![]() |
Citat:
|
V75
Eventuell utdelning inför sista avdelningen 1 October Kronos 5 526 kr 2 Mr Vox 8 086 kr 3 Henke Diablo 99 061 kr 4 Bergshults Leffe 9 268 kr 5 Dragon Tooma * 6 Order by Keeper 3 944 kr 7 Pebbe Simoni 29 936 kr 8 Quel Bourbon * 9 Jonathan Palema 23 819 kr 10 Megamuscle 122 251 kr 11 Mr Pellegrino * 12 Georgie Mae 42 376 kr * = Över 200 000 kr / Jackpot |
Mr Vox - AllIn....
|
Macpeter, nu är dags!!!
1) 1,7,9,11 r5-2 (6 till ledningen och släpper till 7. Kusken på 9 jätteoptimist. 11 vinner) 2) 1,7,9,15 r11-2 (15 bäst - men....) 3) 1,2,3,9 r10-6 (2 härdad i elitsammanhang - bra 12-procentare) 4) 3,8,11,14 r5-10 (svårt, vilket är meningen med propositionen. 11 från springspår om man går kort) 5) 1 r5-10 (tråkig spik som bara vinner) 6) 4,6 r9-2 (var länge inne på att spika 4 men modet svek mig) 7) 1,2,4,6,7,9 r12-3 (9 har hemmabana och Björn i vagnen. De slog 1 och 2 samt Usain Henna i V75 på Mantorp 19 devember. Herregud - bara streckad på 5 %) Kostar 1536:-. Lycka till! |
Stefan Persson? Körde för vinst för första gången sedan hedenhös. Måste ha varit det första loppet på 2000-talet iaf som han inte satt sig fast invändigt.....Hästen har varit helt ok och med Untersteiner i sulkyn hade han helt klart varit längre fram i min rank.
Men Stefan Persson? Ja, då har han vunnit klart på de stora streckspelen för i år... |
Citat:
Precis! Är glad som fasiken att han gav hästen chansen, men hade torskfrossa hela upploppet ner, hehe... :cheers: |
Utdelning 7 rätt
9 268 kr Utdelning 6 rätt 140 kr Utdelning 5 rätt 21 kr |
Någon som har målfotot från avd4? Flög nämligen där. Ville bara se hur nära man va:)
|
Surt och missa V5 på Bergharn i första - spikade iofs den för dagen värdelöse Obi Wan...
|
Räddade dagen med tvillingen i sista. I övrigt en dålig speldag..
|
En bra dag ändå - Vinnare på BL och Liverpoolvinst i en oerhört spännande match, samt att United förlorade...
:clap: |
100% fel i sista, men sådant händer också.
|
Vad sa Tillman om Food Money sen i tv4/tv12, jag missade allt på tv!?
|
Fick i alla fall 13 000 på V75. Synd, att inte Pebbe Simoni vann sista. Och Spring Erom i guld. Då hade det väl blivit sådär 350 000 med sexor och femmor.
|
Citat:
Att kusen låg på lite och tog för mycket i denne - hon tyckte kanske att hon borde låtit hästen löpa på mer fritt... Var dock rädd för banunderlaget... |
Citat:
Håller med ang Pebbe Simoni och Spring Erom. Hade inte 7:an men hade fått lite mer tillbaks i alla fall, blev ju en väldigt trist tillställning denna vecka. Bara att bryta ihop och komma igen...haha. Trevlig kväll ! :drunk: |
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Fick i alla fall 13 000 på V75. Synd, att inte Pebbe Simoni vann sista. Och Spring Erom i guld. Då hade det väl blivit sådär 350 000 med sexor och femmor. Grattis ändå. Nu blir du populär bland andelsköparna. |
Citat:
Tråkigt som fan nu.. Men ska inte ljuga kanske hade ändrat de systemet vilket man nästan alltid gör, fegat ur. Hört sista minuten snack osv... Men surt när man ser att alla idéer sitter och det är så bra betalt...:idiot::hurt: |
Citat:
Gjorde en tabbe och missade att skicka in systemet pga ouppmärksamhet. Sparade mig 360 spänn, dagens största vinst. :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
själv var jag iskall som vanligt. Ville bara passa på att gratulera dig och säga att ditt system hade potential för långt större vinstsumma. Själv räknade jag kallt med att innerspåret skulle ställa till problem, med något tungbana på Axevalla. Tji fick jag. Litet tröstpris blev DD:n lite drygt 30 ggr såsen. Hade gärna kikat på ditt privata system, alltid spännande att se hur någon tänker utan bolagsstrypet, när det är uppenbart att grundligt gjort din travläxa till V75. Lägg ut efter start, någon gång om du pallar. Hursomhelst grattis till full bricka. Önskar Mr Iskall alias Jajjan |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Wow..
Missar första på 4 , andra på tre streck... sen 3 lopp med 2 hästar sitter..hoppas på 12X 5 or då.. V75 6:spik 9 Limoncelli V75:7: 1,2,5,10 DD: 9 -5;10 HA HA ...fel tråd....sry |