Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-18, 21:35   #1
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2505
Standard

V75 23/1 Axevalla


Dags för Diggers nu i första att få utdelning? Goop upp då Jepson är avstängd. Vivo per Lei utanför Jägersro rosar ju inte marknaden. Mest rädd för OPQC som har visat form länge.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-21, 19:51   #2
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Dags för Diggers nu i första att få utdelning? Goop upp då Jepson är avstängd. Vivo per Lei utanför Jägersro rosar ju inte marknaden. Mest rädd för OPQC som har visat form länge.
Håller med. OPQC är en allvarlig utmanare. Lås på dessa två !
Food Money skall ha toppchans från spets.
October Kronos ser ut att bli favorit i sista, är det verkligen befogat ??
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-21, 20:25   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2493
Standard

8 Montana Crown i avd. 4 är min spik denna omgång. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-21, 20:38   #4
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Putte, du som har koll på startrusningen. Digger Elias håller upp ledningen va? Eller kan Careful Victory komma före från sitt springspår? Missar Digger Elias ledningen borde det ju vara bra chans att Vivo Per Lei får ta över och det blir spets och slut.

Undrar även om sista avdelningen, ifall du tror Mr Vox tar en längd på October Kronos i starten? Får October spets är det nog en spik för mig, medan ifall Mr Vox tar den kommer nog inte den förstnämnde med på mitt system.

Vore väldigt tacksam om du kunde hjälpa mig, är ju inte ofta du har fel om starten.
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-21, 21:01   #5
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Jag är ju helt iskall men lär väl bli ett spel ändå. Lite tidiga tankar ändå:
1: Diggers Elias solklart förstastreck med Goop. Men OPQC måste med och kanske även Tack Wee som blir spännande med Örjan. Dock risk för att den blir för mkt streckad. Vivo Per Lei är svår tycker jag, är det verkligen så enkelt att den inte kan vinna utanför Jägersro? Fattar en häst att den är bortrest?
2: Känns som Rapide Du Pommeau blir väl stor även om den är bra. 14 känns intressant som skräll och där fram är väl 1,7 och 9 mest intressanta.
3: Svårt gå förbi Food Money och vet inte vem som ska hota. 10 mest intressant som skräll.
4: Hopplöst lopp om inte 3 bara är bäst.
5: 1 är väl befogad favorit och blir nog svårslagen nu när den äntligen har vettigt läge. Men är lockade att gardera med innerspår och många roliga emot. 3,5,7,9,10 är alla intressanta. 4 har det pratats om här men den räcker väl inte här?
6: Lite märklig favorit tycker jag, de andra tre betrodda känns hetare. Men var direkt inne på att ge Mellby Ciceron en ny chans som spik eller ensam A.
7: Lite förvånad över att 1 ser ut att bli favorit men bygger väl på att den ska ta spets? Är väl 2 emot i spetsstriden. 4 får en ny chans men 9 är nog omgångens drag för mig, var bra senast och får Björn upp.

Så. Nu tar ni mina tankar och gör tvärtom.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-21, 21:57   #6
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1282
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jag är ju helt iskall men lär väl bli ett spel ändå. Lite tidiga tankar ändå:
1: Diggers Elias solklart förstastreck med Goop. Men OPQC måste med och kanske även Tack Wee som blir spännande med Örjan. Dock risk för att den blir för mkt streckad. Vivo Per Lei är svår tycker jag, är det verkligen så enkelt att den inte kan vinna utanför Jägersro? Fattar en häst att den är bortrest?
2: Känns som Rapide Du Pommeau blir väl stor även om den är bra. 14 känns intressant som skräll och där fram är väl 1,7 och 9 mest intressanta.
3: Svårt gå förbi Food Money och vet inte vem som ska hota. 10 mest intressant som skräll.
4: Hopplöst lopp om inte 3 bara är bäst.
5: 1 är väl befogad favorit och blir nog svårslagen nu när den äntligen har vettigt läge. Men är lockade att gardera med innerspår och många roliga emot. 3,5,7,9,10 är alla intressanta. 4 har det pratats om här men den räcker väl inte här?
6: Lite märklig favorit tycker jag, de andra tre betrodda känns hetare. Men var direkt inne på att ge Mellby Ciceron en ny chans som spik eller ensam A.
7: Lite förvånad över att 1 ser ut att bli favorit men bygger väl på att den ska ta spets? Är väl 2 emot i spetsstriden. 4 får en ny chans men 9 är nog omgångens drag för mig, var bra senast och får Björn upp.

Så. Nu tar ni mina tankar och gör tvärtom.
Bara spika STA finns ingen som slår honom i detta lopp.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 08:12   #7
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

V75:2 Stayer 3140 Statistik.

Favoriter med 2 Tillägg, Vilket Rapide verkar bli, Vinner 42% av loppen.

Spår 1 är överlägset bäst med 14% vinst som icke favoriter. Matchmaker ås sträckad på 8% kan säkert bli mer nu lol.

Icke favoriter från bakspår som 9 El cantante är vinner 3% av loppen, Den nu sträckad på 17%

De 4 mest sträckade:
1, 7, 9, 15 Ska vinna 68% Av loppen. Är man modig tar man bort 9an och kör på 3 hästar.

Vill man sträcka flera hästar så har häst rank 4-11 ungefär lika stor chans att vinna så då är det bra att ta så många som möjligt.

Senast redigerad av Nicklas den 2016-01-22 klockan 08:13.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 09:43   #8
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

V75:1

5 Upw sund var minst lika bra som digger elias för 2 månader sedan. Överlägsen sist på långlopp. Endast 6%. Med bra spår är den säkert med där framme.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 09:52   #9
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 2
Sharp$: 191
Standard

Tycker du att spår 5 i voltstart är ett bra spår?
Affe57 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 10:29   #10
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Som alltid i voltstart så kan galopper ställa till det. 2 Vacqueyras t ex har 100% galopp vid voltstart. Jag tycker V75:1 är intressant med en häst som aldrig vunnit från spår 1 och en som förmodligen spetsar från spår 7 men aldrig vunnit utanför Jägersro som favoriter.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 10:42   #11
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Marcus Hultman med 2.Max Not Sand fina rygga kan plocka ner många över Axevallas långa upplopp då hästen har speed.

Sett hästen dom tre sista starter och den näst senast är jag grymt mest imponerad av.

Min vinnare 2.Max Not Sand
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 11:32   #12
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Som alltid i voltstart så kan galopper ställa till det. 2 Vacqueyras t ex har 100% galopp vid voltstart. Jag tycker V75:1 är intressant med en häst som aldrig vunnit från spår 1 och en som förmodligen spetsar från spår 7 men aldrig vunnit utanför Jägersro som favoriter.
Fast den där statistiken på Vacqueyras känns någon skev då det var vadå, tre år sedan han voltade senast? Kan bara hitta två eller tre lopp han voltat i karriären, då också med en bra mycket sämre kusk! Men ja, kanske finns en anledning till att det finns så få voltlopp på hans cv. Intressant dock till låg % om TJ lyckas få iväg honom någorlunda. Formen finns.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 12:21   #13
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Fast den där statistiken på Vacqueyras känns någon skev då det var vadå, tre år sedan han voltade senast? Kan bara hitta två eller tre lopp han voltat i karriären, då också med en bra mycket sämre kusk! Men ja, kanske finns en anledning till att det finns så få voltlopp på hans cv. Intressant dock till låg % om TJ lyckas få iväg honom någorlunda. Formen finns.
Ja statistiken är skev, för att han bara gått fyra voltstarter i livet. Samtidigt finns det kanske en anledning till det...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 12:22   #14
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 363
Standard

Någon som har koll på hur October Kronos går med brodd om detta behöves imorgon?
Zidust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 12:57   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Careful Victory tar spets, om Dalborg inte gör bort sig.
Sedan släpper han nog, då CV inte kan vinna.

Tror inte Mr Vox tar en längd, däremot är ju Henke Diablo och Dragon Tooma med.
HD tror jag tar sig förbi, men man vet inte om Johan vill ladda mot farsan, Tillman däremot laddar nog och kanske tar sig förbi.

Peter har sagt han ger järnet, det kanske kan få andra att ta det lite lugnt i starten, man vet aldrig riktigt hur de tänker göra.
Uffe tror dock själv i Expressen att han spetsar.

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Putte, du som har koll på startrusningen. Digger Elias håller upp ledningen va? Eller kan Careful Victory komma före från sitt springspår? Missar Digger Elias ledningen borde det ju vara bra chans att Vivo Per Lei får ta över och det blir spets och slut.

Undrar även om sista avdelningen, ifall du tror Mr Vox tar en längd på October Kronos i starten? Får October spets är det nog en spik för mig, medan ifall Mr Vox tar den kommer nog inte den förstnämnde med på mitt system.

Vore väldigt tacksam om du kunde hjälpa mig, är ju inte ofta du har fel om starten.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rrylander (+10)

Senast redigerad av putte64 den 2016-01-22 klockan 13:07.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td