or då..
V75 6:spik 9 Limoncelli
V75:7: 1,2,5,10
DD:
9 -5;10

HA HA ...fel tråd....sry